Část 18 - Bodyguard je nespolečenský

2.9K 163 8
                                    


Konečně zazvonilo a já se vítězně protáhla. "Co teď máme za předmět?" strčila do mě zezadu Sofy. "Myslím, že tělocvik? Mám pocit, že dneska jsme spojený s klukama." prohrábla jsem si vlasy. 

"Hej, proč jsi tak vyskočila v hodině?" uchechtla se Sofy. "Protože jsi se mě zeptala na blbou otázku!" vyjekla jsem na ní. "Takže to je pravda?" naklonila hlavu. "Ne!" bouchla jsem ji do hlavy. "Takže je." třela si bouli na hlavě.

"Hmpf!" odsekla jsem a koukla se jinam. "Co tu probíráte?" přišel za námi Luke. "No vlastně-" chtěla začít mluvit o tom předešlém Sofy, než jsem ji chytila za pusu. "O tom, co bude přiští předmět." smála jsem se.

Vlastně, James se skoro nikdy nezapojuje do konverzace.. ohlídla jsem se na něj a on si četl nějakou knížku. "Co čteš?" přišla jsem za ním. "Kuchařku." ukázal mi obal knížky. "Aha." uchechtla jsem se.

"Já se tááááááák nudím!!" skočil Thomas na Lukeho záda. "Co to děláš?" zeptal se ho klidně. "Nudaaa!! Navíc teď máme tělocvik.." povzdychl si. "Za 1. slez mi ze zad a za 2. neboj, máme ho s holkama." odsekl Luke a Thomas z něj nadšeně seskočil.

"S holkama?" zazářily mu oči. "Úchyl." zatvářila se kysele Claire. "Buď zticha." odsekl ji. "Co se dělá na tělocviku?" zeptal se mě James. "Cvičíš tam, například běháš, děláš kliky a takový blbý kruhy tam jsou, za který se zavěsíš." popisovala jsem mu to.

"Aha. Mimochodem, cvičí se tam v jeanech?" zeptal se. "Ty s sebou vlastně nemáš tělocvik, že?" zamyslela jsem se. "Ne." zakroutil hlavou. "Kluci nemáte aspoň náhradní tepláky?" otočila jsem se na Lukeho a Thomase. 

"Já myslím, že mám, ale nejsem si jistý." zamyslel se Luke. "Mohl bys mi tu prosím půjčit?" poprosila jsem ho. "Klidně, nevadí mi to." usmál se. "Děkuju." usmála jsem se.

"Tělocvik máme vždy v úterý?" začal zase James mluvit na mě. "Ne, taky v pátek." zakroutila jsem hlavou. "Bohužel. Nejradši bych nikdy. Teď tu není naše tělocvikářka, tak musím cvičit s učitelem, který nám vždy dává úplně nemožný cviky." Otráveně jsem řekla.

Možná jste zmatený, proč vydávám další část hned po vydání jiné, ale upřímně, zítra hned po škole jedu pryč a vracím se v neděli, v minulé části jsem to zapomněla napsat, takže štěstí pro vás :D Nevím, jestli další část vyjde už v neděli nebo v po...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Možná jste zmatený, proč vydávám další část hned po vydání jiné, ale upřímně, zítra hned po škole jedu pryč a vracím se v neděli, v minulé části jsem to zapomněla napsat, takže štěstí pro vás :D Nevím, jestli další část vyjde už v neděli nebo v pondělí, ještě nevím, jak to budu stíhat, tak si užijte druhou nečekanou část :D Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat