#31

177 12 0
                                    

Shawn tu není asi 2 hodiny a já začínám bláznit. Zvedla jsem se z postele a došla před zrcadlo, moje břicho bylo hubený, když jsem si na něj sáhla cítila jsem jen kosti, a žádný tuk. Z toho jsem měla mráz po zádech, proč jsem přestala jíst? Někdy prostě zapomenu na jídlo, a utápím se v mých myšlenkách, a to mě potom drtí.
Nechutně jsem přešla do kuchyně, a vzala si jogurt z lednice.

-------

Je deset hodin večer a Shawn tu pořád není, snad na mě nezapomněl.
Uslyšela jsem za dveřmi hlasitý smích, a zvonění zvonku na dveře. Rychlým krokem jsem šla ke dveřím a otevřela je. Uviděla jsem vysmátého Shawna s objímajíc holkou, byli opitý a já jen nadzvedla obočí a dívala se na Shawna. ,,pojď jdeme do mého pokoje" řekl, a mě tím naprosto vyrazil dech. Stačili jen 5 slov, a já už věděla co se to ze Shawnem poslední dobou děje.
S dívkou společně odešli do Shawnovo pokoje, a já jsem si sedla na židli u stolu.
Jak si asi myslí že se cítím? Prej si jde něco důležitého zařídit. Tak to ne, lhát mi nebude, i když spolu nějakou tu dobu nejsme.

------

Naštvaně jsem si přiložila roh polštáře na svoje uši, které teď trpí naprostým tónem blondýnky, ve vedlejším pokoji. Tak tohle už nedávám, proč si sakra ty jeho holky nebere někam jinam, když ví že jsem tady já.
Těžce jsem si promnula oči a usnula, když v tom mi někdo zabouchal na dveře. A když říkám zabouchal tak fakt pořádně. ,,je promiň" uviděla jsem kluka který se hned omluvil za to že mi vlezl do pokoje.
Co se to ru sakra děje???
Hlasitý hudba, se pořád zesilovala a mě z toho rozbolela hlava.

Pomalým krokem jsem vyšla z pokoje, a zadívala se na lidi kteří v tomhle domě byli.
Tančili a bavili se, tak fajn Shawn si tu pořádá párty a já nic nevím, to je takovej kretén.

----
,,Shawne otevři ty posraný dveře a pojď mi to vysvětlit!" zabuším na jeho pokoj, a doufám že mě uslyší.
Nakonec mi otevřel dveře, a když mě hned spatřil začal se mi smát. ,,promiň myslel jsem že jsi odešla"
,,měla bych??" zeptala jsem se naštvaně. ,,ne takhle jsem to nemyslel, myslel jsem že jsi naštvaná a odešla jsi, kvůli té holce" řekl provinile. ,,proč bych se měla zlobit? to je tvůj život ne můj, a navíc nebudu už otravovat" pousmála jsem se a chtěla odejit, ale on mě chytil lehce za ruku a přitáhl si mě k sobě.
Zavřel za námi dveře, a já slyšela jak se mu najednou rychleji zvětšil buchot srdce. Jeho ruka se dotkla mé tváře, a já mezi námi ucítila jemný elektrický šok, byla jsem vystresovaná nevěděla jsem jak se v tu chvíli zachovat. On to vsak moc dobře věděl, přiblížil se k mým rtům a začal se na ně dívat.
Až po chvíli jsem si uvědomila co to vlastně dělá? Před pár minutami tady měl nějakou blond holku, a teď si myslí že mu na to skočím??
Odtrhla jsem se od něj, a utekla z pokoje co nejrychleji jak to šlo.

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat