ေက်ာင္းပိတ္ရက္ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ က်ေနာ့္အတြက္ အိမ္တြင္းပုန္းေနရံုသာ...အဲ့လိုက်ေနာ္အိမ္တြင္းပုန္းျဖစ္ေနရတဲ့အေၾကာင္းေျပာမယ္ဆို...ဟုိလူေတြအေၾကာင္းအရင္ေျပာျပမယ္ဗ်ာ
kyungsoo hyung ကေတာ့ သူဘယ္သြားသြား က်ေနာ့္ကိုေခၚတယ္ရယ္...ဟိုေကာင္ jongin က သာ စိတ္ေတြပုတ္ၿပီး မေခၚတာ...တကယ္တကယ္...တအားအ့ံျသတာပဲ...သူဆိုတာ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းအရင္းႀကီး...ငယ္ငယ္ကတည္းက ေပါင္းလာတာ...kyungsoo hyung ကိုဆို jongin ေၾကာင့္ခင္သြားရတာ...အဲ့တာကို hyung က သူ႔ထက္က်ေနာ့္အေပၚေကာင္းတယ္...ပိတ္ရက္ အျပင္ထြက္လည္တာပဲ... က်ေနာ့္ကိုေခၚေတာ့ဘာျဖစ္သြားမွာမို႔လို႔လဲ...တေခါက္ကေတာ့ ေမးဖူးတယ္ဗ်...ဘာတဲ့...မင္းပါရင္ ငါက hyung ကို နမ္းရင္ ဘယ္လြတ္လပ္ပါ့မလဲတဲ့...အခ်ိန္ေနရာမေရြး ႐ွလူးတဲ့ေကာင္ကမ်ား...ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ေတြေျပာတာဆိုတာ...မတည့္ပါဘူးအဲ့ jongin နဲ႔........
ဟိုအမေတာ္ႏွစ္ေယာက္က်ေတာ့ေရာ...ေတြ႔လို႔မွမ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ရေသးဘူး ေျပာၾကတာ ေျပာၾကတာ ဆိုတာက်ေနာ့္ကိုဆို အဖတ္မလုပ္ၾကေတာ့ဘူး...ေက်ာင္းမွာလဲ သူတို႔အတူတူထိုင္ၿပီး အာလူးဖုတ္ေနၾကပဲကို...ဒါလဲအားမရဘူး...ထိုင္နားေထာင္ရင္းပ်င္းလာလို႔ နဲနဲေလးလႈပ္ျပလိုက္တာနဲ႔ ဝယ္ေပးပါလိမ့္မယ္ bubble tea တို႔ ဟို shake ဒီ shake တို႔...အဲ့လိုမွမဟုတ္ပဲ သူတို႔စကားေျပာေကာင္းေနတုန္း ဝင္လုေျပာဖို႔ မစဥ္းစားလိုက္နဲ႔...က်ေနာ့္ေခါင္းေပၚ ေခါက္ခနဲ လက္ဆစ္ေတြေရာက္လာမယ္....
အဲ့လို အဲ့လိုလူေတြနဲ႔ ေရစက္ပါေနမွေတာ့ ဘယ္အျပင္ထြက္ရပါေတာ့ပါ့မလဲဗ်ာ...
WuYifan ဆိုသည္မွာလဲ ေက်ာင္းကိစၥမ်ားနဲ႔ တခ်ိန္လံုး႐ႈပ္ေနတာ ဒီေန႔လဲ က်ေနာ္မႏိုးခင္ကတည္းက သြားရတာရယ္"ေျမးေလး...ငုတ္တုတ္ႀကီး ဘာထိုင္လုပ္ေနတာလဲ....ထ...ထ...ေစာင္ပံုထဲက ထြက္ေတာ့...မ်က္ႏွာသြားသစ္ခ်ည္"