I tak to tu prostě musí dunět a já nemůžu spát, nechápu jak to Shawnovi nemůže vadit, bych se bála že mi tady někdo něco ukradne.
-------
Promnula jsem si oči, a ucítila nepřekonatelnou bolest v mé hlavě, ani popsat to nejde je to jako kdyby se stala 3. Světová válka a já si kvůli tomu musela vzít prášky, abych se uklidnila. Pomalu jsem se dostavovala do koupelny, a zahlédla na sebe v zrcadle. ,,no dobrý, ty oči jsou úplně dokonalý, kruhy pod očima jako bych pět let nespala, řasenka všude možně, jsem se zapomněla odlíčit a makeup taky úplně na hovno" řekla jsem si.Umyla jsem sii tvář a odlíčila se, dneska je neděle nemusím být hezká stejná v neděli nikam nechodím leda tak vyvenčit psa, ale žádného teď nemám. Shawn by se o toho psa vůbec nestaral, se vsadim že po té párty tu bude nepořádek jako hrom. Otevřela jsem si dveře od pokoje, a stoupla na plechovku. ,,fajn Shawne tak takhle to nepůjde" ozvala jsem se naštvaně.
,,Shawne!" odhodlaně jsem otevřela dveře od jeho pokoje, a pocítila ten smrad od kouře..
,,tak to je síla" otevřela jsem okno, a zbouzela Shawna. ,,nech mě ještě spát" zavrněl a otočil se na mě. ,,a ten nepořádek bude uklízet kdo? já? Tak na to nemyslí pojď mi pomoct, takhle to nenechám přece nejsme u dobytka!" hodila jsem po něm polštář a odešla z pokoje.Nejprve jsem se oblékla do něčeho domácího, a začala sebírat různý věci po zemi, Shawn se zatím šel vysprchovat a já všude pootevírala okna a dveře, ať se to tu pročistí čistým vzduchem.
,,tak jsem tady, já jdu uklidit horní patro" pousmál se na mě, a já leknutím povyskočila. ,,moc vtipný mi to nepřijde Mendesi" zatočila jsem očima a dala mu do ruky koště. ,,snad víš jak se to používá" zákeřně jsem se na něj usmála a čekala na jeho reakci. ,,neboj, zas tak blbej nejsem" poslal mi vzdušnou pusu, a já se nechutně usmála a pokračovala v sbírání odpadků. On šel na horu a uklizel to tam, já jen potom přemýšlela co budu celý den dělat, jestli půjdu ven, a tak nebo zůstanu doma a budu se dívat na seriály.
,,dneska se mnou jdeš ven, Do clubu" řekl stručně. ,,a to mi jako přikazuješ?"otočila jsem se prudce, a narazila do jeho hrudi. ,,hele dávej pozor kam narážíš, a jo nechci tě nechat doba samotnou" mrkl na mě.
,,no ale já tam nechci" pousmála jsem se, ale on se zamračil a čekal až změnim názor. ,,hele jako nebudeš se mě všímat a já tam budu sama, na co mi to je?"
,,poznáš nový lidi, prosím" poprosil mě, a já nakonec řekla ano.------
,,nemám co na sebe!!' zakřičela jsem na Shawna. ,,ale no tak máš tam plnou skříň šatů" odpověděl. ,šatů? To si mám jako vzít šaty??"
,,jo, budou ti slušet" pošetile se usmál, a já jen přemýšlela.
,,fajn" vzala jsem si tyhle šaty,, jsi nádherná" uslyšela jsem za mnou, a otočila se. ,,díky" poděkovala jsem mu, a šla z pokoje do koupelny.
učesala se, a upravila své vlasy, rozpustila jsem si je a šla za Shawnem.
,,tak jdem?"
,jasně" odsouhlasil, a šli jsme k jeho autu. ,,nezapomněli jsme na něco?"
,,ne proč?"
,,a jo, můj telefon" vykřikl Shawn, a běžel zpátky. Jen jsem se uchechtla a prohlédla si svůj instagram.Jeon Jung Kook žádá o povolení vás sledovat
a to je kdo?
Podívala jsem se na jeho fotky, je to korejec a má nějakou skupinu BTS.
Shawn spěchal ke mě, a já se mu usmála. ,,máš ho?"
,,jo" udýchaně si sedl do auta, a já si sedla na místo spolujezdce.
A přijala jeho žádost o sledování.-----------
,,jsme tu" zastavil před clubem, no vypadal to jako hotel nebo party. Bylo tam až moc lidí. ,,no pojď" Řekl Shawn a já šla pomalým krokem za nim. Rozhledla jsem se, a uviděla bar, hned jsem se tam natlačila a konečně si sedla.
,,co si dáte?" zeptal se mě, jakýsi kluk s modrýma očima. ,,ještě nic, nechci se ještě tak brzo opít" usmála jsem se na něj, a on mi úsměv hned opětoval. ,,já jsem Eddie" podal mi ruku, a já ji opětovala. ,,já jsem Debbie" ruku jsem si přitáhla zpět, a dívala se na Shawna jak se dívá na nějakou blondýnku, s až moc velkým zadkem. Slíbil že si mě bude všímat ale ne..Jaký to asi bude když tu bude i Kookie?? Nějaká army?😂😘😘😘