#14

284 21 1
                                    

Soustředila jsem se na Shawna a zadívala se do něj. Když přišel, prostě jsem se na něj začla dívat, a okukovat ho. Nevím proč, ale musela jsem si ho prohlédnout.

Děje se něco?" Zeptala se ustaraně Emily.

,,jo co by bylo?" Obrátila jsem zrak na ni, a usmívala se. ,já jen že se na Shawna divaš, asi tak pět minut, a začíná mi to dělat starosti" uchechtla se.

,,jen jsem ho od té doby, co mě unesli neviděla, chyběl mi" odpovídala jsem, a snažila se ji vyjít vstříc. ,,já vím, Justin říkal že Shawn mu vyprávěl o tom že mu to chce oplatit, a dokázat že mu na tobě záleží" sedla si na sedačku.

Jen jsem se na ni bezvýrazně podívala, a vrátila pohled Shawnovi, který si právě teďkom povídal z Justinem. Když v tom se na mě Shawn začal dívat taky, a já ihned obrátila pohled někam jinam. ,,jsi v pořádku?" Zeptal se mě.

,,jo proč bych nebyla, já jen že jsem taky nervózní z té jízdy která bude zítra" uklidnila jsem ho a objala se sním. ,,já vím, to bude v pohodě. A navíc budu řídit chvíli i já" pohladil mě po mých dlouhých hnědých vlasech. Jeho rty, se začínali najednou naplňovat barvou, jeho oči byli temnější, v tu chvíli jsem z nich nemohla vyčíst nic, jen to že má strach, ale nedává to moc najevo. Každý den, mám pocit že ho můžu každou chvíli ztratit, a že se může stát v téhle době všelicos. Ale nechci nad tím tak moc přemýšlet.

,,hele lidi, my už půjdeme. Děkujeme za pozvání, zítra" rozloučili se s námi, oba. ,,ahojte, dobrou" objala jsem Emily. ,,nebuď tak napjatá uvolni se" pohladila mě po tváři a společně s Justinem odešli do svých pokojů.
Ze Shawnem jsme tam tentokrát zůstali sami, a byli úplně mlčivý. Každý z nás nevěděl co říct, jako kdyby se na chvíli zastavil čas, a my nemohli nic říct.. a ani vydat žádnou hlásku.

Když jsem se k němu přiblížila, obmotala jsem si ruce kolem jeho krku, a dívala se mu na jeho plné rty, rudé barvy. Pak jsem spojila naše rty, a začala s nimi jemně kroužit, v polibku se usmál a napodoboval mě. ,,miluji tě, ať se děje cokoli" řekl, do úsměvu, a jeho nešikovný pramínek vlasů, vysel nad jeho jedním okem. Upravila jsem mu to, a pousmála se.

,,jsem unavená, už si půjdu lehnout" došla jsem di koupelny, a vykonala večerní hygienu. Vyčistila jsem si zuby, a umyla obličej.
Šla jsem ke svému šatníku, a začla se v něm různě prohrabávat, a hledat svoje pyžamo. ,,nevíš kde mám pyžamo?" ,,nemáš ho na posteli?" Zeptal se Shawn.
Podívala jsem se na postel, a byl tam. ,,jo díky"
Oblékla jsem si ho, a vzhlédla na sebe do zrcadla.
Moje břicho je o něco větší, než před týdnem, roste rychle, to znamená když budu v 1 měsíci tak už bude veliký, a potom bude růst víc a víc.. a najednou se to stane, porodím.. a moje dítě bude na světě.
,,nad čím přemýšlíš?"  Objal mě Shawn ze zadu. ,,nad tím, jak bude růst moje bříško" uculila jsem se k němu.

,,neboj, bude veliký, a když budeš správně jíst, tvoje bříško bude hezky kulaté.." uchechtl se. ,,nevtipkuj, já vím že bych měla správně jíst, ale někdy si prostě říct nedám" vztyčila jsem hlavu, a lehla si pomalu do postele. ,,chyběla mi tahle postel" pohladila jsem kousek, peřiny a usmála se. ,,jo jde vidět" vešel Shawn do koupelny, a já se na něj ušklíbla.

Zapl sprchu, a začal se sprchovat, napadlo mě se podívat na sociální sítě, dlouho jsem jsem nebyla aktivní, nebo aspoň si myslím. ,,nic zajímavého" zívla jsem, a položila si telefon na noční stolek.

Otočila jsem se na druhou stranu, a pomalu usínala. Ale nešlo to, když jsem vedle sebe neměla Shawna, pořád jsem myslela na ten večer co se stalo, když jsem byla u Marca doma.
Přišel opilý a chtěl mi něco udělat, a potom řekl že tam je Taylor..
Byl to divný večer a hlavně nechápavý.
Rozhodla jsem se tedy počkat na Shawna než si lehne.

Moje přemýšlení trvalo, nejméně 10 minut než Shawn přišel, a lehl si vedle mě. Otočil se obličejem ke mě, a díval se zpřísněné do očí. ,,proč nespis?" ,,nemůžu usnout, když nejsi vedle mě" přiblížila jsem se k němu, a vdýchala jeho krásnou vůni. ,,jsem tady" hrál si s mými vlasy, a jemně mě hladil po zádech.
A nakonec jsem zavřela oči a usla.

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat