ANELLI
Zastala som. A nachvíľu sa obzrela.Všetko som mala v spomalenom zábere. Už to vyzeralo tak,nádejne. A zrazu,bolo všetko preč.
Dívala som sa,ako armáda Ásgardu padá na zem. Z rúk mi kvapkala krv. No,nebola moja. Patrila Temným Elfom. Neviem,koľko padlo mojou rukou a neviem,koľko ich ešte padne,ale bolo mi to úprimne jedno. Narušili môj domov-moje šťastie. A to si nenechám,opäť vziať.,,Anelli!" strhol ma niekto na bok a len o vlások som sa vyhla smrtiacému šípu.
,,Si v poriadku?" spýtal sa ma Loki a odrážal medzitým útok.
,,Neviem,ako ti mám na to odpovedať?" hlesla som a vykrútila jednému elfovi krk.
,,Zrejme ti došlo,čo tu hľadajú," začal Loki.
,,Kde je tá prekliata vec?" spýtala som sa popri boji.
,,V trezore!" zakričal Loki a obaja si vymenili pohľady. Nebolo,nám visc treba.
Loki sa vrhol späť do bitky a ja som utekala do trezoru. Samozrejme,cestu mi pár krát skrížili nejaké tie boje,ale to ma nezastavilo v ceste. V pálila som do miestnosti,kde boli ukryté najväčšie Ódinové poklady.
Do očí mi hneď "udrela" Frigga,ktorá ležala na zemi v kaluži krvi.
,,Pre Merlina!" vyhŕkla som a pribehla k nej.
,,Anelli," zachrapčala.
,,Pššt,pokoj. Som pri vás," utišovala som ju.
,,Anelli,za tebou!" vyhŕkla. V momente som sa otočila,ale čo sa dialo ďalej...moje telo upadlo do hlbokej tmy.
FRIGGA
Tlačila som si na ranu,ale nedá sa povedať,že by som krvácanie zastavila. Anelline telo padlo vedľa mňa. Bola v bezvedomí.
,,Taká mladá a taká hlúpa.Berte ju!" rozkázal Malekit.
,,Nechaj ju! Na čo ti je?" vyhŕkla som.
Mne ma nič,ale niekto ju chce veľmi vidieť," zasmial sa Malekit a v ruke si pohadzoval Aether.
Ku Anelli pristúpil jeden z Elfov a prehodil si ju cez rameno. Nebola som schopná,nič urobiť. Vedela som,že o chvíľu stratím vedomie.
,,Ódin,ťa za to potrestá!" skríkla somz posledných síl,keď odchádzali.
,,Kým sa ten boj skončí,ja budem dávno preč a vy,butete mŕtva," zasmial sa Malekit a odišli.
Zostala som ležať na dlážke. Cítila som sa bezmocná. No v tom,som si všimla na zemi prsteň. Bol to Anellin snubný prsteň,ktorý od Lokiho dostala pred pár dňami. Priplazila som sa k nemu a vzala ho do rúk. Možno zomriem,ale ak Loki prsteň nájde,pochopí čo sa stalo. Moje viečka sa pomaly zatvárali. Vedela som,že toto je koniec. No,mrzí ma,že som mojím dvom synom,nestihla povedať,ako veľmi ich ľúbim.
LOKI
Bolo po všetkom. Temní Elfovia padli. Bol som celý od krvi,ale vyhrali sme! A to ma tešilo.
,,Loki,kde je Anelli?" spýtal sa ma Thor.
,,Poslal som ju do trezoru,aby ochránila Aether," odvetil som a v tej chvíli mi to doplo. V zlomku sekundy som začal bežať.
,,Loki,kam ideš?!" počul som,ako Thor beží za mnou.
V pálil som do miestnosti s pokladmi a nachvíľu zastal. Obraz,ktorý sa mi naskytol mi vyrazil dych.
,,Mami!" skríkol Thor a bežal k nej.
Pohľad sa mi zahmlel,kolená sa podlomili. Dostavil sa nechutný pocit samoty. Kde je Anelli?
Všetko sa zbehlo tak,rýchlo. Do miestnosti vpálil otec a ostatní. Ozýval sa nárek a výkriky bolesti. Bolo,ale neskoro. Kráľovná,bola mŕtva. Moja mamička...navždy zaspala.
,,Loki," oslovil ma Thor. Len som dvihol pohľad.
,,Máme problém," hlesol a podal mi Anellinin prsteň. Nebolo mi viac,treba.
,,Tie,kurvy," zasyčal som a odišiel preč.
Tanny
ESTÁS LEYENDO
Love from Snow (Loki)
FanficAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...