Bylo osm hodin a venku se stmívalo, obloha byla šerá. I tak jsem ale vnímala jenom Jamese za mnou. "Už víš odpověď?" divila jsem se.
"Uhm." přikývl. "A?" byla jsem nedočkavá, ale ve stejném momentu jsem se i bála.. Bála jsem se odmítnutí.. "Přijímám." "Co?" nadskočila jsem. "Přijímám, že budu tvůj přítel." uchechtl se.
Neodpovídala jsem, byla jsem štěstím bez sebe a celá červená. "Nejsi šťastná?" zeptal se. "Jsem." zamumlala jsem a pořád jsme tam stáli v objetí. "Jsem ráda, že si to tu užíváte." ani jsem si nevšimla mámy stojící za mnou.
"To není, jak to vypadá!!" oddělila jsem se rychle od Jamese. "No vlastně jo." po chvilce jsem se přiznala. "No, čekala jsem to." povzdychla si. "Teď se pojďte oba najíst. Večeře je připravená a Jamesi, proveď ji po tom, po celé vile a se všemi ji seznam, rozumíš?" zeptala se máma Jamese. "Ano." přikývl.
Vešli jsme do té obrovské vili, kde jsme se hned objevili v obýváku, který měl tak 40m² a byl celý prosklený, což poukazoval na krásný výhled na moře, protože vila byla postavená na nejvyšším místě, když jsi otevřel okno, objevila se před tebou krásná veranda..
"Tak velký." zaskočila jsem se. Byli tam tak tři televize na každým rohu, gauče, bar a nalevo byli točící schody do dalšího patra. Takže dole byl jenom obývák. Když jsme vyšli nahoru, tak jsme se objevili kolem kulatého stolu s osmi židlemi, za ktrými byla nejspíše kuchyně a nalevo byli dveře do ložnice rodičů, která taky nebyla nějak malá.
"Tak se najíme." sedli jsme si ke stolu. "Mami, kde je táta?" uvědomila jsem si, až teď, že jsem ho tu neviděla. "Tahle vile je rozdělená na dvě části. Na tuhle, kde jsou dvě patra, který jsi viděla a na druhou, která má patra tři. V prvním a druhým patře jsou věci FBI a členové FBI a ve třetím patře má táta svou kancelář, kde právě je." popisovala mi máma.
Já vím, že to všichni čekali, ale stejně jsem tu odpověď musel dát až sem :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomansaMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....