6. kapitola

328 22 1
                                    

,,vážně se mi to jenom zdá nebo má zvětšený kozy?" Řekla Emily sarkasticky. A já jsem se z Emily začla hlasitě smát. ,,ale sluší jí to" dodal Justin a jemu přiletěla facka přes záda od Emily. ,,zopakuj to" chytla ho za nos, a vážně se na něj dívala. ,,ne já to tak nemyslel, ty jsi nejhezčí holka na Zemi" odpověděl rychlostí, a Emily mu pustila jeho nos.
,,já vím lásko" objala ho, a já se taktéž podívala na Shawna který byl mimo.
,,nad čím přemýšlíš?" Šla jsem k němu a popřela se o jeho skříňku. ,,nad vším" pousmál se a já si ho přitáhla do objetí.
,,miluju tě ať se děje cokoli" přitiskl mě ke skříňce a začal mě líbat.
Lehce jsem se do polibku usmála a uvědomila si že tedy je Emily s Justinem.
Rychlostí jsem se od Shawna odvalila, a Emily s Justinem se na nás dívali jako zvířata které teprve utekli ze zoo, a hledají potravu.
,holka tak ty máš páru" ušklíbl se na mě Justin. ,,nechceš to náhodou taky zkusit?" Pokroutila očima Emily, a začla se sladce  usmívat.
,,hele lidi, musíme vymyslet co bude se Sarou" řekl Shawn.
,,odjíždíme za týden, to snad vydržíme nebo ne?" Zeptal se Justin  který si začal prohrabávat vlasy.
,,jo to jo, já jen aby mě při cestě neznásilnila nebo tak něco.." dodal Shawn a my jsme se začali řechtat jak stádo ovcí.
,,vtiiipp" mrkl na Shawna Justin. ,,ne to nebyl vtip" já už se začla tvářit vážně, a pochopila Shawna co tím myslí.
,,vím jak to myslíš, bojis se že tě ukradnou její bodyguardi do auta a odvezou te Saře nebo tak něco?" Nadzvedla jsem obočí. ,,jo tak něco" odpověděl a já ho chytila za ruku.
,,zlato neboj jsme tu s tebou, a kdyby se to stalo tak té krávě vytrhnu vlasy žádný problém" uculila jsem se k němu. ,,já vím lásko" políbil mě na tvář, a já mu skočila na záda.
,,tak co? Jdeme do Hotelu?" Zeptala jsem se. ,,jo měli by jsme, všichni už odešli" řekla Emily a šla jako první.
My tři jsme se drželi za ní, a nastoupili do limuzíny, kterou řídil Justinovo bodyguárd.
,,konečně domů, jsem taaak unavený" zívl Justin a opřel se hlavou o Emilinino rameno.
,,dneska jsme si to užili až na ten konec ze Sarou, jinak by to bylo dokonalé" pootevřela jsem trochu okno od limuzíny  a pustila sem trochu vzduchu.
,,vsadím se že Sara bude na internetu až až" pousmála jsem se a následně si upravovala vlasy.
,,zlato, ta už tam je, včera tam přidali že si udělala nový silikony"...řekl Shawn.
,,no co jsem říkala" plácla Justina po kolenu, a on hned začal špitat bolestí. ,,proč mě jenom plácáš? Víš jak to bolí?" Zakřenil se na ni, a dělal uraženého. ,,moc ti to nejde" dodala jsem a on se snažil se nijak nesmát ale i tak to vypustil, a nakonec jsme se smáli všichni.

Konečně jsme byli u Hotelu, když jsme vystoupili Emily s Justinem jako první došli do svých pokojů a zavřeli za sebou dveře.
My jsme šli hned po nich a otevřeli jsme dveře od našeho pokoje.
Rozsvítila jsem a šla do koupelny, kde jsem se vysprchovala a dodělala svojí večerní hygienu.
Když jsem přišla z koupelny Shawn tam ležel a spal už ve svém pyžamu, jen jsem se na něj pousmála a lehla si vedle něj.
V autě bylo vidět že byl unavený.
Zhasla jsem světlo, a konečně usla.
....

Ráno jsem ucítila něčí ruku na mé tváři, když jsem spatřila Shawna hned jsem se usmála a pozdravila ho. ,,dobré ráno" políbil mě. ,,dobré ráno, včera si usl dřív než já, to je rekord" rozházela jsem jeho vlasy, a dělala s nimi různé kudrlinky.
,,já vím, byl jsem unavený. A máš pravdu byl to rekord" usmál se, a podíval se do mých očí.
,,víš mám dobrou zprávu" řekl.
,,jakou?"
,,Charlie je vzhůru, a my se na něj můžeme dneska jít podívat" řekl šťastně.
Hned jsem ho objala. ,,to jsem ráda že bgo zase po dlouhé době uvidím!" Vstala jsem z postele a došla do koupelny, ve které jsem vykonala svojí ranní hygienu.
Učesala se a mírně se namalovala.
Šla jsem ke skříni kde jsem si vzala bílé džíny a černé tílko s různými růžemi.
Podívala jsem se na Shawna který se oblékal do šedých džin a černého trička.
Jen jsem se na něj usmála. ,,hele není lepší se jít nasnídat ven?" Zeptala jsem se. ,,jo dobrý nápad" odsouhlasil a šla jsem za ním.
,,v kolik tak přijdeme k Charlimu?"
,,tak ve 2, záleží na doktorovi, ještě mu zavolám" díval se do zrcadla a koukal na svojí postavu.
Když v tom někdo zaklepal na dveře, otevřela jsem je a spatřila šťastnou Emily.
,,víte že už můžeme navštívit Charliho"
,,jojo" odpověděla jsem na její otázku.
Ta mě ihned objala, a za ní stál Justin.
,,hele ale je tu jeden problém" ukázal za něj kde byla vybrečená Camila. ,,co se děje?" Přišla jsem k ní. ,,už mě nechce určitě ani vidět, jsem strašná" pobrečela si na mým rameni, když jsem ji objala.
Tak teď nevím jak tohle zrovna vyřešíme...

❤😇
Budu ráda za každý votes nebo koment💋
Děkuju!😙

KeyshiaCole♨

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat