"Ne, jen, že jsem slíbila, že navštívím Northa." povzdychla jsem si. "Toho kluka?" vyjekl James. "Ano, domluvili jsme se." přikývla jsem. Jmenuje se tak ten kluk, se kterým James bojoval.
"Tak jdeme." prudce jsem vstala od stolu, že židle za mnou spadla na zem. "Pardon." omluvila jsem se a židli postavila zpátky na své místo. "To jsi tak nedočkavá?" přecedil přes zuby James. "Žárlíš?" uchechtla jsem se. "Vůbec." trošičku zčervenal.
Megan vzala moje nákupní tašky a opět jsme museli podniknout tu dlouhou cestu po schodech nahoru. "Ufff, to byl fuška." nahoře jsem z toho spadla na kolena, ještě k tomu hřálo hezky sluníčko a já na sobě měla jeany..
"Slečno, odložím ty věci do vašeho domu." řekla Megan. "Uhm, potom přijď do druhé budovy, budeme tam." usmála jsem se. "Rozumím." přikývla poslušně. Vešli jsme do druhé budovy a ocitli se zase na tom místě, kde se trénuje.
"Taky bych chtěla trénovat." zamyslela jsem se, jenže jsem to řekla nahlas. "Chtěla bys?" nadějně se mně zeptal James. "Já to řekla nahlas?" ohlídla jsem se na něj, a on jen přikývl. "Mohla bych to zkusit." přejela jsem si po svých vlasech.
"Jestli chceš, tak můžeš, jen se musíš převléct do nějakého jiného oblečení." koukl se mi Jams na oblečení. "Ty se převlékat nebudeš?" zeptala jsem se ho. "Ne, nemyslím si, že se zapotím." uchechtl se. "Blbče." bouchla jsem ho svou pěstí do břicha, ale nic mu to neudělalo. "Klidně se převleču." usmál se na mě. "Uhm." přikývla jsem.
Megan přišla do mých dveří a hned jsem ji zase zaúkolovala. "Megan, doběhni prosím tě do druhého patra a přines mi bojové oblečení, který tam bude. Vše s velikostí S." popisovala jsem. "Rozumím slečno." běžela do druhého patra.
"Já se jdu převlíknout do šatny." mávl na mě James. "Ano!" mávla jsem mu zpátky, když mě najednou zezadu někdo chytil za ruku. Prudce jsem se na něj otočila, ale uklidnila se, když to byl jen North.
"Ahoj Northe, usmála jsem se. "Ahoj." opětoval mi můj přátelský úsměv.
Já vím, jsem hrozná, ale jak je přes den strašný teplo, tak chodím ven večer, tak se omlouvám :/ Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomanceMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....