•hfst 24•

1.9K 64 11
                                    

P.O.V. Evelyn
Het is nu alweer een weekje later en dat betekend dat ik vandaag weer naar huis mag. Ik heb deze week heel veel geslapen, maar dat hoorde, zeiden de dokters. Ik ben nu aan het wachten op papa en de jongens.

Als ze binnenkomen, helpt papa mij van het bed af, want ik kan nog niet goed zelf lopen doordat ik 3 weken in coma heb gelegen. "Als je pijn hebt of als je niet meer kan, moet je het zeggen, oké?" "Doe ik" zeg ik met een glimlach. De jongens lopen voor ons uit naar de auto. De tourbus laten we hier in Nederland staan, zodat we gelijk door kunnen over een half jaar.

De jongens zetten mijn tassen in de auto en ik ga langzaam in de auto zitten. Papa zit naast mij, Zayn rijdt en Liam zit ernaast en in de andere auto zitten Niall en Harry. We gaan nu gelijk door naar Engeland, zodat ik daar in de vertrouwde omgeving kan uitrusten. "Ik ben blij dat je weer veilig in mijn armen zit" fluistert papa in mijn oor. "Ik ben ook blij dat ik weer bij jullie ben. Ik was echt bang dat jullie me niet zouden vinden" zeg ik zacht. "Ik zou nooit opgeven met zoeken" Ik geef hem een glimlach, ga met mijn hoofd op zijn schouder liggen en al snel val ik in slaap.

P. O.V. Louis
Als we aankomen bij de luchthaven, staat ons vliegtuig er al. Ik til Evelyn zachtjes op zodat ze niet wakker wordt. We lopen met z'n vijven het vliegtuig in en gaan zitten op de stoelen. Ik maak de riem van Evelyn alvast vast, zodat ze dat zometeen niet hoeft te doen.

We zijn klaar om op te stijgen, dus ik maak Evelyn zachtjes wakker. "Lieverd, we gaan opstijgen" Ze wordt wakker er wrijft de slaap uit haar oogjes. "Je mag zo weer verder slapen" zeg ik. Ze knikt en gaat rechtop in haar stoel zitten.

Als we in de lucht hangen en we onze gordels los mogen maken, loop ik samen met Evelyn naar de bunkers. Ze gaat liggen en ik geef haar een kus op haar voorhoofd. "Ik maak je zo weer wakker als we gaan landen" zeg ik met een glimlach. Ze knikt weer en gaat dan liggen in het bedje.

Ik loop naar de jongens toe en ga dan zitten op de bank. "Ik vind het zo zielig dat ze de hele tijd zo moe is" zeg ik zuchtend. "Nog een weekje en dan is ze als het goed is weer helemaal de oude" zegt Zayn terwijl hij een hand op mijn schouder legt. Ik knik en pak mijn telefoon erbij. Ik kijk wat op twitter en ik zie dat de meeste fans begrip hebben dat we een half jaar later weer verder gaan en sommige fans hebben haat en zeggen dat als Evelyn er niet was geweest, dat we dan gewoon door konden met de tour. Ik snap die mensen echt niet.

We moeten weer gaan zitten in onze stoelen, dus ik maak Evelyn weer wakker. Ik zie dat ze bezweet ligt te woelen in haar bed, dus ik maak haar zo snel mogelijk wakker. "Hey Eef. Word je wakker. Het is maar een nachtmerrie" zeg ik zacht terwijl ik met mijn handen door haar haar ga. Ze wordt wakker en barst in huilen uit. Ik til haar het bed uit en trek haar in een knuffel. "Waar ging het over?" "Die man kwam mijn kamer binnen en begon aan me te zitten en elke keer als ik schreeuwde, zette hij een snee in mijn lichaam" zegt ze zacht. Ik trek haar nog dichter tegen me aan. "Je bent veilig nu. Ik zal je voor altijd en iedereen beschermen" zeg ik zacht. Ze knikt en klampt zich aan me vast. "We moeten gaan zitten, want we gaan landen" "Oké" Ze loopt achter me aan en samen gaan we zitten en doen we onze riemen vast.

Als we de luchthaven inlopen, worden we vergezeld door gillende fans. Ik zie Evelyn in elkaar duiken, dus ik til haar op en ze verstopt zich gelijk in mijn T-shirt. We lopen snel door de mensenmassa heen naar onze auto.

------------------
Hey people🙋🏼‍♀️

Ik wilde even zeggen dat ik na dit hoofdstuk een week niks meer upload in verband met dag ik in de toetsweek zit.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben😊

De maandag na de toetsweek, komt het volgende hoofdstuk weer online.

Xxx Eline💋

Adopted by Louis Tomlinson  ft. One Direction  •Dutch• {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu