Najedla jsem se spolu s Jamesem, který si udělal toasty a vyrazili jsme do školy. Sedla jsem si na podlahu a měla v úmyslu si zavázat tkaničky na botech.. ale.. "Slečno, nemůžete sedět na té studené zemi!" vyjekl na mě James a ihned mě vyzvedl na nohy.
"Jinak si boty nezavážu." povzdychla jsem si. "Ukaž!" položil mi mou nohu na jeho koleno a zavazoval mi tkaničky. "Budeš mít špinavý kalhoty." omrzele jsem mu řekla. "Nevadí." řekl rozhodně a zavázal mi tkaničky i na druhé noze. "Hotovo." stoupl si a měl šmouhu na jenaech.
"Příště si to klidně zavážu sama." řekla jsem ještě trochu červená. "To je v pořádku, klidně vám je budu vázat každý den. A teď pojďte, aby jsem stihli vlak." rozešel se, ale já ho stihla chytit za rukáv. "Nemusíš mi vykat." zamumlala jsem se. "Ale slečno." "Ne-vy-kej!" zastavila jsem ho rukou před pusou.
"Rozkaz." přikývl a rychle jsme spěchali na vlak. Divím se, že jsem ho stihli, bylo to jen tak, tak. "Uff, stihli jsme to." udýchaně jsem skočila do vlaku. "To bylo jen tak, tak, přiště vyrazíme o pět minut dříve." přikyvoval James. "Ano, ano." povzdychla jsem si a sedla si na sedačku. Opět si James stoupl vedle mě a pozoroval okolí.
Opravdu nerozumím tomu, proč si kruci nesedne? Bude mít stejný výhled, ne?" "Nad čím přemýšlíte slečno?" koukl se na mě. "Nad čím přemýšlíš, říkám ti, abys mi vykal." naštvaně jsem se na něj koukla. "Omlouvám se.. Nad čím přemýšlíš slečno?" zopakoval větu.
"To je tajemství." vyplázla jsem na něj jazyk. "Rozumím." ohlídl se jinam. Když jsem se koukla před sebe, všimla jsem si, že si tam dvě holky něco šuškají a při tom koukají na Jamese. Že by se jim líbil? ohlídla jsem se zpět na Jamese, který se koukal na mě.
"Co?" vyhrkla jsem ze sebe. "To je tajemství!" oplatil mi to a uchechtl se.
Další díl, sice o pár minut později, ale je tady :D Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
Storie d'amoreMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....