•hfst 31•

1.5K 72 0
                                    

P.O.V. Evelyn
Ineens vliegt de deur open en Ted krimpt helemaal ineen. "Het zijn de jongens maar" zeg ik zacht. "Uhm... Evelyn... Wie is dat?" Vraagt papa. "Ga even mee" zeg ik terwijl ik mijn vader aan zijn arm mee naar de gang sleur. "Wat heb je me uit te leggen" zegt hij met zijn strenge vadertoon. "Dat meisje die in de kleedkamer zit, is Ted. Ze woont in een weeshuis en wordt mishandeld en gepest, net zoals ik werd. Alleen is zij ook een keer verkracht, waardoor ze nog meer is getraumatiseerd. Ik zag haar in het publiek staan en toen ze haar ogen opende, keek ze me geschrokken aan en rende ze weg. Daardoor ging ik ook weg en ging ik haar zoeken" leg ik hem allemaal uit.

"Wow, heftig" zegt hij zacht. Ik knik. "Ik wil haar niet terug laten gaan. Ik weet hoe verschrikkelijk het is" zeg ik zacht. Papa trekt me in een knuffel.

P.O.V. Louis
Ik wil haar wel adopteren, maar ik weet niet of de jongens dat willen. Ik wil, na dit verhaal gehoord te hebben, haar niet meer terug laten gaan. "Ga even weer naar binnen, ik moet even iets bespreken met de jongens" zeg ik. Ze knikt en ze loopt naar binnen. "Louis wilt jullie spreken" hoor ik haar zeggen. Ik hoor voetstappen en dan komen ze alle vier de kleedkamer uit.

"Wie is dat meisje in de kleedkamer?" Vraagt Liam gelijk. "Dat is Ted. Ze woont in een weeshuis en wordt heel erg mishandeld. Ik wil haar adopteren, want ik laat haar zeker niet terug gaan, maar ik moet wel jullie toestemming hebben, want jullie wonen ook in het huis" leg ik uit. "Ik vind het gezellig!" Zeggen Niall en Harry in koor. "Ja, dan heeft Evelyn een zusje" zegt Liam. "Mijn goedkeuring heb je ook" zegt Zayn. Ik trek de jongens in een groepsknuffel. "Thanks jongens" "Graag gedaan bro"

We openen zachtjes de kleedkamerdeur en dan zien we dat Ted met haar hoofd op de schouder van Evelyn ligt en slaapt. En Evelyn heeft een arm om Ted heen heeft geslagen. Volgens mij heeft Ted eindelijk iemand gevonden die ze volledig kan vertrouwen. Ik kijk de jongens aan en ze knikken gelijk, wat betekend dat ze het nu zeker weten. Ik ga deze vriendschap zeker niet verbreken...

We gaan met z'n vijven op de andere bank tegenover Evelyn zitten. "Wat moesten jullie bespreken?" Vraagt Evelyn. Ik kijk de jongens weer aan en ze knikken goedkeurend. "We hebben met zijn allen besloten dat je er een nieuw zusje bij krijgt" zeg ik met een glimlach. Ze slaat een hand voor haar mond, zodat ze niet gaat gillen en Ted wakker maakt. "Ted?" Vraagt ze voor de zekerheid. Ik knik. Ik zie de blijdschap in haar ogen. Ze haalt voorzichtig het hoofd van Ted van haar schouder af en legt het op de bank. Ze rent naar me toe en vliegt me om mijn nek. "Dankje, dankje, dankje" zegt ze blij. "Graag gedaan Eef" zeg ik.

We zitten in de bus op weg naar het hotel waar we voor drie nachten blijven. Ik zit met Ted op schoot, want ze slaapt nog steeds. Evelyn zit naast me, met nog steeds een big smile op haar gezicht, die er volgens mij deze dagen er niet meer af gaat.

Als we aankomen, til ik Ted op en lopen we door de mensenmassa naar binnen. We gaan door naar onze kamers. Evelyn opent de deur van onze kamer en ik leg Ted aan de ene kant van het bed van Evelyn. Ik trek voorzichtig haar jurkje uit en schrik dan van de enorme blauwe plekken die ze op haar lichaam heeft zitten. Ik pak snel een pyjama van Evelyn uit haar koffer en trek die dan bij Ted aan.

Ik doe verder ook mijn hele avondroutine en ga dan in bed liggen. Ineens voel ik een lichaam op me hangen. Ik open mijn ogen en zie dat Evelyn voor me hangt. "Wat is er Eef?" "Wist je dat je de beste vader van de hele wereld bent?" "Ja?" "Ja. Dat weet ik zeker" Ik trek haar in een dikke knuffel en geef haar een kus op haar voorhoofd. "Ga je nu lekker slapen? Morgen word een drukke dag" Ze knikt en gaat weer naar haar eigen bed. "Lekker slapen Eef" "Welterusten pap" Niet veel later val ik een diepe droomloze slaap.

Adopted by Louis Tomlinson  ft. One Direction  •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu