"Co tu tak sedíš? Myslela jsem, že jdeš na záchod." opřel se James o dveře. "Přemýšlela jsem." otočila jsem se na něj. "O čem?" "O tobě." "Hmmm, co si o mě myslíš?" sedl si vedle mě. "Opravdu to chceš vědět?" uchechtla jsem se.
"Tak už radši ne." šmikl rameny. "To jsi se vzdal takhle snadno jo?" "Radši se vzdát, než toho litovat, ne?" No, to je pravda. Co bych mu tak řekla? Že je důvěryhodný? Milí? Bystrý? Ochranářský? Možná všechno tohle dohromady. Nemůžu ho popsat jedním slovem..
"Proč jsi tady?" zvážněla jsem. "Pro tvoji ochranu." odpověděl akčně. "Proč mě chceš chránit? Kdo ti to přikázal?" zmateně jsem se ptal na otázky. "To ti teď říct nemůžu." povzdychl si. "Proč?!" vyjekla jsem. "Je to tajemství, prostě to přijmi." vstal a pohladil mě po hlavě.
"Nejsem malá holka, víš..." zamumlala jsem, aby mě neslyšel. "Teď běž zpět do postele, ať se z toho vyležíš, zítra jdeš do školy, pokud se ti sníží ta teplota." odešel něco dělat na kuchyňskou linku. "Rozumím mami." provokativně jsem odpověděla a šla spát. Usnula jsem rychle a vzbudila se až další den ráno v šest sama od sebe.
Promnula jsem si oči a vstala. Převlíkla se, učesala a vyšla z mého pokoje. Ale Jamese jsem neviděla. "Jamesi?" vynuceně jsem na něj zavolala. "Volala jste mě slečno?" seděl rozcuchaný na gauči.
"Pffff." neudržela jsem smích. "Čemu se smějete?" otázale se mě zeptal. "Ne, já jen, že jsi strašně roztomilý, když vstaneš." smála jsem se. "To vám to opravdu přijde tak vtipný?" vstal a šel ke mě. "Ne.." zadržovala jsem smích. "Sedněte si, udělám snídani!" vyjekl na mě. "Rozumím." pořád jsem se smála.
Udělal nějakou omeletu a podal mi ji na stůl. "Děkuju." pustila jsem se do jídla. "Máš špinavou pusu." zamumlal James a otřel mi ji. "Jsi jak moje máma." usmála jsem se. "A ty jak moje dítě." poprvé se na mě James usmál.
Další díl, užijte si ho :3 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomanceMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....