ANELLI
Bežala som. Bežala som a neobzerala sa za seba. Bosé nohy sa dotýkali studených dlaždičiek chodníka. Chladný nočný vzduch mi zapĺňal pľúca. Na čele sa objavovali prvé kvapky potu,ale komu to v tejto situácií vadilo? Zabočila som za roh a prudko zastala. Stál predo mnou. Otočený ku mne chrbtom. Pokoj,Anelli...teraz opatrne a hlavne potichu,odídeš tak,aby si nič nevšimol a aby si sa ty,nedostala do zbytočných problémov.
Jeden krok.
Druhý krok.
,,Mám ťa," ozvalo sa za mnou a mňa myklo.
Loki sa zasmial a objal ma zozadu okolo bokov.
,,Neznášam ťa," zamrmlala som.
,,Mala by si sa,naučiť prehrávať," zasmial sa a ja som sa otočila k nemu.
Na tvári mal pobavený úsmev. Luskol prstami a jeho podobizeň sa rozplinula.
,,Ako si to spravil?" vyzvedala som.
,,Kúzlo ilúzií," obímal ma.
,,Nauč ma to!" vyhŕkla som.
,,Naučím ťa niečo iné," zohol sa ku mne a jemne ma pobozkal na krk.
,,Naozaj?" uškrnula som sa a dala hlavu na bok.
,,Naozaj," šepol Loki a jemne ma kusol.
V tej sekunde som mu vytrhla a smejúc sa,som sa rozbehla do spiacého zámku.
Prebehla hlavnou sálou,hore schodami,dlhou chodbou,ktorá na konci sa lámala doprava a potom,až nakoniec rovno do mojej komnaty.
Zavrela som dvere a lapala po dychu.
,,Chabý pokus," hlesol a ja som sa prudko otočila.
Loki si pokojne sedel na stoličke a v rukách držal moje lodičky,ktoré som z nôh skopla,ešte v podniku.
,,Dnes si samé prekvapenie," hlesla som.
,,Mala by si si zvyknúť," postavil sa,spravil dva dlhé kroky a pritiahol si ma k sebe.
Oprela som sa o neho a privrela oči. Až teraz som si uvedomila,aká som unavená. Dnes to bol náročný deň. Po rozhovore s Thorom,o ktorom viete,sme šli s Lokim do lesa,kde sme strávili dlhú dobu..
Viedli sme rozhovory o naších hodnotách,dokonca Loki priznal,že miluje jednorožce,čo mi prišlo smiešne,ale zároveň milé. Neskôr sme šli do mesta,do podniku,kde sme stretli Fandralla a Hoguna,takže sme sa dali do rečí s nimi. Loki ma vyzvŕtal na parkete najviac,ako sa dalo. Aj preto,som sa vyzula z lodičiek.
,,Nad čím premýšľaš?" spýtal sa Loki.
,,Nad tým,ako si ľahnem vedľa teba a konečne si odpočiniem.
,,Hmmm," vypadlo z neho a dal mi pusu na čelo.
Odtiahla som sa od neho,vzala svoju nočnú košeľu a odišla do kúpeľne.
Vyzliekla som sa a navliekla košeľu na seba. Vlasy som si prečesala a tvár trochu opláchla.
Vrátila som sa za Lokim,ktorý ležal len v boxerkách na posteli a zízal na mňa.
,,Čo?" zarazila som sa.
,,Nemusíš sa predo mnou hanbiť," hlesol a ja som si ľahla vedľa neho.
,,Sila zvyku," odvetila som.
,,Ale,no.." ľahol si nado mňa a jemne ma pobozkal. Ja sa som mu bozk ochotne oplatila. No,jemné bozkávnie sa zvrtlo na vášnivé nivočenie si pier. Lokiho ruky boli všade. Putovali po celom mojom tele a ja som myslela,že sa roztopím.
,,Si poznačená,spomínaš?"
Ozvalo sa moje podvedomie a ja som sa prudko odtiahla.
Loki na mňa prekvapene pozrel.
,,Som unavená," usmiala som sa nevinne,no jeho to neodradilo.
,,No,ale ja mám sily dosť," kusol mi jemne do krku.
Naraz,mi boli jejo dotyky nepríjemné. A predsalen,nie sme spolu ani deň.
,,Loki,prestaň," zaprela som sa mu rukami do hrude a snažila sa ho od seba odtiahnuť.
,,Ale,zlatko," šiel si stále svoje.
,,Budem,kričať," varovala som ho.
,,Och,áno...budeš," uškrnul sa a zadíval sa mi do očí. Slzy som mala na krajíčku a bolo mi zle.
Zrazu sa odtiahol a jeho pohľad zmäkol.
,,Prepáč," odtiahol sa ľahol si vedľa mňa.
LOKI
V duchu som sa preplieskal,aspoň tisíckrát. Ale tak,na moju obranu,som chlap. A ona je nádherná žena. A milujeme sa. No,zjavne na ňu treba ísť pomaly. Bolo mi ľúto,že som na ňu tlačil. Chcel som sa jej ospravedlniť,ale Anelli spala. Naozaj,bola unavená.
Prikryl som ju,dal jej pusu do vlasov,zobral si svoje veci a pobral sa k sebe. Dnes v noci,budeme spať každý sám.
Tanny
DU LIEST GERADE
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...