LOKI
Prvé,čo som ráno uvidel,keď som sa prebudil,bola spiaca Anelli. Ležala na chrbte a bola prikrytá sotva pás. Pár prameňov vlasov je zakrývalo jej nevinnú tvár. Musím uznať,že je nádherná.
Prikryl som ju o trochu viac,aby jej nebolo zima a odišiel do kúpeľne.
ANELLI
Pomrvila som a pootvorila oči. Neznášam vstávanie. Niekedy mám dni,kedy by som najradšej zostala v posteli a spala. Posadila som a poobzerala naokolo. Bola som u Lokiho. Spomenula som si na včerajšiu noc a prehrabla si vlasy. Taktiež som si uvedomila,že som takmer nahá-moje telo,zakrývala len letná nočná košieľka.
,,Dobré ráno," ozvalo sa a ja som zodvihla zrak.
Loki si utieral ruky do tmavomodrého uteráka a hľadel na mňa.
Prezrela som si ho od hlavy,až k päte. Mal oblečené len tmavozelené nohavice a vlasy,ktoré mával začesané dozadu,mal teraz strapaté,teda neučesané. Zrak mi padol na jeho,mierne vypracovanú hruď. Páni! Netušila som,že vyzerá,až takto dobre. Keď je oblečený,vyzerá byť viac vychudnutý a nie,takto namakaný. Dá sa povedať,že je pekný.
,,Haló! Ásgard volá Anelli!" zamával mi pred očami a ja som sa spamätala.
,,Čo? Jaj,no..dobré aj tebe,"vypadlo zo mňa. Bože,to by som nebola ja,keby som sa nestrápnila,však?
Loki sa na mňa pobave nepozrel a začal sa obliekať.
Ja som sa postavila a nadobudla,ako-takú rovnováhu.
,,Odprevadím ťa,vydrž," hlesol Loki.
,,Nemáš tu niečo,čo by som si mohla cez seba prehodiť? Nechcem takto,behať po zámku," spýtala som sa a on po mne hodil čierny sametový župan,ktorý bol dlhý,až po zem. Ja som si ho rýchlo obliekla a zaviazala.
,,Nemusíš sa predo mnou hanbiť. Nie si prvá žená,ktorú som videl len v nočnej košeli," uškrnul sa Loki a ja som,len uhla pohľadom. Privrela som oči a potlačila všetky,zlé myšlienky do hlbín svojej duše. No,nepodarilo sa mi. Prepadol na stav úzkosti.
,,Anelli," dotkol sa jemne mojej tváre a ja som otvorila oči.
,,V poriadku?" spýtal sa.
,,Áno,áno. Ja,už pôjdem. Ďakujem,že si mi v noci pomohol," cúvala som k dverám.
,,Odprevadím ťa," navrhoval,ale ja som,len záporne krútila hlavou.
,,Ahoj," pozdravila som a vyšla z dverí. Doslova som odtiaľ utiekla. V behla som k sebe a dvere zamkla.
Zošuchla som sa na zem a rozplakala sa. Keď spomeniem na tie muky,prebdené noci. Som navždy poznačená...
LOKI
Prechádzal som sa po zámku a rozmýšľal nad tým,čo sa odohralo ráno. Znova mala v očiach strach. Ale nie zo mňa. Bol to nejaký,iný strach. Z niečoho,čo prežila.
,,Čože,Loki? Nedala ti?" ozval sa za mnou Thor a ja,som len prekrútil očami.
,,Neviem o čom hovoríš," otočil som sa k nemu.
,,Videl som,ako od teba Anelli odchádza. Netušil som,že by šla do postele práve s tebou," rypol do mňa.
,,Ani ja som nečakal,že by šla Sif do postele práve s tebou," zaironizoval som a on odišiel. Pfff,typické..
Najprv rypne a potom zdupká.Zašiel som za roh,smerom k spoločenskej miestnosti,keď som zbadal Anelli s mojou mamou.
Anelli mala biele šaty a mama zasa bledomodré. Podišiel som trošku k stene,aby ma nezbadali. O niečom sa horlivo rozprávali a zdalo sa mi,že Anelli plakala. Matka ju objala a potom odišla.Anelli zostala sama.
ANELLI
Utrela som si oči a zhlboka sa nadýchla. Mrzelo ma,že ma Frigga videla v takomto stave,ale potrebovala som sa niekomu vyrozprávať. Najprv si myslela,že za to môže Loki,ale on s tým nemá nič. Boli to úplne iní ľudia,ktorý za to mohli.
,,Ženy a tie ich reči," ozval sa Loki a ja som sa s úsmevom k nemu otočila.
,,Muži a tá ich smrteľná choroba s názvom: Soplík," zaironizovala som.
Loki sa zasmial a podišiel ku mne. Chvíľu bolo ticho,ale potom prehovoril.
,,Čo sa ti ráno stalo?" zvážnel a ja som si povzdychla.
Nemám,už dôvod to tajiť. Predsa,Loki mi je tu najbližší.
,,Neprejdeme sa?" navrhla som a on mi,prekvapivo,ponúkol jeho rameno,ktoré som ja ochotne prijala.
,,Tak,počúvam," hlesol,keď sme boli na konci záhrad.
,,Mama bola ásgarďanka a otec jötunn. Neviem,ako vyzeral,ale mama vravievala,že bol iný,ako ostatní Jötunni. Keď otec zmizol,mama ušla do Vanahaimu,aby nikto nezistil,čo som zač. Keď som mala 15,náš dom prepadli vandali. Mamu mi zabili pred očami a mňa si vzali za slúžku. No,to trvalo,len krátko. V jeden večer,som nadobudla svoju druhú podobu. Samozrejme,že nie dobrovoľne. Jeden z nich si to všimol a vtedy,začalo peklo," odtiahla som sa a prehrabla si vlasy.
,,Pokračuj,prosím..," povedal potichu Loki.
,,Nútili ma tancovať. Nahú. Vo svojej druhej podobe..a..," utrela som si slzy.
LOKI
Vedel som,koľko bolesti sa v nej skrýva. Rovnako ako vo mne. Rovanké muky. Rovnaké poníženie. Len v inej podobe. Odhodlal som sa spraviť niečo,čo som pred tým,sám od seba nespravil.
Chytil som ju za ruku a stiahol ju do objatia. Cítil som,ako zamrzla,ale potom mi objatie opätovala. Bola o hlavu nižšia odo mňa. Hľadil som ju po vlasoch a utišoval.
,,Nikto ti neublíži. Sľubujem,"
Tanny
BINABASA MO ANG
Love from Snow (Loki)
FanfictionAnelli je napol ásgarďan a na pol jötunn. Dlhé roky žila vo Vanahaime,kde robila obyčajnú slúžku. Späť na Ásgard ju privedie,až kráľovná Frigga,ktorá jej dáva šancu na nový život. Anelli sa tu stretáva s Lokim,ktorý je uzavretý do seba a k telu si...