#25

200 18 2
                                    

,,nevěděla jsem že by jsi hned někoho našel" zavrčela jsem. ,,myslím že ho ta zpráva nijak nepřekvapila, ale byl spíš překvapený že jste mu zavolala" řekla Margaret a nalila mi horký meduňkový čaj.
Teď vlastně nemám skoro nikoho jen Margaret, která mi ze vším pomáhá. Emily mi už ani nepíše kvůli Justinovi. Kdyby mu Emily řekla pravdu že to tak není, možná by ji poslechl.
,,co kdyby jsme dneska společně udělali něco k večeři?" Zeptala jsem se Margaret, která právě domývala nádobí. ,,dobrý nápad, aspoň můžeme začít z vaším učením" řekla dojatě. Nejvíc mě ale stejnak mrzí že tady není Shawn, ani neví jak mi chybí, i když má někoho jiného.
,,Margaret, jdu něco nakoupit" vzala jsem si kabelku, a šla rovnou ven. Nastartovala jsem auto, a vyjela na náměstí.

---------

Sešla jsem schody do nákupního centra s oblečením a šla si něco vybrat. Miluju žluté mikiny, tak jsem se šla podívat na nové kolekce.
,,ale ale koho pak to tu máme?" Uslyšela jsem něčí hlas.
Otočila jsem se a uviděla Marka. ,,a-ahoj" dostala jsem ze sebe. ,,nechtěl jsem tě vylekat, kde pak je Shawn."
,,s ním už nejsem" řekla jsem provinile. ,,nechal tě kvůli někomu."
,,neřeš to." Odpověděla jsem mu. ,,víš že moje nabídka pořád platí" řekl. ,,jaká?"
,,nedělej že nic nevíš" uchechtl se. ,,Shawna si nechala, a teď už jenom zbývá být u mě" poupravil si svoje vlasy. ,,hele ty ses obarvil?" Sáhla jsem si na jeho blonďaté vlasy. Ale potom jsem hned uhnula a šla k pokladně.
,,mám otázku" zeptal se za mnou až jsem cítila mráz po zádech. ,,hm?" Odpověděla jsem a zaplatila.
Vyšla jsem ven, a slyšela za mnou kroky. ,,nechceš se mnou chodit? Postaral bych se o tebe i o dítě, nemáš proč mít strach" řekl. Zastavila jsem se a otočila se na něj. ,,nemám? Co to bylo posledně málem jsi mě..." nenechal mě dokončit větu. ,,já byl opilý, nevěděl jsem co dělám." Zesmutněl. ,,a co ty facky to jsi byl taky opilý?"
,,pochop, byl jsem vrah, ale teď se to už všechno změnilo jsem jiný."
,,promiň ale já nemůžu. Ale můžeme být kamarádi a kontaktovat se víc ne" řekla jsem a nastoupila do auta. ,,přijď dnes na večeři." Nabídl. ,,dnes nemůžu, musím se učit recepty" usmála jsem se.
,,dobře tak zítra" mrkl na mne. ,,přijedu pro tebe" řekl naposled a odešel.

-------
,,jsem doma" vykřikla jsem po domě a uslyšela jiný hlas než je Margaret. ,,a kurva" špitla jsem, bouchla jsem se o roh židle.
Vešla jsem do kuchyně a uviděla Margaret jak si povídá z nějakou ženskou. ,,ehm.. kdo je to?."
,,ahoj já jsem Carly, Shawnovo holka" usmála se na mě povýšeně.
,,co tu chceš?" Řekla jsem ji narovinu. ,,Shawn je tady taky" řekla mi klidně. ,,kde?"
,,u Justina" pousmála se a já se vydala ven. Tak to mi Shawn má co vysvětlovat! Zaklepala jsem na dveře.
Emily mi hned otevřela a sklamaně se na mě dívala. Jen jsem tam přišla, a uviděla jeho postavu, vlasy, prostě všechno. ,,vážně?." Křikla jsem po něm, a Shawn se hned otočil. ,,tak že ty mi sem ještě příjdeš představit svojí holku? A ještě máš odvahu sem přijít a dívat se mi do očí?."
,,Deb, tak to není."
,,počkej, Justine vážně ti Shawn řekl že jsem ho podvedla? To snad nevidiš že si sem přivedl holku?. Já na to prostě nemám slov" odešla jsem a zavřela za sebou prudce dveře.
Nejsem nějaká hračka ze kterou si každej zahrává! Mám svoje city, a svojí hrdost, měl by si to už konečně někdo uvědomit.

---------
,,co tady děláš?" Zeptala jsem se Carly. ,,přišla jsem ti jenom říct, že mě mrzí co se mezi tebou a Shawnem stalo, tak se měj" zamávala mi a odešla z domu.
Když v tom se u dveří ukázal on. ,,Deb já, je to těžký, vůbec jsem nevěděl že potkám tak skvělou holku jako je Carly,.." řekl ale já ho zastavila.
,,nechceš mě protože jsem pro tebe jen zbytečný odpad a jsem těhotná, nechceš se o ni starat, je ti u prdele jak se cítím, je ti to jedno. Prosím ndch mě na pokoji, děláš mi to ještě těžší."
,,tak to není Deb, jsi pro mě důležitá, ale pochop že já mám svůj život a ty svůj"
,,a co ten její život?" Ukázala jsem na moje břicho. A ucítila bolest v pod břišku. Pokrčila jsem se a snažila to uklidnit. ,,jste v pořádku?" Zeptala se Margaret. ,,nevím" zasténala jsem když jsem ucítila ještě větší bolest.
,,Deb?" Uslyšela jsem Shawna, já si pomalu sedla na gauč. ,,co ještě chceš?" Zavrčela jsem na něj. ,,chci ti pomoct" vzal mě do náručí a vedl vedl. ,,kurva pusť mě" bouchla jsem ho do zad. ,,au, nech toho, a buď v klidu" položil mě do auta a on si sedl k volantu.
Pomalu jsem cítila jak mi strašně moc rychle bije srdce...

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat