,,Zlato kde mám ten můj lístek na tvůj koncert?"
,,Tady" vytáhl ho Shawn z kapsy, a já se na něj mile usmála. Natáhla jsem ruku a chtěla mu ho vzít, on ale uhl.
,,něco za něco" pousmál se a začal vtipně pózovat.
,,a co přesně?"
,,pusu!" Našpulil rty a zavřel oči, já se k němu přiblížila a spojila naše rty.
,,děkuju" podal mi lístek a já se na něj pobaveně usmála.
Ze Shawnem už jsme rok, od té doby co jsme se usmířili se moc nehádáme maximálně kvůli nějaký blbosti. Sedla jsem si na postel a začla psát Charlimu, je to můj nejlepší kamarád pořád se spolu vídáme a chodíme na nějaký večírky, Shawnovi to vůbec nevadí ti se spolu asi před měsícem se nějak usmířili, a jsou jako bráchové.
Emily je pořád z Justinem a dokonce spolu i zpívali, nevěděla jsem že Emily umí zpívat byla jsem hodně překvapená.
Teď je hvězda skoro na každým koncertě je z Justinem a zpívá s ním a nebo mu tam je jako pravá ruka.
,,lásko, teď mi Cam volala že přijede později něco ji do toho přišlo"
,,aha dobře, já si jen začnu balit věci" přikývla jsem a položila si kufr na svou postel.
Bylo toho dost, jedeme na Hotel do Californie, protože Shawn tam má dva koncerty jeden v pondělí a druhý ve čtvrtek. Bylo by zbytečný tam takhle jezdit
Takže tam budeme na týden. ,,mám sbalit i tvé věci? Jak vidím docela nestíháš" uchechtla jsem se a zavírala si svůj kufr.
,,to bys byla hodná" odpověděl a začal se sprchovat.
Já jsem vzala jeho kufr a začla do něj skládat jeho oblečení.
Nevím proč ale začala mi třeštit strašně moc hlava.
Po balení jsem mu to zapla a položila na zem vedle mého kufru. Sedla jsem si na postel a už mě to přestávalo tak třeštit. ,,děje se něco?" Zamračil se Shawn a sedl si vedle mě. ,,jen se mi zatočila hlava jinak v pohodě" zamumlala jsem a následně ho objala.
,,miluju tě" podívala jsem se mu do očí a uviděla záhadnou jiskru kterou jsem ještě nikdy v jeho očích neviděla. ,,já tebe taky"
Políbil mě a já začala spolupracovat, když v tom někdo zaklepal.
Shawn se jen zamračil a šel otevřít. ,, ahoj Shawne neruším?" Uslyšela jsem Emily a ihned se za ní rozběhla a hned ji objala.
,,ahoooj" pozdravila jsem ji.
,,ahooj"
,,vůbec nedušíš už jsme si jen dobalovali věci" odpověděla jsem ji k její otázce.
,,to je fajn, Camila prý pojede rovnou do Californie sama, prý by vás stejnak nestihla. Tak že nás uvidí až tam" oznámila nám.
,,dobře no, tak jedeme?" Zeptal se Shawn.
,,jojo, Justin už čeká venku"..Šli jsme ven, i z kuframa a naházeli je do našeho auta. Před námi v autě stáli Justin a Emily, Justin byl celý nedočkavý protože tam bude mít úplně první koncert ze Shawnem. Shawn už tam byl několikrát z Camilou, je tam prý dokonalá atmosféra.
Zazvonil mi mobil a já si všimla že mi volá Camila.
,,omlouvám se ale, uvidíme se až v Californii" řekla svým chraplavým hlasem.
,,jojo, já vím to je v pořádku. Teď mi to říkala Emily"
,,můžu mluvit ze Shánwnem?" Zeptala se s prosebným tónem. ,,jasně" podala jsem Shawnovi telefon a on se začal usmívat.
O něčem si povídali a já si toho nevšímala, místo toho jsem se dívala na okolní krajinu okolo nás. Tak moc bych se někdy teď chtěla projít po lese, a cítit tu vůni té přírody která mi tak moc chybí.
,,tu máš" podal mi Shawn telefon, a já si ho vzala. Projížděla jsem různé sociální sítě, a psala si z CharlimCharlie: už jedete?😂
Já: jo😴
Charlie: jsi unavená? To teprve ještě přijde.👍😀
Já: já vím😂 doufám že když budeš zpívat tak ať se nikomu nic nestane, aby jim nepraskli bubínky v uších😆😆😄
Charlie: haha vtipný..👌🙈
Já: taky si myslím😀
Charlie: hele už musím tak až v Californii😴😄 Zuběnko😇❤😀😀
Já: papa čumáčku👌😜
Zobrazeno 13:54
Tak jo❤ máte tu pokračování příběhu Jen jsem se zamilovala👌🙈❤😜
Budu ráda za každý votes nebo koment💟
Děkuju!!😇😇KeyshiaCole♨