Část 46 - Bodyguardův trénink se mnou 2.

2K 120 11
                                    

"Jak jsi se měl?" ohnula jsem se k němu, abychom měli hlavu ve stejní výšce. "Uhm, bylo to dobrý! Naučil jsem se tolik nových věcí, od té chvíle, kdy jsi tu nebyla." zamyslel se. "To jsem ráda." pohladila jsem ho po hlavě. "Slečno, jsem tady." přiběhla za mnou Megan.

"Byla jsi rychlá!" překvapeně jsem vyjekla. "Běžela jsem." přikývla. "Aha." uchechtla jsem se. "Tak se běž převlékat, šatny jsou vedle ošetřovny." ukázal James, převlečený v černých volných kalhotách a černém tílku, na dveře vedoucí k šatnám.

"Ano." postavila jsem se do pozoru vojáka a vyšla si tam. "Pane Jamesi, co to dělá Nora?" zeptal se North. "Chce, abych ji trénoval." uchechtl se James. "Vy? Páni! To jsem si vždy přál od vás být trénovaný." zajiskřilo mu v očích.

"Možná, až budu mít čas." pohladil Northa po hlavě. "Víte, více se usmíváte. Před tím jste byl strašně pochmurný a byl strašný workoholik. Nora vás docela změnila." uchechtl se. "To je možný." šmikl rameny a v té chvíli jsme vyšla v černých látkových kraťasech, který byli strašně příjemný na dotek, červeným tílku a k tomu ladili ty červený kožený rukavice.

"Aha." prokulila jsem oči. "Tak jdeme na trénink." uchechtl se James a připravil si pro nás žíněnku. "Dělala jsi nějaký bojový umění jako malá?" zeptal se mě. "Ne, jen jsem běhala a cvičila, ale to je vše." šmikla jsem rameny. 

"Aha, takže začátečník. Pro začátek by ti stačilo, jak se dostat z někoho sevřetí." zamyslel se James. "Myslíš dupnutí na nohu, loket do břicha a pěstí do zubů?" povzdychla jsem si. "Jak to víš?" "Četla jsem hodně knížek a bavilo mě se koukat na takový videa, ale nikdy jsem to nezkoušela." poškrábala jsem se ve vlasech.

"Megan, ty umíš nějaké bojové umění?" ohlídla jsem se na ní. "Samozřejmě slečno, kdybych neuměla, nikdy bych se sem nedostala a nemohla bych být váš bodyguard. A nejde tu jen o bojové umění, taky bys měla umět dobře střílet, proto tu jsou i střelnice." popisovala mi Megan.

Dneska dokonce i docela včas Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dneska dokonce i docela včas Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat