•32•

1.5K 91 15
                                    

ANELLI

Vyšla som z dverí a zhlboka sa nadýchla. Hlavne si zachovaj chladnú hlavu. Privrela som oči a vo svojom vnútri si usporiadavala všetko,čo som sa práve dozvedela. Malekith,Hela,Niflheim. Keď som otvorila oči,rozhodla som sa,že nájdem Lokiho. Vykročila som vpred a rozmýšľala,kde je. Zamierila som do našej komnaty,no keď som vošla dnu,nebol tam. Vykukla som z okna a našla som ho. Sedel v záhrade,na lavičke,kde sedával s matkou.

Prehodila som cez seba svoj plášť,vzala ten jeho a šla za ním.

LOKI

Sedel som na lavičke,snažiac sa pochopiť,čo sa práve stalo. Čo,som sa dozvedel. Keď som žiadal Anelli o ruku,vedel som,že ak sa vezmeme,otec ma posadí na trón v Jötunheime. Svojím spôsobom som na to,pripravený. No,teraz mi moje plány prekazila moja nová "milovaná" sestrička.

,,Ľútosťou,nič nedosiahneš," sadla si ku mne,Anelli.

,,Neľutujem sa," odcekol som.

,,Tak,čo potom robíš?" spýtala sa.

,,Uvažujem" odvetil som a ona sa zasmiala.

Pozrel som na ňu. Usmievala sa. Čo,ma celkom tešilo. Smútok na jej tvári bolo to posledné,čo som chcel vidieť.

,,Na to,že si Boh klamstiev,moc ti to klamanie nejde. Niečo som ti doniesla," povedala a prehodila cezo mňa môj plášť.

,,Vďaka," hlesol som a objal ju okolo ramien.

,,Bojíš sa?" spýtala sa.

,,A ty?" odvetil som a ona na mňa pozrela.

,,Fakt,že som z Niflheimu,ma nijak nezaráža. Obor ako obor. A Niflheim je pekné miesto. No,zaujímalo by ma,kto je tá Hela. Keď som o nej čítala,bolo tam len toľko,že je vládkyňa Helheimu. A nie,že je Ódinova dcéra."

,,Popravde,ani ja som to dodnes nevedel. Ďaľší člen rodiny. Pff,ako keby,mi Thor nestačil. Hoci,ak si dobre spomínam,Fandral ma k nej prirovnal,keď som robil problémy na Midgarde. Povedal,aby som bol presný, ,,Je rovnako krutý ako Hela." Úprimne trochu ma to desí,pretože ja som bol dosť krutý a...a tak," odmlčal som sa. Nevedel som,čo povedať alebo,ako pokračovať.

,,Takže,svadba tak,skoro nebude," povzdychla si sklamane a tým preťala ticho medzi nami.

,,Prečo by nemala?" spýtal som sa,hoci som odpoveď poznal. No,dúfal som,že ona si tú krutú pravdu neuvedomuje.

,,Ak sa vezmeme ty sa staneš oficiálnym kráľom Jötunheimu a po novom,aj Niflheimu. Tieto chýry sa automaticky,dostanú do všetkých Deviatich Svetov a aj k Hele...takže..," prehrabla si vlasy a mňa v tej chvíli osvietilo. Bolo to,ako blesk z jasného neba. Bol to brilantno-nebezpečný plán,no inú cestu som nevidel.

Vyletel som na nohy a Anelli na mňa nechápavo pozrela.

,,Vezmeme sa. A ešte dnes," usmial som sa na ňu.

ANELLI

Hľadela som na Lokiho ako na posledného psychopata v Yggdrasile,ale on sa usmieval ako slniečko na hnoji.

,,Počul si,čo som práve povedala? Vystavíme tým seba,ale aj celý Ásgard nebezpečenstvu menom Hela," založila som si ruky na prsiach.

,,Pokiaľ nás oddá otec," uškrnul sa Loki a mne v tedy svitlo. Ódin nie je jediný,kto môže oddávať obyvateľov Ásgardu.

,,O hodinku v našej komnate. Obleč si niečo pekné,milujem ťa" naklonil sa ku mneal mi pusu na čelo a bežal do zámku.

Mne nezostávalo nič iné,ako sa zodvihnúť a ísť sa prichystať na vlastnú svadbu.

Love from Snow (Loki) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora