LOKI
Otvoril som oči a pretrel si ich. Ďalší zbytočný deň v mojom zbytočnom živote. Posadil som sa a ponaťahoval si stuhnuté končatiny. Prehrabol som si vlasy a postavil sa na nohy. Spravil som si svoju rannú rutinu-opláchnutie si tváre,umytie zubov a začesanie si svojích čierných vlasov dozadu. Obliekol som si svoj zvyčajný odev a vyšiel zo svojej komnaty.
Cestou do hlavnej sály,kde sa konali raňajky,som stretol Thora,ktorý sa prekvapivo dnes nešiel hrať nikam na hrdinu.
,,Dobré ráno,braček," pozdravil s úsmevom.
,,Dobré," hlesol som.
Spoločne sme vošli do hlavnej sály,kde som pri stole uvidel mamu. Prekvapilo ma,že je tu. Má byť predsa vo Vanaheime. Po jej pravici sedel Ódin a po jej ľavici sedelo nejaké cudzie dievča. V živote som ju nevidel. Ale sedela na mojom mieste!
,,Mama," zvítal som sa s ňou. Bol som celkom rád,že je doma.
,,Ahoj,Loki," usmiala sa a zvítala sa s Thorom.
Ja som si medzitým,premerel tú holčinu od hlavy až k päte.
Bola bledá a chudá. Prišlo mi,že je až,vychudnutá. Mala na sebe tmavozelené šaty so zlatým opaskom a dlhé havranie vlasy. Hľadela do zeme a hrala sa s prstami. Zdalo sa,že je nervózna.
,,Deti,niekoho vám chcem predstaviť," povedala mama a to dievča zdvihlo zrak a postavilo sa. Bola nizunká a oči mala jasnomodré.
,,Toto je Anelli. Oddnes bude bývať s nami v zámku," povedala mama a a tá baba,teda Anelli,sa pousmiala a znova uhla pohľadom.
,,Anelli,znamená smutný," pomyslel som som si. No a na ňu,ten názov úplne sedel. Vyzerala,ako kôpka nešťastia.
,,Sedíš na mojom mieste," hlesol som a v tom momente,na mňa všetcia škaredo zazreli. Teda,okrem Anelli.
,,Loki,buď zdvorilý," drgol do mňa Thor a ja som vduchu prekrútil očami.
,,To..to je v poriadku. Aj tak,som už naraňajkovaná. Všeotec,Frigga," uklonila sa Anelli a bez ďalších okolkov odišla.
No,keď prešla okolo mňa,cítil som,že z nej niečo vyžaruje. Mal som dojem,ako by to bol jötunnský chlad.
ANELLI
Blúdila som po zámku a hľadala svoju izbu,či teda komnatu. V hlave sa mi vírilo tisíce myšlienok,ktoré som nedokázala zastaviť. V hlave,som si stále premietala,ako kráľovná Frigga zachránila mňa a ostatné dievčatá z toho pekla. No,ale iba mňa si vzala so sebou na Ásgard. A ja viem,prečo to spravila.
Som totižto,napol ásgarďan a na pol...jötunn. Áno,divná kombinácia,ale je to tak. A akoby,mi nestačilo,dokážem ovládať prírodné živly. A to,vie len málokto...
Keď,už som absolútne netušila v akej časti zámku sa nachádzam,zastala som pri jednom z okien,cez ktoré bol výhľad na celý Ásgard. Na chvíľu,som si vydýchla. Už nemusím utekať a ani sa náhliť.
Zadívala som sa do diaľky a moje myšlienky,zrazu ustali. Privrela som oči a vydýchla si.
,,Som v bezpečí. Už mi nič,nehrozí," opkovala som si vduchu.,,Zablúdila si?" ozvalo sa za mnou a ja som sa strhla. Otočila som sa za hlasom a zistila,že za mnou stojí Loki. Boh klamstiev a hriechu.
Bol vysoký,vzpriamený ruky mal spojené za chrbtom a jeho zeleno-modré oči a zabodávali do mňa.
,,No,vlastne áno," odvetila som a snažila sa správať pokojne,čo sa mi nedarilo.
,,Mama,ma poslala,aby som sa ti ospravedlnil za to ráno. Takže,...no,veď vieš," povedal a ja som prikývla.
Chvílu sme tam stáli v tichosti. On hľadel na mňa a ja do zeme.
,,Ak chceš,zavediem ťa do tvojej komnaty," povedal a ja som opäť prikývla.
Loki sa otočil a dal sa do pohybu. Samozrejme,ja som ho nasledovala. Nebola som za ním,ani o pol kroku,no držala som si odstup. Hovorí sa o ňom,že nenávidí,akýkoľvek fyzický kontakt.
LOKI
Mal som pravdu! Bol to jötunnský chlad,ktorý z nej vyžaroval. Ale,to by znamenalo,že aj ona je Jötunn.
Zaviedol som ju pri dvere jej komnaty.
,,Ďakujem," povedala a na zlomok sekundy mi pozrela do očí. Mala strach.
Vošla dnu a ja som sa na päte otočil s úmyslom,že idem za mamou,aby mi povedala celú pravdu a dôvod,prečo je Anelli tu.
_________
Nová poviedka na svete. Hádam vás zaujala a bude sa vám páčiť. :)❤
Tanny
YOU ARE READING
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...