Nečekala jsem, že to bude tak velký..
"Milááááčkuuu!!" skočila mi máma do objetí. "Jsi v pořádku?? Nejsi zraněná?" začala se mě na vše vyptávat. "Ne, jsem v pořádku." odpověděla jsem jí. "Děkuju Jamesi, že jsi se o ní staral." poděkovala máma Jamesovi.
Počkat? Co to znamená? Staral?! "Nemáte zač paní." usmál se na ní, což mámu překvapilo. "Vypadá to, že pobyt s mou dcerou tě docela změnil, že." usmála se máma. "Uhm, změnil." přikývl.
Proč mluví v minulým čase..? "Miláčku, budeš tu s námi chvilku, ano?" otočila se na mě máma. "Zůstane se mnou i James?" nenápadně jsem na to narazila. "Ten zrovna musí udělat něco jiného." úsměv se z tváře mé matky ztratil.
"Co když se mi něco stane? Chci Jamese pro mou bezpečnost." začala jsem se tam s ní hádat. "Broučku, už se stmívá, dneska ho už asi potřebovat nebudeš." "Budu!" naštvala jsem se. "Miláčku." "Bez Jamese tu nebudu." zamumlala jsem. "Nesmíš na něm být závislá.." pohladila mě po hlavě.
"Je to tvoje vina!" odstrčila jsem ji ruku ode mě. "Rozumím." povzdychla si. "Co?" koukla jsem se na ní už se slzy na krajíčku. "V době, kdy budeš tady, tak se od tebe James nehne. Ale nikam nebudeš chodit bez dovolení." řekla poraženě máma. "Děkuju." objala jsem ji.
"James s tebou bude bydlet v tom domě za tím bazénem. Já s tatínkem bydlím v té vile. Ale tam budeš jenom spát. Až se probudíš, přijď do té vili, kde se najíš a strávíš zbytek dne. Rozumíš?" "Uhm." přikývla jsem se zářivýma očima.
"Tak jdeme." řekl James a vzal mi můj kufr. "Ano." přikývla jsem a vzala si tašku. Když jsme vešli do toho domů, zůstal mi rozum stát. Ten nábytek tu musel stát více, než náš celý byt. "Líbí?" zeptal se a odložil si tašku. "Je to úžasný." hodila jsem tašku na gauč, za kterým bylo místo zdi sklo.
"Chceš teda slyšet tu odpověď?" objal mě zezadu James, až jsem se trochu lekla.
Zase to blbý pondělí 😥 Zatím Bye, Bye
ČTEŠ
Já a můj bodyguard
RomanceMěla jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, měla jsem kamarády, užívala jsem si nákupy s kamarádkami, randila s kluky.. Ale.. Nepředpokládala jsem, že až jednou otevřu dveře, bude před ním stát můj nový bodyguard....