"A jak se jmenuješ?" usmála se na Jamese. "Slečno, můžu ji to říct?" otočil se na mě. To se mě musí ptát i na tohle? "Uhm můžeš." přikývla jsem a koukla se jinam. Opravdu se mě bude jako ptát na všechno? Je to snad dítě? "James." otočil se zase zpátky na Sofy.
"Aha, já jsem Sofie, ale kamarádi mi říkají Sofy." podala mu ruku. "Rád tě poznávám, Sofie." podal jí ruku a potřásl s ní. Zdá se mi to, nebo se s ní nechce kamarádit? Vypadá docela otráveně. "No, tak já jdu do třídy." řekla a utekla do školy.
"To je vaše jediná kamarádka?" zeptal se mě. Opravdu si myslí, že mám jednoho kamaráda? To mě docela urazilo... "Ne, není jediná." zakroutila jsem hlavou. "Čau, Noro!" vykřikl za mnou Thomas a chtěl mě zezadu obejmout, ale dříve, než to udělal, ležel na zemi pod Jamesem, který mu zkroutil ruku. "Thomasi?" otočila jsem se.
"Ještě jednou se o to pokusíš a zabiju tě." pošeptal mu potichu James tak zákeřným tonem, až to znělo jako od vraha. "Jamesi! To je můj kamarád!" okřikla jsem ho. "Aha, slečno, chtěl vám ublížit vlastní kamarád, to je mi líto." povzdychl si a ještě víc zakroutil Thomasovi ruku, až zaskučel. "On mě chtěl obejmout, nechtěl mi ublížit!" naštvala jsem se.
"To jsem netušil, hluboce se omlouvám, slečno." smutně se koukl. Ale no tak, teď mi je líto, že jsem ho okřikla.. "To je dobrý, jen dávej příště větší pozor a nedělej na mě ten smutný obličej." pohladila jsem ho po vlasech. Docela mi připomíná psa..
"Rozumím." přikývl. "A už ho pusť!" divila jsem se, že ho ještě nepustil "Tak, pojďme do školy." usmála jsem se. James ho pustil a nechal ležet na zemi. Jsem si jistá, že budu mít dost co vysvětlovat Thomasovi. Vešli jsme a už všichni zaostřili na nás.
Achjo, mám z toho blbej pocit..
Jak tak koukám, tak se nikdo o soutěž nezajímá, čekala jsem podle komentářů jiné ohlasy, ale zmýlila jsem se, no, takže soutěž se ruší, nejspíše to bylo trochu předčasné :/ Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomanceMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....