•13•

2.3K 136 10
                                    

LOKI

Sledoval som ju,ako mi pokojne spí na hrudi. Vlasy mala prehodené na jednu stranu a čierna košeľa jej odhaľovala dve malé jamky na krížoch a jej úžasný zadok.

Pomrvila sa a zaklipkala očami.

,,Dobré ránko," pozdravil som a ona pozrela na mňa. Milo sa usmiala,odtiahla sa a ponaťahovala si všetky končatiny.

,,Aj tebe," otočila sa späť ku mne a ja som jej dal prameň vlasov za ucho.

,,Ako si sa vyspinkala?" spýtal som sa.

,,Dobre a ty?" sadla si na mňa obkročmo.

,,Pri tebe najlepšie," chytil som ju za boky a začal ich jemne masírovať.

ANELLI

Naklonila som sa k nemu a jemne ho pobozkala. On,mi bozk ochotne opätoval. Dokonca,si ma prevalil pod seba a prevzal nado mnou kontrolu. Musela som sa zasmiať.

,,Čo sa smeješ?" pozrel na mňa prekvapene Loki.

,,Ty musíš mať aj v posteli nad všetkým kontrolu,však?" pohľadila som ju po tvári.

,,Si moja. A nikomu ťa nedám," obtrel svoje pery moju sánku.

,,Ani nepožičiaš?" šepla som.

,,To,už vôbec," šepol a bozkami sa presunul na môj krk.

Dala som hlavu na bok,aby mal lepší prístup a tíško som vzdychla. Cítila som,ako mi na krku spravil malé znamienko lásky.

,,A odteraz bude každý vedieť,že patríš mne," víťazoslavne sa uškrnul a ja som ho udrela do hrude.

,,Majetník," zasmiala som sa a jemne ho pobozkala.

,,Ja obrovský," vrátil sa k môjmu krku a postupoval nižšie. Rozopol pár gombíkov na košeli a bozkami zamieril na môj dekolt. Vzdychala som a v mojom tele sa zobudili pocity,doposiaľ nepoznané. No,páčili sa mi. No,okrem týchto pocitov,vo mne blikali všetky kontrolky,aby som si dávala pozor. Nechcem,aby Loki videl tie jazvy.

,,Počuj,muflónik," hlesla som.

,,Áno,kráľovná moja," odtiahol sa a pobozkal ma na pery.

,,Nemal by si ísť za rodičmi? Vieš,nenarobil si starosti,len mne," hlesla som.

,,Och,máš pravdu," sadol si a ja tiež.

,,Čo im poviem?" pozrel na mňa ustarostene.

,,Vysvetlíš im všetko a v pokoji. Pochopia ťa..aj Ódin a aj Frigga," povzbudila som ho a dala mu pusu na líce.

,,Dobre,ale potom sa pôjdeme niekam prejsť. A pôjdeme na čokoládu do mesta," navrhol.

,,Pozývaš ma na rande?" uškrnula som sa.

,,No,asi áno," poškrabal sa na zátylku a začervenal sa. Bože,bol tak roztomilý.

,,Tak potom,veľmi rada s tebou pôjdem," odvetila som a Loki sa doširoka usmial.

Pritiahol si ma viac k sebe a venoval mi jeden z jeho najvášnivejších bozkov.

,,Kde ťa mám čakať?" usmiala som sa.

,,Ja si ťa nájdem...nech budeš kdekoľvek," zašepkal a ja som sa usmiala.

Obaja sme sa prezliekli,ja samozrejme v kúpeľni, a pobrali sme sa vlastnou cestou.

Ja som si to rovno namierila do vane,kde som strávila najmenej hodinu. Nemohla som stále uveriť tomu,čo sa práve v mojom živote odohráva. Som šťastná. To,po čom som tak,snívala o čom som sa presviedčala celý život,sa práve teraz deje. My s Lokim sme dôkaz,že aj Jötunni vedia milovať.

Love from Snow (Loki) Where stories live. Discover now