TRETIA OSOBA
Lístie opadlo,zem zamŕzala. Vo vzduchu bolo cítiť zimu. Prešlo pár týždňov,no Anelli a Loki,tvorili krásny pár. Loki sa naučil hovoriť o svojích pocitoch a Anelli sa naučila usmievať. A naučila sa,ešte niečo...ovládať svoje schopnosti.
ANELLI
Sedela som na lavičke,na cvičisku,kde Sif,Hogun a Fandral,trénovali svoje bojové praktiky. Ja som ich len sledovala a čakala na Lokiho. Totižto,Loki a Thor,šli na Midgard niečo poriešiť. Úprimne si myslím,že Thor šiel za Jane a Loki mu v tom,len napomáha,keďže Ódina,by asi roztrhlo,keby zistil,že jeho syn-následník na trón,by mal opletačky s midgarďankou. Toto je jedna z vecí,ktorá ma na Všeotcovi,irituje.
,,Hej,Anell!" okríkol ma Fandral.
Pozrela som spýtavo na neho. Fandral,len ukázal na vchod do zámku. Obzrela som sa a uvidela Loki s Thorom,ako tam stoja.
Odložila som knihu,ktorú som dovtedy držala v rukách a rozbehla sa k nim.
,,Láska!" hodila som sa mu okolo krku a Loki sa zasmial.
,,Ahoj,kráska," opätoval mi objatie a dal mi pusu do vlasov.
,,Chytám z vás cukrovku," zamrmlal Thor a odišiel ku ostatným.
My sme s Lokim zasmiali a ešte vždy,sa obímali.
,,Ako bolo?" spýtala som sa.
,,Predpokladám,že si vedela,že Thor má priateľku," uškrnul sa.
,,Možno,trošku," vyškerila som sa.
Všimla som si,že na krku mu "svieti" nová ozdoba. Bol to náhrdelník so zvláštnym príveskom. Bol to,ako keby amulet,v ktorom sa prelievala,nejaká zvláštna červená tekutina.
,,Čo to máš?" chytila som to do rúk. Bolo to,až prekvapivo chadné. Chladnejšie,než som zvyknutá.
,,Nová ozdoba," usmial sa a pobozkal ma. Ja som mu bozk,ochotne oplatila.
,,Hééj,hrdličky!" okríkli nás a my sme sa k nim otočili.
,,Poďte sa zahrať!" usmial sa Hogun a ja som sa pozrela na Lokiho. Zrazu,sa vo mne prebudila túžba bojovať.
,,Až po tebe,princezná," uklonil sa jemne a ja som sa rozbehla k ostatným.
,,Počuj,Anelli," oslovil ma Thor,keď som si skladala plášť.
,,Áno,Zlatovláska?" uškrnula som sa a začula som,ako sa Sif zasmiala.
,,Máš z nás najviac špecifické schopnosti. Čo tak súboj,ty proti nám všetkým?" navrhol.
Podišla som k jednej z fontán,ktoré boli v záhrade. Vodu,viem ovládať najlepšie.
,,Dobre. Ako,chceš," zvrtla som sa a švihnutím ruky,som šmarila Thorovi prúd vody do tváre.
Začal sa boj medzi nami všetkými. Zabávala som sa,no nevidela som Lokiho. Kam,zas zdrhol?
LOKI
Behom desiatich minút,všetcia ležali na lopatkách. Okrem,Thora. Čudujem sa,že ešte stojí na nohách. Anelli,najprv využívala,len vodu,no potom sa karta obrátila a k vode sa pridal vzduch a zem.
Priznám sa,že som sa nemohol nabažiť pohľadu na moju Anelli. Bola sústredená,obozretná,využívala svoju plnú moc. Dá sa povedať,že ma to celkom vzrušovalo.
Moje myšlienky sa však rýchlo zastavili,keď som si uvedomil,že Thor roztáča svoje kladivo.
,,Thor,čo to robíš?" spýtal som sa opatrne.
,,Nechaj ho,Loki," zahriakla ma Anelli.
,,Anelli,to kladivo prejde cez všetko. Nič,ho nezastaví," upozornil som ju,no bolo neskoro.
Mjölnir vyletel presne,oproti Anelli...
No,to čo sa stalo potom,ma dostalo úplne...
ANELLI
Neviem,ako sa mi to podarilo,ale Mjölnir zastal tesne predo mnou. Až po pár sekundách,som si uvedomila,že som pred sebou vytvorila vzdušnú "stenu",ktorá odrážala silu útoku.
,,Thor,stiahni ho!" zhukol Loki a Thor poslúchol.
Ruky som spustila k telu a unavene som si sadla na lavičku.
,,Ako si to..?" pozeral na mňa prekvapený Thor.
,,Netuším," odvetila som a oprela sa o Lokiho,ktorý sa sadol ku mne. Nevravel nič,no srdce mu bilo,ako splašené. Zrejme,bol tiež vyplašený z toho,čo sa práve stalo.
...Nikto z nás netušil,že toto je začiatok všetkého....
Hádam sa kapitolka páčila.
Prepáčte za chyby.
Tanny
YOU ARE READING
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...