•34•

1.2K 89 15
                                    

ANELLI

,,Loki,ty si taký idiot!" vyprskla som a oprašovala zo seba sneh.

,,Ty si chcela,aby sme sa šli prejsť," smial sa Loki a ja som mu vyplazila jazyk.

,,Áno,chcela som sa ísť na prechádzku,ale nie aby som skončila v snehu," zasyčala som a postavila sa na nohy.

Nedá sa povedať,že by mi bola nejaká extra zima,ale celkom ma to štvalo. Moje modré šaty,teraz boli celé mokré

,,A čo si chcela?" vyškŕňal sa Loki.

,,Okrem toho,že teba zabiť? Trošku pohybu. Odkedy sme na Midgarde,pribrala som," fňukla som.

,,Ukáž sa," chytil ma za boky a pootáčal si ma z každej strany.

,,Nemyslím si,že si pribrala," vyhlásil a ja som pretočila očami.

,,Nemysli si. To,že som skončila v snehu,TVOJOU,vinou si nevyžehlíš lichôtkami."

,,A čím po tom?" pritiahol si ma k sebe.

,,No,sex to nebude," potľapkala som ho po pleci a pohla sa ďalej,smerom k nášmu domčeku.

,,Prečo sexom,nie? Je to výhodné pre obe strany. Aj ty budeš spokojná a aj ja,budem spokojný," kráčal za mnou Loki a ja som sa zasmiala.

,,Si idiot. Vieš,to?" pozrela som na neho.

,,Máme to v rodine," mykol plecami a objal ma okolo bokov.

,,Loki,ale ty si adoptovaný," namietla som.

,,Pššt,to je detail," zahriakol ma,čo ma donútilo sa smiať,ešte viac.


LOKI

Bol to jeden z tých dní,kedy sme nemuseli uvažovať nad ničím. Nemali sme žiadne starosti a užívali sme si jeden druhého.

Hneď,ako sme prišli domov,Anelli si to namierila do kúpeľne. Ja som sa zvalil na pohovku a hľadel do okna na zasnežené stromy. Až po pár minútach mi došlo,že sa na mňa niečo pozerá. Čierne perie,čierny dlhý zobák.

,,Muninn?" začudoval som sa a postavil sa na nohy. Otvoril som okno a načiahol k nemu ruku. On si automaticky presadol na moje predlaktie.

,,Čo tu,hľadáš?" usmial som sa a pohľadil ho na hlavičke.

Munnin zvyčajne lietava v južnej časti Midgardu a nie na severnej.

Ani nie,o päť minút,priletel aj Huginn.

Prišlo mi to,ešte viac divné,ale neriešil som to. Dal som im najesť a pobral som sa za Anelli.

ANELLI

Stála som pred zrkadlom,len v spodnom prádle a obzerala sa.

,,Toto je výhľad pre bohov," ozvalo sa od dverí a ja som sa uškrnula.

,,Ak sa nemýlim si Boh. Alebo mi niečo ušlo,kým som bola v sprche," otočila som sa k Lokimu,ktorý stál pár centimetrov odo mňa.

,,Si nádherná," usmial sa a ja som sa otočila z profilu ku zrkadlu.

,,Je to pravda. Pribrala som," chytila som sa za svoje nafuknuté brucho.

,,Ja to stále nevidím," objal ma zozadu Loki.

Zrazu mi padol pohľad na nás. Na mňa a Lokiho. V hlave sa mi začal premietať film od momentu,kedy som spoznala Friggu,až doteraz. Prišlo mi to zvrátené,ale cez to všetko,krásne. A bola som za to vďačná.

,,Pristane nám to," zašepkal mi do ucha Loki a mňa zasiahla váha týchto slov.

Otočila som sa k nemu a objala ho okolo krku.

,,Čo,kráska moja?" usmieval sa.

,,Nič,muflónik,nič," usmiala som sa a ľahla si do postele,kde sa vedľa mňa Loki hodil ako posledný tuleň.

LOKI

Zaspala rýchlejšie,než som čakal. Prikryl som ju a vytiahol jednu z midgardských kníh. Začítal som sa do deja,no stále som mal na pamäti jednu otázku.

Čo tu,sakra,robili Muninn a Huginn?

Ahojte! Chcela by som vám popriať šťastný nový rok a pekného Silvestra.♡
Tanny

Love from Snow (Loki) Where stories live. Discover now