Část 50 - Bodyguard a já u bazénu

2.4K 141 30
                                    

"Já tebe taky." pevně mě sevřel. "Ehm, ehm." slyšela jsem známý hlas a celá zrudla. "Megan?" odtrhla jsem se od Jamese, jakoby se nic nestalo. "Nechtěla jsem vás rušit, jen, že jste mě tu chtěla v deset." řekla taky celá červená.

"Jo, dneska máš volno." usmála jsem se na ni. "Cože?" zmateně sebou škubla. "Dávám ti dneska volno, tak si ho užij s Tomem, dneska jenom odpočíváme, tak by ses tu jenom nudila." zasmála jsem se. "Rozumím." přikývla natěšeně a odešla. 

"Jdeme se převléknout do plavek!" nadšením jsem poskočila a běžela k našemu baráku. Ano plavky jsem si také vzala, přece jen jsem si sbalila všechno oblečení. Oblékla jsem si své bílé plavky a kolem krku jsem si přehodila ručník. Vyšla jsem z ložnice, kde jsem se převlékala a narazila na Jamese už oblečeného v plavkách.

Má fakt velký břišáky.. obdivovala jsem je. "Na co se tak díváš?" zasmál se. "Ne, na nic." zčervenala jsem v tu chvíli jako rajče. Vylezly jsme z bytu a obdivovali tak krásné počasí. Paprsky slunce se odráželi od hladiny vody a tvořilo to krásnou přírodní scenérii. "Krása." zajiskřilo mi v očích.

"Tak.."hodil si James ručník na lehátko. "Konečně volno." povzdychl si po tom, co si na něj lehl. "To jsi měl v úmyslu jenom se opalovat?!" naštvala jsem se trochu. "Až se opálím, tak do bazénu vlezu, neboj." mávl nade mnou rukou.

"Jak chceš." skočila jsem do bazénu šipku a obdivovala tak krásně vlažnou vodu. Vynořila jsem a z bazénu a vylezla jsem. Nenápadně jsem se proplížila k Jamesovi a skočila na něj celá mokrá. "To je studený!" vyjekl.

"Kdyby jsi normálně šel do bazénu, nemusela bych to udělat." vyplázla jsem na něj dětinsky jazyk. "Jak chceš." naštval se a vzal mně do náruče. "Hej, co chceš-" ani jsem to nedořekla a už se mnou skočil do bazénu.

Ponořili jsme se tak hluboko, až jsme se dotýkali podlahy bazénu. V tu chvíli s mě James přisunul k sobě a políbil mě na mé studené rty.

Jsem úplně normální 17i letá holka, která není ničím výjimečná. Chodí do školy, má kamarády a bydlí v bytě. Rodiče mě nechají doma samotnou jen s jediným lístečkem, a já si pomyslela, že konečně budu doma sama. Když jsem ale otevřela dveře, klečel tam na koleni hezký kluk, který mi oznámil, že je můj bodyguard. Docela mě to vyvedlo z míry, ale teď jsem opravdu ráda, že jsem ho potkala a následně se do něj zamilovala, až po uši..

Tak poslední díl je tady :( A všichni nesmíte zapomenout na poslední část příběhu, která zítra vyjde, je tam fakt důležité oznámení, který nesmíte prošvihnout, jo? :D Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat