Část 30 - Bodyguard se mnou v tryskáči

2.6K 147 32
                                    

"Takhle to nemůžeš brát." obejmul mě James. "Prostě se někam jinam přestěhujeme. Ven chodit budeme. Možná tam bude i škola. Tady je to pro tebe nebezpečný. Až moc nebezpečný, když zjistili, že jsi jejich dcera. Slibuji ti.. Jednou se sem určitě vrátíme." Zázrakem mě to všechno uklidnilo a já přestala brečet.

"Zzz, zzz" opět mi začal vyzvánět mobil. "Ano?" zvedla jsem ho. "Už k vám dorazil vrtulník." řekla mi máma do telefonu. "Rozumím." odpověděla jsem a James mi vzal kufr. "Tak jdeme." řekl James. Klíče od toho domu jsem si vzala sebou. 

Vyšli jsme na střechu, kde na nás foukal vítr z vrtulí tryskáče. "Já myslela, že tu bude vrtulník." divila jsem se. "Nejspíše sem poslali něco, co tu bude rychleji." odpověděl mi James a z tryskáče vystoupili dva muži v černém obleku. 

"Tudy madam." vzali mi tašku a kufr. Nastoupili jsme do tryskáče, kde byli kožený sedačky, asi sedm míst a malý stolečky s nějakými zákusky. "Wow." zazářili mi oči. James vyskočil do tryskáče a podal mi ruku.

Sedli jsme si naproti sobě tryskáče a vzlétly do oblohy. V mých očích se ztrácel můj dřívější byt a za chvilku jsem ho ani neviděla. "Chceš?" podal mi James jahody s čokoládou. "Uhm." přikývla jsem a pustil se do nich. "Chceš taky?" zeptala jsem se ho a namířila na něj vidličku s jahodou.

"Ano." snědl jahodu. "Sladký." uchechtl se. Cestou jsme si o všem povídali. O tom, jak to tam vypadá, protože tam už James byl a o tom, kde to je. Dobře, upřímně jsem nečekala, že to bude na soukromým ostrově mých rodičů... Ani jsem nevěděla, že mají nějaký ostrov! A to jsme bydleli v pronájmu...

"Slečno, jsme tady." zatřásl se mnou James, protože jsem usnula. "Co?" promnula jsem si oči a s pomocí Jamese vyskočila z tryskáče. Přistály jsme na verandě nějaký super obrovský vily, která vypadala strašně draze.. Dokonce tam byl i bazén, za kterým byl o trochu menší dům.

 Dokonce tam byl i bazén, za kterým byl o trochu menší dům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jsem to stihla :D Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat