"Jsi silná." přivřel nade mnou James oči. "Myslíš?"uchechtla jsem se. Spíše si myslím, že ty jsi mě donutil zesílit. A taky změnit..
"První dvojice jde Nora a James, když spolu tak moc chtěli být. A jejich protivník budu já." uchechtl se učitel. "Není to nespravedlivý, když jste jenom jeden?" naklonil James hlavu. "V pořádku, byl jsem člen týmu, který byl na mistrovství, spíše je to nespravedlivý pro vás." arogantně se usmál.
"Ano, ano." předstíral zájem James. "Tak hrajeme, ten kdo dá první bod vyhraje. Tady máš míč." hodil učitel míč Jamesovi. "Vše co mám udělat je, hodit míč do tamtoho koše?" "Uhm." přikývla jsem. "Tak to je lehký." zůstal James na místě, vyskočil a s přesností hodil ten míš přes půlku tělocvičny čistě do koše.
"Si... děláš srandu.." ohromeně jsem se na něj dívala. A učitel ani nevěděl, co se stalo. "Takže jsem vyhrál?" zeptal se James. "To bylo úžasný!!!" křičeli kolem všichni. "Jak jsi to udělal!!" začal se rozčilovat učitel. "Říkal jsi, že jsi basket ještě nehrál!" "Taky nehrál." zívl si James.
"Nelži!" vykřikl na Jamese. "Ještě jednou!" Zase to dal James na jednu ránu. "Ještě jednou!" teď měl míč zas učitel, který ale nepřešel přes Jamese a on mu sebral míč a opět hodil přes celý hřiště do koše. "Ještě jednou!" "Ještě jednou!" pořád a pořád to s Jamesem hrál, než nezazvonilo na přestávku. "Uff, Ufff." dýchla zhluboka učitel, který byl celý zpocený.
"Zkus si ještě něco dovolit na Noru..." přišel James k učitelovi a předklonil se k němu. "A zabiju tě." odešel a učitel spadl na kolena. "Byl jsi úžasný." doběhla jsem za Jamesem. "Pouze jsem hodil míč do koše, slečno." nechápavě řekl James.
"Takže takhle to bereš." zasmála jsem se. "Proč se směješ?" zeptal se mě. "Protože jsi úžasný." neuvědomila jsem si, co jsem řekla a následně kompletně zčervenala. "To mě těší." usmál se James. Je opravdu úžasný.
Užijte si další část :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomanceMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....