ANELLI
Ležala som na stole v ošetrovni. Doktorka a sestričky,chodili okolo mňa a o niečom sa horlivo rozprávali.
,,Anelli,koľko vám trvajú tie bolesti?" spýtala sa ma doktorka.
,,Asi týždeň. Nie som si istá. Prečo?" sadla som si.
Doktorka na mňa chvíľu hľadela a potom sa na mňa milo usmiala.
,,Ste tehotná."
,,Čože som?" spýtala som sa neveriacky.
,,Tehotná. Druhý mesiac. Gratulujem!" stiskla mi ruku a odišla.Ja som zostala sedieť na stole a snažila sa spracovať,čo som sa práve dozvedela.
Som tehotná. Inštiktívne som sa chytila za bruško. Nevedomky som sa usmiala a po líci mi stiekla slza. Pod srdcom nosím,Lokiho dieťa.
LOKI
Ležal som na posteli,keď do komnaty vošla Anelli. Mala obviazané ruky a pár stehov na líci.
,,Ahoj,drahá," postavil som sa.
,,Ahoj," usmiala sa a klesla unavene na posteľ.
Sadol som si k nej a chytil ju za ruku.
,,Bola si úžasná," hlesol som.
,,Ako,obyčajne," zasmiala sa a ja s ňou.
,,Idem sa osprchovať," postavila sa.
,,Môžem sa pridať?" pritiahol som si ju k sebe.
,,Noo,radšej nie," prehrabla si vlasy a odtiahla sa odo mňa.
,,Čo sa deje?" spýtal som sa zarazene.
,,No,vieš...pár mesiacov,nebudeme môcť..no,vieš," začervenala sa.
ANELLI
Celú cestu do komnaty som si pripravovala,ako mu to oznámim,ale teraz,keď som stála pred ním,mozog a ústa so mnou nespolupracovali.
,,Anelli,stalo sa niečo?" podišiel bližšie ku mne.
,,Stalo," chytila som ho za ruku a zadívala sa mu do očí. Znova sa bál. No ja,som sa jemne usmiala a ruku,za ktorú som ju držala,som si priložila na bruško.
,,Čo to..?" nechápal a ja som sa zasmiala.
,,Som tehotná,Loki," hlesla som.
,,Čože si?" spýtal sa ma s úsmevom.
,,Tehotná."
,,Ja budem ocko!!!" zajačal,vzal ma na ruky a zatočil sa so mnou.
,,Polož ma ty,dilino!" smiala som sa a pevne sa ho držala.
,,Pre Merlina,ani nevieš ako sa teším!" obímal ma.
,,Aj ja," primkla som sa k nemu.
LOKI
Neveril som,že by som niekedy zažil pocit šťastia. A zrazu,tu bol. Bolo to nefalšované šťastie.
Možno by som Anelli,obímal naveky,keby do komnaty nevošiel Thor.
,,Prepáčte,že ruším," hlesol a my sme na na neho pozreli.
,,Loki,otec je na Midgarde. Ideš s nami?" spýtal sa.
,,Dobre,ale vezmeme aj Anelli," navrhol som a Thor prikývol.
,,Prezlečte sa do midgardského a pôjdeme," povedal a odišiel.
Mne a Anelli netrvalo dlho,aby sme sa prezliekli. Stačilo len mávnuti rukou a ja som sa ocitol v midgardskom čiernom obleku. Anelli mala na sebe čierne nohavice,tenisky a čierny sveter.
,,Ideme,drahá?" nastavil som jej rameno.
,,Poďme," usmiala sa a spoločne sme vyšli na chodbu.
ANELLI
Ja,Loki a Thor sme dorazili k Bifröstu. Slnko,už zapadalo.
,,Dobrý večer,Heimdall," pozdravila som.
,,Aj vám," odvetil a pomaly začal otvárať Bifröst.
Netrvalo dlho a naše telá zahalila biela žiara a všetci sme pocítili silný tlak,ktorý nás stiahol do vnútra. O pár sekúnd sme sa ocitli na zelenej lúke. No,bol to skôr útes,keďže bolo počuť šum mora.
,,Tam," ukázal Thor na nejakú postavu,ktorá stala na okraji.
S Lokim sme sa opäť chytili za ruky a vydali sme sa k nemu. K Ódinovi.
LOKI
Stál tam. Ja s Anelli sme k nemu prišli z ľava a Thor sprava.
,,Otec," oslovil ho Thor.
,,Gratulujem,deti. Vyhrali ste," povedal otec.
,,Šlo by nám to lepšie,keby si tam bol," hlesol Thor.
,,Mýliš sa. Ja,už na Ásgarde nemám čo robiť. Môj čas,už dávno nastal."
,,Ako to,myslíš?" spýtal som sa.
,,Loki,ty a Anelli máte,už svoj domov. Spomínaš? Ste vládci v Jötunnheime a v Niflheime. Thor,bude vládnuť na Ásgarde. Kde mám mať,miesto ja? Som,už starý človek. Ste,už dospelí zrelí k vládnutiu. A obvzlášť ty,Loki," povedal a usmial sa na Anelli. Neprekvapilo ma,že vie o tehotenstve.
,,Otec,čo ak to nezvládnem?" spýtal sa Thor. Z hlasu mu bolo počuť zúfalstvo a ja,som ho plne chápal. Tiež,som sa bál,že zlyhám.
,,Zvládnete to,obaja. Mám vás rád a vždy som vám veril," potľapkal nás oboch po popleciach a...rozplynul sa.
Odišiel za matkou. Odišiel na večnosť. Primkol som si Anelli k sebe a tuho ju objal. Pred očami sa mi myhlo naše prvé stretnutie. Na náš prvý bozk. Myslel som na matku. Na každé jej objatie,pekné slovo..po líci mi stiekla slza. A ďaľšia. A ďaľšia. Spolu s Anelli,ktorá plakala,som plakal aj ja.
No,vedel som,že toto všetko je začiatok. Začiatok niečoho,na čo som tak,úpelnivo čakal.
•Koniec•
-------
Tak a je koniec. Úprimne,neviem čo mám sem napísať. Možno tak,ďakujem. Ďakujem za každé prečítanie,hviezdičku či komentár. Len vďaka vám,možem robiť to,čo ma baví.♡ Naozaj,veľká vďaka.
Tanny
YOU ARE READING
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...