Část 8 - Bodyguard má starosti

3.2K 179 15
                                    


On mě obešel a šel směrem do kuchyně. A začal vařit!! On je opravdu jak můj opatrovník a pes zároveň. V budoucnu bude úžasný manžel.. Uchechtla jsem se sama pro sebe. "Čemu se směješ?" otočil se na mě. "Ne, ničemu." zakroutila jsem hlavu. "Jak myslíš." otočil se zpátky a po deseti minutách vypnul sporák. "Tady." po chvilce mi na stůl, ke gauči, položil talíř s masem, rýží a oblohou. "Vypadá to úžasně.." rozzářili se mi oči.

"To jsem rád." šel opět do kuchyně a začal tam uklízet.. Upřímně.. Je mi líto, že se mnou nejí. Umí vařit tak dobře a nikdy jsem ho ještě neviděla jíst. Celý den jsem ho neviděla jíst... Co když se mu něco stane? Počkej, dneska jsem ho poznala! Proč bych se o něj měla zajímat... I když je trošku hezký... A je dost zručný... Ale to je jedno!!! Dneska jsem ho poznala! Ale no tak, né, že se do něj zamiluješ!

"Je vám něco slečno? Jste úplně červená! Nemáte horečku!?" poplachově mi dal ruku na čelo. "Nemám!"zčervenala jsem ještě více a ruku mu odstrčila. "Slečno, může to být nebezpečné, nechte mi vám změřit teplotu." vytáhl odnikud teploměr. "Ne!" začala jsem utíkat po domu a on mě naháněl. 

"Slečno, můžete už zastavit?" "Ne, nechci!!" vykřikla jsem a skočila před gauč v obýváku. "Slečno, vzpomínám si, že jste souhlasila s tím, že se o vás budu starat, tak mě nechte vám změřit teplotu!" "Mám dobrý instinkty! Cítím, že nejsem nemocná." "Tak ještě pořád cítíte to maso s kaší." "To není pravda." odsekla jsem.

"Zastavte, změřím vám teplotu a uvidíme, kdo měl pravdu." "Tak to až mě chytíš." uchechtla jsem se. "Chceš si dát závody, jo?" přivřel oči. "Klidně!." usmála jsem se. "Jak myslíš." oběhl gauč a běžel za mnou. Já jsem mu utíkala a kličkovala mezi židlemi. Ještě, že jsem chodila běhat a mám dobrou výdrž. 

Já vím pozdě, ale věřte, že se opravdu divím, že jsem ho stihla vydat :/ Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já vím pozdě, ale věřte, že se opravdu divím, že jsem ho stihla vydat :/ Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat