Část 49 - Bodyguardovy pocity

2.1K 125 20
                                    


Ráno jsem se probudila a promnula si oči. Až teď jsem si uvědomila, jak jsme včera sunuli a trošičku jsem zčervenala. Dala jsem si vlažnou sprchu a zatím James vstal a udělal mi snídani. Mám se ho zeptat? Nebo ne? Možná nebude souhlasit..

"Tak co mi chceš říct?" zeptal se mě James. "Jak si to-" "Poznal jsme to." napil se čerstvě udělaného kafe. "Chtěla bych o našem vztahu říct rodičům." už je to jedno, když na to přišel, prostě mu to na rovinu řeknu.

"Aha, klidně, mě to nevadí." dál si popíjel svou ranní kávu. "Opravdu?" zajiskřily mi oči. "Nestydím se, že s tebou chodím." uchechtl se. "No, to je pravda..." dojedla jsem svá míchaná vajíčka. Spolu jsme vyšli z baráku rovnou do vily, kde jako na zavolanou, byl táta a máma.

"Mami, tati?" přicupitala jsem k nim, když jedli snídani. "Copak?" Zeptala se mě máma s úsměvem. "Chtěla bych vám ve skutečnosti něco důležitého říct, tak bych ráda, kdybyste to slyšeli oba." chodila jsem kolem horké kaše.

"Tak?" zeptala se mě máma. "Ve skuteč-" "Chodím s Norou." skočil mi do řeči James a moji rodiče to překvapilo. "Co?" vyjekl ze sebe táta. "Popravdě jsem to věděla, ale čekala, kdy mi to konečně řeknete." šmikla rameny máma.

"Proč jsi mi to neřekla!" naštval se na ní táta. "Dělal bys tak akorát bordel, jsi na Noře docela závislý, bude ji  tenhle rok už 18, buď rád, že to nezačalo dříve." řekla na obranu máma. "Ale-" "Ale co? Nechceš snad, aby naše holčička nebyla šťastná?" "Tak jsem to nemyslel." uklidnil se táta.

"Pffff.." neudržela jsem smích. Máma toho tátu umí zvládnout. "Jak dlouho jste spolu?" zeptala se mě máma. "Hmm, týden, dva? Nemám ponětí o čase, ani nevím, kolikátého je." zamyslela jsem se.

"Jsme spolu 10 dní." řekl za mě James. On si to pamatuje? To mě zaskočilo. "Aha, přeju vám to." usmála se máma. "Mě se to nelíbí." zabručel táta. "Proč?" otočila jsem se na něj s nenávistným pohledem. "Nic." otočil hlavou jiným směrem. "To je vše, co jsem chtěla říct, taky buu dneska celý den u bazénu, tak mě nehledejte." mrkla jsem na ně.

"Jak chceš." zasmála se máma. S Jamesem jsme zase vyšli z vily. Jak se zaklapli dveře, skočila jsem Jamesovi do náruče.

"Miluju tě."

Po dlouhý době vydávám díly i o víkendu a docela včas, tak si ho užijte! :D Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po dlouhý době vydávám díly i o víkendu a docela včas, tak si ho užijte! :D Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat