ANELLI
Sedela som na tráve v zadnej časti záhrady a hrala sa s vodou. Robila som to,prakticky od rána lebo Loki má posledné dva dni,iné povinosti ako mňa. Možno sa len psychicky pripravuje na ples,ktorý sa koná,už zajtra večer.
,,Ahoj," ozvalo sa nado mnou a ja som dvihla zrak ku Thorovi.
,,Ahoj," odzdravila som a ďalej sa venovala kúzlam.
S Thorom som bola kamarátka,ale nie taká ako napríklad so Sif,ktorú som si v poslednej dobe moc obľúbila.
Thor si sadol vedľa mňa a sledoval,čo robím. Nebolo mi to zrovna príjemné,ale zniesla som to..
,,Vieš,vyvolať aj blesk?" spýtal sa po chvíli Thor.
,,Áno," odvetila som.
,,Čo je medzi tebou a Lokim?" zmenil tému a ja som na neho nechápavo pozrela.
,,Vieš,nejde si nevšimnúť,že za tých pár týždňov,čo si tu ste sa,až moc spriatelili," vysvetlil.
,,Prekáža ti to?" spýtala som sa.
,,Nie,len nechcem,aby ti ublížil," hlesol.
Narastala vo mne zlosť.
,,Prečo,by mi mal ublížiť?"
,,Lebo Loki,nevie milovať. Miluje len seba a svoje hriechy. Učíš ho ovládať živly. Čo,ak ťa potrebuje je len na to? Anelli,nechcem aby niekto zasa trpel,pod ťarchou jeho hriechov," zahľadel sa mi do očí a ja som sa postavila.
,,To,že ty si z neho robíš srandu a ponižuješ ho,neznamená,že je zlý. Ak aj niečo zlé spravil tak viem,že to ľutuje. A teraz,ma ospravedlň. Slnko,už zapadá a rada by som sa vrátila do zámku. Pekný zvyšok dňa,Thor," uklonila som sa a rýchlim krokom cupkala do zámku.
...
Vyšla som z kúpeľne a uterák prehodila na stoličku. Prehrabla som si mokré vlasy a pozrela na seba do zrkadla. Krásne strašidlo zo mňa.
Zrazu,zhasli všetky sviečky ktoré som v izbe mala. Obzrela som sa okolo,ale neriešila to. Aspoň,ich nemusím zhasíňať ja. Kráčala som ku posteli,keď zrazu sa zavreli všetky okenice na oknách. Od nôh som cítila chlad. Cúvla som od postele.
,,Halo?" hlesla som. Pripomínalo mi to minulosť. Cúvala som pomaly k dverám,keď ma niekto chytil za ruky a skríkol: ,,Bu!"
Odľaku som s výkrikom odskočila a zahľadeka sa do Lokiho očí. Ten sa začal nahlas smiať.
Mávla som rukou nad sviečkami,ktoré sa okamižite rozsvietili. Pozrela som na Lokiho,ktorý až plakal od smiechu a držal sa za ruku.
,,Ty nie si idiot. Ty si korunovaný primitív," založila som si ruky na prsiach. Bola so naštvaná.
,,Nehovor,že to nebolo vtipné," smial sa.
,,Nebolo. Predstav si," sykla som a ľahla si do postele.
LOKI
Prestal som sa smiať a zahľadel sa na ňu. Došlo mi,že to bol zlý nápad.
Sadol som si na posteľ a pohladil ju po ruke.,,Nechaj ma," odtiahla sa a to ma zamrzelo.
,,Anelli,prepáč. Nechcel som," ľahol som si k nej a objal ju zozadu. Stuhla. Rovnako ako pri našom prvom objatí,ale potom sa uvoľnila.
,,Nebolo to vtipné," hlesla.
,,Ja viem. Som pako," primkol som si ju k sebe.
,,To,teda si," otočila sa ku mne.
ANELLI
Nikdy som nebola tak,blízko k nemu ako teraz. Mohla som si dopodrobna prezrieť jeho tvár. Odtro rezanú sánku,ostré črt a tie nádherné modro-zelené oči.
,,Kde si bol?" spýtala som sa.
,,Kedy?" nechápal. Jeho mentolový dych som cítila na svojej bledej pokožke.
,,Celé dva dni. Nebolo ťa. Spoločnosť mi robil Heimdall,Sif a dnes pre zmenu Thor," hlesla som.
,,Čo chcel od teba Thor?"
,,Ja som sa pýtala prvá," trvala som na svojom.
,,Bol som s matkou. Vieš,niekedy..potrebujem byť,len s ňou," hlesol.
,,Aha," prikývla som a pritúlila sa viac k nemu. On ma automaticky objal.
,,A od teba chcel Thor,čo?" vyzvedal.
,,Trepal mi o tebe blbosti," oprela som sa o jeho najú hruď a započúvala sa do tlkotu jeho srdca.
Loki mi na to neodpovedal,len ma obímal a ja,som mu zaspala v náručí.LOKI
Zaspala mi v náručí. Prikryl som ju a obímal. Zľakol som sa,keď spomenula Thora. Zrejme jej,ale nepovedal,pravdu. Inak,by sa ku mne takto,netúlila. Blížil sa čas,kedy budem musieť prijať,svoje pravé ja.
Tanny
VOUS LISEZ
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...