P.O.V. Evelyn
Als we aankomen bij ons huis, zijn de andere jongens er al die de poort voor ons open doen. We stappen allemaal uit en Sophia kijkt met grote ogen naar het huis toe. "Kom je nog?!" Vraag ik lachend. "Huh?" Zegt ze. "Of je nog komt" "Oh uhm ja" zegt ze ongemakkelijk. Ze loopt achter ons aan en Niall opent de deur. "Wie wil er eten?!" Schreeuwt Niall. "Ik wil mijn wortels" schreeuwt papa. Ik kijk ze lachend aan. "Gekkigheid hierzo" zeg ik lachend. "Hé" zeggen allebei quasi-beledigd. "Het is zo" zeg ik schouderophalend. Ik trek Sophia aan haar arm mee naar de keuken en pak een zak chips en 2 glazen met een fles vruchtensap. "Hé! Mijn chips!" "Sorry Nialler, maar wij hebben ook eten nodig" zeg ik met een pruillip. Ik weet dat hij hier niet tegen kan. "Oh oké. Neem maar mee" zegt hij zuchtend. "Yeey. Thanks" zeg ik blij.
"Dit is zo groot" zegt Sophia bewonderend. "Je went er na een tijdje wel aan" zeg ik schouderophalend. "Maar het is nog steeds enorm. Dat klopt" zeg ik er nog achteraan. Ik open mijn slaapkamerdeur met mijn voet en ik laat Sophia als eerst naar binnen. "Wow" zegt ze zacht. "Welkom in mijn paradijs" zeg ik blij terwijl ik me op bed laat vallen. "Dat kun je wel zeggen" zegt ze lachend. Ik zet alles op de nachtkastjes aast mijn bed en samen gaan we op mijn bed zitten. "Film kijken?" Vraag ik. "Ja!" Zegt Sophia blij waardoor ik moet grinniken.
We ploffen samen op mijn bed. Ik zet Netflix op en zoek een leuke film uit. We gaan tegen mijn bedrand aanzitten en pakken van alles wat te eten. "Deze film was echt leuk!" Zegt Sophia blij. We hebben 'mean girls' gekeken. "Ja!" Zeg ik. "Zullen we naar de tuin gaan?" "Oké. Is goed" We ruimen samen alles even op en lopen dan weer naar beneden. "Ik vind het nog steeds zo cool dat je hier met One Direction woont!" Zegt Sophia hyper. "Ik kon het eerst ook niet geloven, maar het voelt nu als thuis, dus ik ben eraan gewent." We gooien al het afval in de prullenbak en dan lopen we naar buiten. Ik loop naar onze garage en zoek wat uit. "Wat wil je doen?" "Badminton? Er staat geen wind" "Oké. Is goed"
Ik pak de badmintonrackets en zet het net neer in de tuin. Ik ga aan de ene kant staan en Sophia aan de andere kant. We spelen een paar keer over, totdat we last van ons nek krijgen. "Sophia. Blijf je eten?" Vraagt papa. "Als dat kan. Ik bel dan wel alleen even mijn moeder" "Is goed. Dan hoor ik het zo" "Mag ik jouw telefoon even gebruiken?" "Sure" Ik geef haar mijn telefoon en ze belt haar moeder op.
"Het mag!" Zegt ze blij. "Yes! Zullen we weer naar binnen gaan?" "Oké" We ruimen de badminton spullen ook weer op en lopen dan naar binnen. "Pap?" "Ja?" "Sophia mag blijven eten en wordt om 19:30u opgehaald" "Is goed" We lopen naar de woonkamer waar alle jongens, behalve papa natuurlijk, want die is bezig met het eten, zitten. Sophia en ik ploffen samen op de bank en kijken tv.
"Het eten is klaar" zegt papa. "FOOD!" Schreeuwt Niall terwijl hij naar de keuken rent. Wij lopen lachend achter hem aan naar de keuken. "Je hebt weer lekker gekookt pap" zeg ik. "Dankjewel lieverd" zegt hij.
Rond 19:30u gaat de bel. Sophia en ik staan op en openen de poort, zodat de moeder van Sophia naar binnen kan rijden. Ik open ondertussen de deur. De moeder van Sophia kijkt bewonderend naar het huis en loopt naar de deur toe. "Hey Soof. Was het leuk?" Sophia knikt hevig waardoor ik moet grinniken. Ze geeft me een speelse duw en trekt dan haar schoenen en jas aan. Louis geeft de moeder van Sophia nog een hand en dan rijden ze weer terug naar huis.
"Zullen we nog een film kijken?" Vraagt Harry. We knikken allemaal en ploffen op de bank. Ik ga tegen papa aanliggen met mijn hoofd op zijn schoot. In het midden van de film, maakt mijn telefoon allemaal rare geluidjes. Ik pak hem en ik zie allemaal volgers. "Wie?" Vraag ik met gespleten ogen. Ik zie dat papa me té onschuldig aankijkt. "Heb jij Twitter geïnstalleerd?" Vraag ik. Hij knikt. Ik zucht en ga weer tegen hem aanliggen. Ik laat mijn telefoon wel tot morgen zo liggen en kom er maar even niet aan.
Na de film is het 21:30u en ga ik naar boven om te gaan slapen. Als ik mijn ogen net dicht heb gedaan, gaat de deur open. Papa komt binnenlopen en gaat bij me op bed zitten. "Ben je boos?" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Ik werd alleen gestoord midden in de film" zeg ik schouderophalend. Papa moet lachen en ik moet ook grinniken. "Alle haat berichten die je krijgt moet je negeren. Ze kunnen zeggen dat je dood moet en dat je ons niet waard bent, maar daar moet je niks van geloven. Wij houden van je en we zullen je voor geen goud willen missen, oké?" Ik knik en geef hem nog een knuffel. "Slaap lekker" zeg ik. "Welterusten schatje" Ik ga weer goed liggen en sluit mijn ogen weer. Niet veel later val ik in slaap...
JE LEEST
Adopted by Louis Tomlinson ft. One Direction •Dutch• {voltooid}
Fanfiction{voltooid} Het gaat over de 10-jarige Evelyn. Ze woont in een weeshuis, waarbij ze bij niemand geliefd is. Ze wordt door bijna alle kinderen gepest, behalve door Kayne. Hij is de beste vriend van Evelyn. Maar wat als hij word geadopteerd? Zal ze vo...