THOR
Prešlo pár dní a na povrch,vyplávali na povrch ďaľšie skutočnosti. Bol som z toho celkom zmätený,ak sa mám priznať,no najviac som sa bál o bratovu a Anellinu bezpečnosť. To,čo som sa zatiaľ dozvedel,ma núti urobiť záver,ktorý znie,že Hela je poriadna mrcha. Nečudo,že ju matka nikdy neprijala za svoju.
,,Mali by to vedieť. Keď nie obaja tak,aspoň jeden z nich," hlesol som hľadiac na staré kroniky. Konkrétne na stranu,kde sa písalo o Niflheime. Niflheim je dnes,už takmer neobývaný svet. No,bol to domov prvých Ľadových Obrov. A podľa toho,čo som za posledné dni počul,videl a čítal..Anelli pochádza odtiaľ. A Loki,taktiež. Preto obaja dokážu ovládať mágiu.
,,Loki,toľkú pravdu neznesie a Anelli to isté," povedal otec.
,,Čo sa stane,ak Hela získa Anelline schopnosti?" spýtal som sa.
,,Naplnia sa staré proroctvá a naše najhoršie nočné mory," odvetil otec a ja som si povzdychol.
Toto sa nemôže skončiť dobre.
LOKI
Ležal som na bruchu,hlavu som mal položenú na jej kolenách a ona ma jemne škrabkala vo vlasoch. Bolo to príjemné a pripomínalo mi to matku. Uvedomil som si,ako moc som na Anelli závislý. Nebyť jej tak,asi znova odídem na Midgard nasrať tú bratovu partiu hrdinov.
No,Anelli dokonale zamestnávala moju myseľ prípravou svadby,študovaním mágie alebo stavaním snehuliaka na záhrade. Nedala mi šancu,aby som začal depkovať alebo vymýšľať,koho zo zámku,zabijem ako prvého.
,,Loki," zasmiala sa ja som na ňu spýtavo pozrel.
,,Vyčaroval si sneh," ukázala s úsmevom na strop,kde naozaj bol veľký mrak z ktorého snežilo. Sadol som si a mávol rukou.
,,Prepáč,neuvedomil som si to," usmial som sa a ona znova roztomilo zasmiala.
Znova som jej položil hlavu na kolená,no tento krát som som si ľahol na chrbát. Ona znova odvrátila zrak ku knihe,ktorú pred tým čítala.
,,Aspoň zavri pusu,keď na mňa zízaš," povedala po chvíli a ja som sa zasmial.
,,Nemôžem si pomôcť. Si nádherná," potiahol som jej nočnú košieľku o trochu nižšie.
,,V noci ti nestačilo?" zaklapla knihu a pozrela na mňa.
,,Povedzme,že teba sa nenabažím nikdy," sadol som si a jemne ju pobozkal na pery. Ona mi bozk,ako inak,ochotne oplatila.
ANELLI
Možno,by sme si to s Loki rozdali,už po štvrtý raz za posledných dvanásť hodín keby sa neozvalo klopanie na dvere.
Loki veľmi neochotne vstal a na tvári mal tú svoju mrzutú grimasu,ktorá ma donútila sa zasmiať.
Otvoril dvere,odkiaľ sa ozval hlas sluhu ktorý zahlásil,že nás Ódin volá k sebe. Loki,len prikývol a zavrel dvere. Ja som vyskočila na nohy a utekala do kúpeľne a sa trochu scivilizovať. Vlasy som si rozčesala a navliekla sa do tých istých šiat,čo som mala na pohrebe. Som moc lenivá na to,aby som teraz niečo narýchlo vymýšľala.
Keď som vyšla z kúpeľne,Loki už bol oblečený a učesaný. Ns tvári sa mu črtal nepokoj.
,,Čo ťa trápi?" spýtala som sa a obula si čierna lodičky.
,,Povedzme,že nemám rád rozhovory s otcom," hlesol a nastavil mi rameno ktoré som prijala.
,,Nepreháňaj. Určite,to nebude také zlé," zahriakla som ho.
YOU ARE READING
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...