Část 25 - Bodyguard jde se mnou ven

2.7K 156 20
                                    


"Neomlouvej se." uchechtl se James a pomohl mi na nohy. "Tak jdeme." chytil mě za ruku, abych po druhý nespadla. "Děkuju." zamumlala jsem, aniž by to James slyšel. Pořád se o mě stará. Vůbec si neumím představit, jak bych bez něj teď dokázala žít..

"Jsme tady." došli jsem domů a převlékli se. "Tak jdeme." vyšli jsem z domu a mířili do parku blízko domu. "Kam všude chceš jít?" zeptal se mě. "Kamkoliv." uchechtla jsem se. "Takže nevíš, jo?" zasmál se. "Vůbec." zakroutila jsem hlavou.

Co jsem dělali? Procházeli se všude možně a potom jeli autobusem do centra města, kde byl nějaký festival. 

Byla to dlouhá cesta, okolo které byli samé stánky s jídlem a samými soutěži.

"Krásné.." zastavila jsem se u stánku se zlatými rybičky. "Chceš jednu?" klekl si ke mě James. "Nemám akvárko." zesmutněla jsem. "A chceš koupit?" naklonil James hlavu. "Ne, to je dobrý, nejspíše by mi umřela." zasmála jsem se.

"Jak myslíš." pokrčil rameny James a šli jsme ke stánku s karamelovými jablky. "Poprosím dvě." přišla jsem s úsměvem. "Tady." dal mi dvě jablka v karamelu. "Děkuju." dala jsem mu peníze a jedno jablko podala Jamesovi.

"To je co?" "Jablko v karamelu." zakousla jsem se do jablka. "Zkus to." pobídla jsem Jamesa, který si do jablka kousnul také a vypadal, že mu to docela chutná. "Dobrý, že?" usmála jsem se. "Uhm." přikývl a za chvilku to měl dojezené.

"Teď jdeme na tohle!" Běžela jsem hned po dojezení jablka ke stánku, kde se střílelo z pistole, za což jsi dostávala ceny. "Co se tu dělá?" přiběhl za mnou James. "Střílíš z této zbraně na ty plechovky, když spadnou všechny, vyhráváš nějakou cenu." zazářily mi oči a půjčila jsem zbraň Jamesovi..

Který, kdybych ho nezastavila, by vyhrál všechny ceny... "Děkuju." objímala jsem bílého medvěda s červenou mašlí, kterýho James vyhrál. 

"Nemáš zač." uchechtl se James. "Víc se směješ." zamumlala jsem na něj. "Myslíš?" otočil se na mě.

Tak přece jen jsem to stihla :3 Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak přece jen jsem to stihla :3 Zatím Bye, Bye

Já a můj bodyguardKde žijí příběhy. Začni objevovat