LOKI
Ráno,keď som sa prebral,Anelli neležala vedľa mňa. Namiesto toho,bol vedľa mňa položený malý lístoček.
Dobré ránko,(no pri tebe,skôr obed)
Šla som so Sif do mesta na nákupy.
Vidíme sa večer,
Anelli.PS: Župan más prehodený na stoličke. Vezmi si ho nazad. :)
Usmial som a pretrel si oči. Periny voňali rovnako ako ona. Jej vôňa ma upokojovala. Rovnako ako jej dotyky,úsmev,slová..
Viem,že k nej cítim niečo viac,ako len kamarátsku lásku. Je v tom niečo omnoho,omnoho viac. Ale páči sa mi to,uznávam.Postavil som sa na nohy a zamieril ku stolu a stoličke,ktorý mala v rohu izby. Prehodil som si na seba župan a pobral sa preč.
Cestou,som stretol Thora.
,,Dobré ráno,braček," usmial sa.
,,Dobré ráno. A keď,už si tu,všetko najlepšie," založil som si ruky za chrbát.
,,Ďakujem," odvetil veselo. Zrejme,mu Sif v noci dala.
To,že oni dvaja spolu chodia je verejným tajomstvom,už vyše roka. Niekedy mi to príde,až trápne,keď to obaja popierajú.
,,Thor,smiem ťa o niečo požiadať?" spýtal som.
,,Samozrejme," odvetil.
,,Vyhýbaj sa debatám o mne,keď pri tebe stojí Anelli."
,,Chceš jej to,ešte dlho tajiť?"
,,Nepleť sa do toho," sykol som a kráčal preč.
,,Ja len nechcem,aby ďalšia osoba trpela za tvoje hriechy,Loki!" zakričal za mnou,ale to som ja už mieril k sebe. Nerád to priznávam,ale Thor má pravdu.
Anelli sa musí dozvedieť,kto v skutočnosti som.
ANELLI
Do zámku,sme sa so Sif,vrátili až poobede. Nohy ma neskutočne boleli a predstava,že mám ísť,ešte večer tancovať na ples,bola v tejto chvíli nereálna.
So Sif,sme v obchode so šatami strávili večnosť. Ja som mala vybrané zachvíľu,no Sif sa nevedela rozhodnúť. Úprimne,nepovedala by som,že Sif si nejak potrpí na svoj vzhľad. Ale tak,zdanie klame.
Šaty som si zavesila na ramienko a napustila si vaňu. Ľahla som si do nej a započúvala som sa do toho božského ticha. Privrela som oči a nachvíľu vypla.
Keď som ich otvorila,vonku bola tma a voda bola studená. Vyletela som na nohy a pozrela na hodiny. O hodinu sa mám stretnúť s Lokim. Sakra! To,len ja,môžem zaspať vo vani,však?
Poutierala som sa do bielej osušky a navliekla na seba,čierne čipkované prádlo a čierne pančušky.Zvesila som svoje šaty a obliekla si ich.
Boli to zelené šaty s čiernou čipkou na hrudi vo viktoriánskom štýle. Mali dlhý rukáv a slušný výstrih. Neboli ničim zvláštne,no mne sa páčili.
BẠN ĐANG ĐỌC
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...