5. kapitola

317 23 0
                                    

Už je skoro večer, a my ze Shawnem se připravujeme na jeho koncert. ,zlato podáš mi ručník?" Řekl Shawn ze sprchy a já k němu přišla i z ručníkem. ,,děkuju" poděkoval a já mu ho podala. Vrátila jsem se zpět k vyžehlování mých vlasů.
Poté jsem se šla hezky obléct, a namalovat se.
KdYž přišel Shawn začal se oblékat. Já si vybrala černou sukni a tmavě fialový svetr který byl jako crop top.
Nasadila jsem si boty, a podívala se do zrcadla. ,,A jo ujde to, jen ty stehna mám větší" obmotala jsem si ruce kolem stehna, před tím mi to skoro šlo obmotat ale teď už ne. ,,lásko, jsi krásná" řekl mi a v tom mě Shawn políbil.
,,děkuju zlato, tobě to taky sekne" mrkla jsem na něj a podívala se mu do očí. ,,víš nejradši bych s tebou zůstala doma" pousmála jsem se. ,,já vím, ale já tam opravdu musím, a víš co je na tom nejlepší? Že tam budeš semnou" objal mě a já opět cítila že se něco stane.
,,měli by jsme už jít" šli jsme ke dveřím a odešli z hotelu, všude kolem na Shasna čekali různí kameramané, a takový ty jejich otrávený otázky, který nenávidím.
Nastoupili jsme do limuzíny kde seděl Justin z Emily.
,,Ahoj" pozdravila jsem je a objala je. ,,ahoj" odpověděli a nalívali mi šampaňské. Shawn nechtěl. ,,já nepiju" oznámila jsem jim moje tajemství.
,,kecáš" pootevřel Justin pusu a já se nad tim usmála.
,,nekecám" mrkla jsem na něj a sledovala okolo naší cesty fanynky kteří nás fotili, i když jsme byli v autě a nešlo nás vůbec vidět.
Bylo jich tam fakt mega hodně, když jsme vystupovali do arény museli jsme trochu pospěchat a jít do šaten.
Byla tam jedna velká šatna, z různými skřinkami.
Shawn si vybral jednu na konci a Justin hned vedle něj. ,,ty dneska nezpíváš?" Zeptala jsem se Emily. ,,mám kašel takže asi ne" odpověděla s pobaveným výrazem. Jen jsem přikývla a dívala se na chodbu vedle šatny, tam čekali různý holky, a křičeli že chtějí fotku nebo podpis.
,,to vám můžou vlézt i do šaten?"..
,,ne ale na chodbě být můžou, nijak nám to nevadí" uchechtl se Shawn a Justin jen přikyvoval na znamení že má pravdu.
,,tak jdeme?" Chytil me Shawn okolo pasu a za námi Justin s Emily.
Shawn se hned věnoval fanynkám a různý věci.
Dokonce i semnou se chtěli vyfotit.
Přijala jsem to a fotila se s nimi. Justin s Emily měli také radost a dopřávali to i fanynkám.
Když v tom tam stála malá holčička z papírem v ruce.
Přikrčila jsem se k ní a začla se na ní vysoce usmívat. ,,ahoj, od koho by jsi chtěla podpis?" Zeptala jsem se a objala ji. ,,od tebe" špitla a podávala mi papírek. ,,dobře" řekla jsem ji a podepsala se jí tam. ,,jak se jmenuješ?" Sladce jsem se na ni pousmála. ,,Jennifer" ,,krásné jméno" podala jsem ji papírek a znovu ji objala.
A potom odešla. Byla tak roztomilá.
Ze Shawnem Justinem a s Emily jsme se přemístili dovnitř kde  do zákulisí hned přiběhl Shawn z Justinem. Shawn měl okolo krku kytaru a usmíval se. Byl tak neskutečně šťastný.
Z Emily jsme byli v první řadě, a nakonec některý holky za námi se s námi chtěli vyfotit.
Vyfotili jsme se s nimi, a povídali si s námi.
,,jsi dokonalá! Mám tě moc ráda, a jsem ráda že to ty jsi ze Shawnem" objala mě mladší holka. ,,děkuju!" Usmála jsem se na ni a zpět se otočila na Shawna který tam zpíval
A díval se na mne.
Zrovna zpíval písničku "imagination" a Justin tam jen čekal až dozpívá.
Když v tom mě někdo ze zadu objal.
,,ahoj Cam" objala jsem ji štěstím.
,,ahooj! Nakonec jsem přišla" usmála se na mě a já ji poslala nahoru za Shawnem.
Ti se hned objali a dali di pusu na tvář.
Zpívali spolu, a potom se přidal i Justin.

Když dozpívali měli přestávku a přemístili jsme se do šaten. ,,krásně jste zpivali" objala jsem Shawna jak nejvíc to šlo. ,,když jsi tam byla ty, všechno jde hned líp" prilozil jeho rty na ty mě a začli jsme se chvíli líbat.
,,hele lidi, pojďte sem Sara tu vyvádí" řekl jeden z manażeru. Co tady sakra dělá Sara? Neřekla snad že nám dá pokoj?
Přiběhli jsme na chodbu a uviděli jak tam tam se sebou kymácí a bodyguardi ji tam drží ať sem nejde. ,,Shawne! Pojď sem" zavolala na něj a Shawn šel pomalu k ní. Ta ho hned objala a skočila na něj. ,,chybíš mi" pošeptala mu a já se na ni ušklíbla. ,,Saro nech mě, co tady zase děláš?" Zeptal se Shawn rozzlobeně.
,,bez tebe být nechci, když jsem poslala Debbie dopis lhala jsem, ale potom jsem si to uvědomila jsi můj život. A bez života se přece nedá žít" doŕekla. A já k ní hned přiběhla. ,,děláš si srandu? To snad nevidis že si děláš ostudu? Koukni za sebe lidi si tě natáčí aniž bys to věděla. Shawn je můj s tím se smiř" bodyguárdi ji odnesli ven a ona hrozně moc brečela že to šlo slyšet až sem.

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat