ANELLI
Zobudila som sa na tom najkrajšom mieste v celom vesmíre. V jeho náručí. Pretrela som si jednou rukou oči a poobzerala sa. Slnko,ešte len vychádzalo,no z okien doliehal na mňa chladný vzduch. Dnes bude krásny deň.
Môj zrak padol aj na Lokiho,ktorý si pokojne pochrapkával a majetnícky ma obímal. Pohľadila som ho po tvári a viac prikryla.
,,Mmm," zabručal a pretrel si oči. Pár krát s nimi zaklipkal a poobzeral sa po izbe.
,,Dobré ránko," zašepkala som a on na mňa pozrel. Ja som sa len usmievala.
,,Takže,to nebol len sen?" spýtal sa. Ja som záporne pokrútila hlavou a pobozkala ho. On ochotne spolupracoval a viac si ma pritlačil k telu.
,,Moja maličká," usmial sa a dal mi pusu na čelo.
,,Počúvam?" uškrnula a sadla si.
Bola som najšťastnejšou osobou na Ásgarde. No,odhliadnúc od toho,že moje telo sa cítilo,ako keby na mňa padol Mjölnir spolu s Thorom.
,,Si krásna," povedal Loki a tiež si sadol. Až teraz som si všimla,že po celom tele má cucfleky a na chrbte mal dosť veľa škrabancov. Oproti mne,to bolo celkom dosť.
,,Áno. V noci si bola trošku náruživejšia než si obyčajne," zasmial sa Loki a ja som si schovala tvár do dlaní,aby nebolo vidieť,ako sa červenám. Hodila som sa naspäť do perín a Loki sa len smial. A mal pravdu. V noci som išla ako mašina. Dala som si ruky preč z tváre a pozrela na Lokiho,ktorý v celej svojej kráse stál pri skrini a nad niečím tam maturoval.
,,Ale vieš,že ten posledný krát,to nebola moja vina," začala som svoju obhajovu.
,,Tým,som si neni,taký istý," zasmial sa a otočil sa ku mne.
,,Čo tým chceš povedať? Ty si po mne skočil," zazrela som na neho.
,,Nemala si sa predo mnou promenádovať nahá," uškrnul sa.
,,Išla som na vecko. To ty, si nevieš ovládať svoje pudy," založila som si ruky na prsiach.
,,Znova opakujem,šla si tam nahá," zasmial sa Loki a ja som mu ukázala prostredník.
,,Uuu,to je trochu neslušné na dámu z kráľovského dvora," podišiel k posteli,no ja som sa mu otočila chrbtom.
,,Ale no,bábo," zasmial sa a jemne ma pobozkal na zadok.
,,Nabudúce sa oblečiem ako mníška,aby si vedel," zahundrala som.
,,Som si istý,že aj v tom to budeš,kurevsky nádherná," zašepkal mi do ucha a pobozkal ma na krk.
Otočila som sa k nemu a usmiala sa.
,,Umyjem sa,oblečiem sa a môžme ísť na raňajky," dal mi prameň vlasov za ucho.
,,A ja čo? Mám ísť nahá? Tiež sa potrebujem prezliecť!" vyhŕkla som a Loki sa opäť zasmial.
Postavil sa a vzal zo stola veľkú škatuľu.
,,Čo to?" sadla som si.
,,Chcel som ti to dať dnes ako ospravedlnenie,ale tak,predbehla si ma," usmial sa a podal mi škatuľu.
Keď som ju otvorila,naskytol sa mi pohľad na tmavozelené šaty s rolákom a dlhým rukávom. Boli jednoduché,ale nádherné.
,,Ďakujem," usmiala som sa.
,,Zamálo," tiež sa usmial a odišiel do kúpeľne.
Ja som sa postavila na rovné nohy a začala sa obliekať. V krabici som mala aj spodné prádlo,čo ma privádzalo k otázke odkiaľ vie Loki moje veľkosti. Požičala som si Lokiho hrebeň,aby som si upravila,aspoň trochu vlasy. Šaty mi perfektne sedeli a ja som sa opäť cítila ako princezná.
,,Pristanú ti viac než som čakal," ozvalo sa za mnou a ja som zbadala Lokiho vo svojom typickom oblečení.
,,Ani ty,nevyzeráš najhoršie," podišla som k nemu a on ma objal okolo bokov.
,,Moja," naklonil sa ku mne a jemne ma pobozkal.
,,Len tvoja," usmiala som sa a spoločne sme vyšli na chodbu a pobrali sa na raňajky.
Keď sme sa blížili k hlavnej sále,začula som viac hlasov ako bolo ráno bežné. Keď sme prišli ku stolu,pochopila som,prečo to tak je.
Pri stole sa totiž vôbec neraňajkovalo,ale horlivo diskutovalo. V strede stola ležal náhrdelník,ktorý takmer zničil Ásgard.
,,Hej!" zhukol Loki a všetcia pozreli na nás. Uvidela som aj Heimdalla,ktorý mal v očiach strach.
,,Čo sa to,tu deje?" spýtal sa Loki a sadol si na koniec stola. Mňa si stiahol na kolená a pevne ma objal.
,,Dobre,že idete,Loki," pozrel na nás Ódin. I na ňom,bol vidieť nepokoj.
,,Našli sme Aether," hlesol Ódin.
,,A kde? V rozprávkovej knihe?" zaironizoval Loki a ja som ho udrela do ramena.
,,Nie,brat môj. Je priamo pred tebou," povedal Thor a ukázal na náhrdelník.
,,Chcete mi nahovoriť,že v hentom je schovaný jeden z Kameňov Nekonečna? Všetcia dobre vieme,že Temní Elfovia a Aether,už dávno neexistujú," namietol Loki.
,,Ako chceš potom vysvetliť tvoje chovanie,keď si toto nosil na krku? Preskúmali sme ho,Loki. A ver mi,že je to Aether," povedal Hogun a Loki uhol pohľadom.
,,Ehm,mám otázku," vstúpila som do debaty.
,,Áno,drahá," pozrel na mňa Loki.
,,Čo je,sakra,Aether?" spýtala som sa.
,,Aether," začal Ódin a ja som na neho pozrela, ,,Je jeden z Kameňov Nekonečna. Všetky kamene majú svoj stáli tvar,ale ako vidíš,Aether je nestály. Dokáže pohltiť vesmír späť do temnoty,lúsknutím prstov. Preto si myslíme,že Lokimu ten náhrdelník úmyselne postrčil. Vzhľadom na Lokiho minulosť," dokončil Ódin a Loki ma pevnejšie stiskol.
,,A čo tí Temní Elfovia. Žijú alebo nie?" spýtala som sa.
,,Tak toto,drahá Anelli,je dobrá otázka," usmial sa Ódin.
Tanny
YOU ARE READING
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...