•hfst 26•

1.6K 75 5
                                    

P.O.V. Evelyn
Ik word wakker van allemaal stemmen die door elkaar heen fluisteren, maar ik ben te lui om mijn ogen te openen. "Kijk hoe schattig ze daar liggen" "Zo vader, zo dochter" "Heb je nou al een foto?" "Je wilt niet weten hoeveel ik er al heb gemaakt" Ik draai me om en verstop me nog dichter tegen papa aan zodat ik mijn ogen niet open hoef te doen en zodat ik de stemmen van de jongens niet meer hoor. Even later val ik weer in slaap.

----

"Evelyn, wordt je wakker?" Hoor ik papa vragen. Ik open langzaam mijn ogen en ik zie dat ik nog steeds in de armen van papa lig. "Hoe laat is het?" Vraag ik met een hese ochtendstem. "Het is 11:00u" zegt papa. Ik knik, wrijf de laatste weg uit mijn ogen en rek me uit. Ik sta langzaam op en loop naar de 'woonkamer' van de bus. "Goeiemorgen!" zeggen Liam, Zayn en Harry iets té vrolijk. "Kan het iets zachter? Ik ben nog doodmoe" zeg ik zuchtend. Ze knikken en gaan verder met hun ontbijt.

Ik pak zelf ook een schaaltje en doe er yoghurt met cornflakes in. "Uhm jongens, we hebben een klein probleempje" hoor ik papa zeggen. "Wat is er?" Vraag ik. "Niall heeft de griep, dus hij kan vanavond niet meezingen" zegt hij spijtig. "Dan moeten we allemaal een stukje van hem zingen. Dat komt wel goed" zegt Liam geruststellend. Iedereen knikt goedkeurend.

Na het ontbijt, gaan we met z'n vijven de stand verkennen, want Niall ligt plat op bed. "Kom, we gaan naar die winkel" zeg ik blij terwijl ik wijs naar de H&M. De jongens zuchten, maar lopen dan toch mee.

Nadat we naar heel veel winkels zijn geweest, zitten we nu op een terrasje iets te eten en te drinken. "Ik hoop dat het goed gaat komen" zegt papa. "Ik hoop het ook" zegt iedereen.

Als het tijd is om ons te gaan omkleden, lopen we weer terug naar de tourbus. Ik zie dat Niall ligt te slapen op de bank. "Laat hem nog maar even slapen" zegt Liam. Iedereen knikt en gaat zich omkleden. Ik blijf nog even zitten, zodat ik de hele badkamer voor mij alleen heb. "Jij kan gaan Evelyn" Ik knik en loop naar de badkamer, waar ik eerst ga douchen. Na het douchen loop ik naar de 'slaapkamer' waar ik me verder omkleed, terwijl ik muziek opzet en rustig meezing.

Homesick (zie media)
Here, where the sky's falling
I'm covered in blue
I'm running and I'm crawling
Fighting for you
When the rain stops
Then, darling, what will I do
And I know I go all in
But why do I

You give me a reason
Something to believe in
I know, I know, I know
You give me a meaning
Something I can breathe in
I know, I know, I know
It's a bittersweet feeling
Longing and I'm leaving
I go, I go, I go
But I wish I was there with you
Oh, I wish I was there with you

There's a crack in my window
A bird in my room
Angels all over
That watch over you
When I'm walking on water
All my dreams have come true
Still, nothing means nothing
Without you, you

You give me a reason
Something to believe in
I know, I know, I know
You give me a meaning
Something I can breathe in
I know, I know, I know
It's a bittersweet feeling
Longing and I'm leaving
I go, I go, I go
Tell my heart to lie
But I know deep inside it's true
That I wish I was there with you
That I wish I was there with you
Oh, I wish I was there with you

You give me a reason
Something to believe in
I know, I know, I know
You give me a meaning
Something I can breathe in
I know, I know, I know
It's a bittersweet feeling
Longing and I'm leaving
I go, I go, I go
Tell my heart to lie
But I know deep inside it's true
That I wish I was there with you
That I wish I was there with you
Oh, I wish I was there with you

Als ik me helemaal omgekleed heb, loop ik terug naar de 'woonkamer'. Iedereen kijkt me aan. "Uhm... Zit er wat op mijn gezicht of zo?" Vraag ik twijfelend. "Nee, maar we hebben een vraagje" Ik knik als bevestiging dat hij het mag zeggen. "Wil jij invallen voor Niall?" Vraagt papa. "Ja, we hebben je net horen zingen, en dat was echt super!" Zegt Niall blij. "Oké?" Zeg ik meer als een vraag. "We helpen je erdoorheen" zegt papa. "Oké, ik doe het!" Zeg ik. "YES!" Zegt iedereen blij.

Adopted by Louis Tomlinson  ft. One Direction  •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu