•6•

2.3K 146 9
                                    

ANELLI

Prešlo pár dní a ja s Lokim,sme sa spriatelili. Viac než to,bolo medzi nami niečo,čo som pred tým nikdy nezažila. Ale,páčilo sa mi to.
Prechádzali sme sa po meste,záhradách,roprávali sme sa nekonečné hodiny niekedy,až do rána. Naučil ma ovládať svoje druhé ja a jeho,ako privolať sneh,či nezastaviteľný vietor.

Ani dnešný deň,nebol iný. Hneď ako som sa zobudila,obliekla a scivilizovala sa,som utekala za Lokim,ktorý ako inak,spal.

,,Vstávaj!" skočila som mu do postele.

LOKI

Skočila na mňa a ja som bol v momente prebudený.

,,Si otrava," hlesol som a sadol si.

Ona sa len rozsmiala a vyskočila na nohy. Priznávam,že som si ju obľúbil. Bola stelesneným všetkého,čo si človek,ako ja môže priať. Múdra,krásna a hlavne rozkošná.
No,čo ma však desilo,bola moja minulosť. A fakt,že som monštrum. Bojím sa,že ak sa to dozvie,tak na mňa zanevrie,rovnako ako ostaný.

,,Čo budeme dnes robiť?" spýtala sa a listovala si v knihách.

,,A čo,by si rada robila?" obliekal som sa.

,,Ja neviem. Ty si Boh. Vymysli, niečo," zahlásila a ja som sa musel zasmiať.

,,Tak,teda dobre. Pôjdeme do mesta," začesal som si vlasy dozadu a otočil sa k nej.

,,Pivo a horúca čokoláda?" uškrnula sa.

,,Ako,inak," ponúkol som jej rameno a ona ho ochotne prijala.

ANELLI

Vychádzali sme zo zámku,keď som si všimla odkaz na hlavných dverách.

,,Čo to je?" podišla som k oznamu a začítala sa.

Stálo v ňom,že o dva týždne sa uskutoční ples na počesť Thorových narodenín.

,,Typické," zamrlal Loki,ktorý hľadel do zeme.

,,Na tvoje narodeniny..-"

,,-si nikto,ani nespomenie. No,okrem matky," hlesol.

Len som prikývla a ďalej sa tomu nevenovala. Do mesta sme šli mlčky. Lokiho sa to zrejme dotklo alebo zarmútilo.

Prechádzali sme sa pomedzi stánky a ja som sa zasa nechala nadchnúť,každou blbosťou.

LOKI

Stál som bokom a sledoval Anelli. Fascinovalo ma,ako preliezala pomedzi ľudí a nakupuje. Na druhej strane ma zožieral,ten ples. Musím tam ísť,či chcem alebo nechcem. Skrátka,musím. Napadlo ma,že by som pozval Anelli,ale spomínala,že neznáša spoločenské akcie.

Po nákupoch,sme s Anelli zašli do podniku,kde ja,som si dal pivo a Anelli,horúcu čokoládu.

,,Že je to zlaté?" ukázala na malú hraciu skrinku.

,,Milé," hlesol som a odpil si.

,,Čo sa deje?" chytila ma za ruku.

,,Ja len,že či...pôjdeš so mnou na ten ples?" zahľadel som sa jej do očí.

ANELLI

Zarazilo ma,že Loki chce ísť na ples. Obaja,predsa neznášame spoločenské akcie.

,,Prečo,chceš ísť na ples?" spýtala som sa.

,,Ako člen kráľovskej rodiny,tam musím ísť," povzdychol si.

,,Och," hlesla som a stiskla mu ruku.

,,Jasné,že tam s tebou pôjdem," povedala som a Lokimu sa vyčaril úsmev na tvári.

Do zámku sme sa vrátili,až večer. Šli sme ku mne do komnaty,kde som sa hodila na posteľ.

Loki si ma skúmavo prezrel.

,,Čo sa tak dívaš?" usmiala som sa.

,,Si celkom pekná," pousmial sa a ja som sa začervenala.

Postavila som sa a podišla k nemu.

,,Mal by si nosiť okuliare," usmiala som sa.

,,Nemyslím si," chytil ma za boky a pritiahol si ma k sebe.

Zrazu sa mi stiahol žalúdok a roztriasli kolená. Loki sa jemne usmieval a hľadel mi do očí.

Potom sa odtiahol,jemne uklonil,poprial mi dobrú noc a odišiel..

Tanny

Love from Snow (Loki) Where stories live. Discover now