Vystoupili jsme z vlaku a přišli k nám domů, kde jsem si ihned vybalila věci a připravila na další den do školy. Sedla jsem si ke gauči a zapnula televizi, po tom, co jsem se převlíkla do kraťasů a trička.
"Jamesi, uděláš mi teplý kakao?" zamumlala jsem na něj. "Jak si přeješ." šel mi udělat kakao. "Zdáš se mi zamlklá slečno." "Proč myslíš?" připínala jsem programy na televizi. Kruci to opravdu nic nedává v úterý odpoledne?!
"Moc nemluvíte." odpověděl a vložil mléko do mikrovonky. "Se ti zdá." "Chcete mi něco říct?" přinesl mi teplé kakao. "Děkuju." vzala jsem ho do rukou, ale spálila se o hrnek. "Dávejte pozor!" vyjekl James a přinesl mi útěrku z kuchyně nasáklou studenou vodou.
"Bolí to?" "Už ne." zakroutila jsem hlavou, když mi držel ruce v té útěrce. "Psala jsem si ve vlaku s mámou." "Aha." "Psala mi o tobě." "Aha." "Prý jsi byl jimi najatý." "Aha." přikyvoval na všechno James bez jediného slova než aha.
"Řekneš mi teda, proč tu vůbec jsi? Prý jsi se nabídl sám..." popostrčila jsem ho k tomu, aby konečně něco řekl. Útěrku odnesl do pokoje a sedl si ke mě na gauč. "Opravdu to chceš vědět, slečno?" "Uhm." přikývla jsem bez váhání. "Jak myslíš." povzdechl si a začal se svým příběhem..
"Jako malý jsem pochopitelně bydlel s rodiči. Byl jsem jedináček a vždy jsem dělal rodičům starosti. Dělal jsem všude problémy a vždy jim přidělával potíže, i když jich už i tak měli dost. Když se tak ohlížím, byla jsem hrozný dítě." uchechtl se James.
"Jednoho dne. Ne, vlastně si to pamatuji. 23.května, mě probudil kouř z ohně. Bylo mi vedro a kašlal jsem z kouře. Bylo mi v tu chvíli 13. Byl jsem malý dítě a nevěděl jsem, co dělám. Bezmyšlenkovitě jsem vyběhl ze dveří na chodbu, která byla v plemenech, který následně zasáhly i mě. Bylo to naštěstí jen popáleniny druhého stupně. Zázrakem ihned na to přijely hasiči a mě vysvobodili z toho pekla. Následně mě odvezli do nemocnice, kde jsem byl na pokraji smrti z důvodu udušení kouřem."
Všimli jste si toho datumu? :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomantizmMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....