•hfst 13•

2.4K 90 47
                                    

P.O.V. Evelyn

~na school~
Ik sta samen met Sophia buiten te wachten op onze ouders. Als het busje aankomt, zeg ik Sophia gedag met een knuffel. "Doei. Tot morgen" "Tot morgen" Ik loop naar het busje toe en open de deur bij de bijrijdersstoel. "Hey schat. Was het leuk op school?" "Ja hoor. Ik heb al een vriendin. Ze heet Sophia." "Leuk!" Zegt papa blij waardoor ik moet grinniken.

We komen inderdaad na ongeveer 5 minuutjes aan bij de studio. Ik pak de hand van papa vast en kijk naar het enorm hoge gebouw. "Het is zo hoog" zeg ik bewonderend. "Ja hè. Wij hebben onze studio op de één na hoogste verdieping, dus we hebben een mooi uitzicht over de stad" "Cool!" Zeg ik hyper. We lopen naar binnen en gaan direct door naar de lift. We stappen in en ik ga een beetje dichterbij papa aan staan. Ik ben altijd al bang voor kleine ruimtes geweest, waaronder liften. Papa merkt het blijkbaar want hij tilt me op. "Ben je claustrofobisch?" Vraagt papa. Ik kijk hem vreemd aan. "Wat is dat?" "Ben je bang voor kleine ruimtes?" Vraagt hij nu in een makkelijkere zin. "Ja" zeg ik zacht. "Dat geeft niet. Ik kan daar ook niet zo goed tegen" "Echt?" Papa knikt bevestigend.

Als de lift piept, loopt papa, met mij nog steeds in zijn armen, naar een ruimte. Papa zet me op de bank neer en loopt zelf naar de ruimte achter het glasplaat waar de andere jongens ook staan. Ik lach en zwaai naar ze toe. Ze zwaaien even kort terug en gaan dan verder met opnemen. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en klik een spelletje aan.

Na nog een uurtje hier op de lekkere, comfortabele bank te hebben gezeten, gaan we weer naar huis toe. "Vond je het erg om hier te zijn?" Vraagt Zayn. "Nee. Ik lag wel lekker eigenlijk" zeg ik grinnikend. "Dat is mooi" zegt hij lachend. We verdelen ons weer over de twee busjes en rijden dan weer vervolgens naar huis toe. "Eef?" "Ja?" "Heb je zin om straks als we thuis zijn met mij te koken?" Vraagt Harry. "Ja leuk!" Zeg ik. "Wat wil je eten?" Ik denk goed na. "Lasagne!" Roep ik dan uiteindelijk. Altijd als mama dat maakte was het super lekker!

Als we aangekomen zijn, lopen we weer het huis binnen en lopen Harry en ik gelijk door naar de keuken. "Pak jij alle benodigdheden? Ze staan op de verpakking." Ik knik en zoek alles bij elkaar en zet dat op het keukeneiland.

Als we klaar zijn, leggen we het eten op zes borden. "Roep jij de jongens even?" Ik knik. "JONGENS! WE GAAN ETEN!" Schreeuw ik door het huis heen. Ik hoor Harry lachen. "Wat is er?" "Ik bedoelde gewoon naar hun toe lopen en zeggen dat we konden eten, maar zo kan het ook" legt hij uit. "Dit is toch veel makkelijker" zeg ik schouderophalend. "Dat is het zeker"

Als alle jongens aan tafel zitten, beginnen we een leuk gesprek. "Eef?" "Ja?" "Zou je nog op een sport willen?" "Ja! Hip-hop!" Zeg ik blij. "Dan gaan we je daar inschrijven" zegt papa vastbesloten. Ik sta op van mijn stoel en loop naar papa om een knuffel te geven. "Dankjewel" "Graag gedaan schat"

Na het eten gaan we met z'n zessen op de bank zitten en gaan we tv kijken. Opeens gaat de telefoon van Niall. Hij loopt naar de gang en neemt op. Wij blijven gewoon op de bank zitten en kijken verder naar de serie. Even later komt hij terug. "Jongens. Het was Paul" "Wat is er?" Vraagt Liam gelijk. "We moeten weer gaan touren" zegt hij. "Wanneer?" Vraagt Zayn nu. "Over 4 weken" zegt hij. "Zo snel al!" Roept papa bijna schreeuwend. "Ja. Het kon niet later" Papa knikt uiteindelijk en gaat weer zitten. "Wat is dat?" Vraag ik na een tijdje. Papa zet me op schoot zodat ik hem aan kan kijken. "Over 4 weken gaan we gezellig met zijn zessen weg. Om de paar dagen hebben wij een optreden en dan kan jij gezellig met Lou en Lux spelen. We gaan heel Europa door" legt papa uit. "Hoef ik dan niet naar school?" "Nee. We hebben alles al met de docent besproken. Morgen loop ik even met jou de klas in om te zeggen dat we al over 4 weken weg gaan. Jij krijgt dan allemaal werkjes mee en dan kan je tijdens de optredens en reizen de werkjes maken zodat je wel bij blijft." Ik knik. "Ik ga slapen want ik ben heel moe" zeg ik terwijl een gaap mijn mond verlaat. "Is goed schat. Ik kom zo nog even." Ik knik en wens alle jongens een goede nacht terwijl ik ze een kus op hun wang geef. Ik loop naar boven en zet de douche aan. Ondertussen zet ik muziek op mijn telefoon aan en kleed me uit. Ik stap onder de douche en was mijn haren en lichaam.

Als ik klaar ben, droog ik me af en trek mijn pyjama aan. Als ik in mijn kamer aankom, zie ik papa al op bed zitten. Ik leg mijn telefoon aan de oplader en papa stopt me in. "Welterusten schatje. Tot morgen" "Tot morgen papa" zeg ik nog voordat ik in slaap val.

Adopted by Louis Tomlinson  ft. One Direction  •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu