"Přeješ si něco na večeři?" zeptal se mě. Já myslela, že už něco začal vařit.. "Mám chuť na palačinky." zamumlala jsem. "Ty ti teď dělám na chuť, ale co by jsi chtěla na večeři." On mi snad čte myšlenky, nebo co?
"Udělej mi překvapení." usrkla jsem z kakaa. "Jak si přeješ." uchechtl se James a po chvilce mi přinesl teplé palačinky s nutellou a marmeládou, které voněly po celém domě. "Děkuju." vzala jsem si kousek.
"Ty nebudeš jíst?" zeptala jsem se Jamese, který odcházel znovu do kuchyně. "Chtěl jsem začít dělat večeři." ohlídl se na mně. "Tu udělej potom, teď si se mnou dej palačinky." zčervenala jsem. "Jak si přeješ." přisedl si ke mně a jedli jsme spolu palačinky.
"Víš.. Odkdy jsem tady s tebou, můj život se úplně změnil. Pořád jsem poznával nový lidi, nový věci a zažíval úžasný momenty s tebou. I když jsi strašně nešikovná a někdy jsem na to i doplácel.. Jsi strašně energetická, umíš někoho rozveselit a vždy jsi optimistická. Proto, když jsem tě dneska viděl brečet, ucítil jsem k tobě sympatie. Ale jiný, než k Lukemu a Thomasovi. Ještě nevím, co ti odpovědět na tu otázku. Můžu vůbec? Po tom, co jsem udělal rodičům, zasloužím si tě vůbec? Než si odpovím na tyhle otázky, počkáš prosím?" Sklopil hlavu.
"Uhm." přikývla jsem s vážnou tváří. "Já jdu dělat večeři." vstal z gauče a odnesl mi talíř, když v tom mi zabrněl mobil. "Ano?" zvedla jsem ho, aniž bych se koukla, kdo to je. "Je u telefonu Nora?" zeptal se mě neznámý mužný hlas.
"Kdo volá?" ignorovala jsem otázku. "Mám to brát jako ano?" uchechtl se. "Nemám mluvit s cizími lidmi, tak na shledanou." položila jsem mobil a dopila svoje kakao, když mi začal opět zvonit mobil.
Teď jsem se koukla, kdo to je. Neznámý číslo... Achjo. "Jamesi, zvedneš to prosím?" přišla jsem k Jamesovi, který nestihl ani začít vařit. "Kdo je to?" "Nevím." zakroutila jsem hlavou. "Ano? Kdo je tam?" zvedl James mobil a napil se vody poblíž sebe.
Skoro včas :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomanceMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....