#37

200 16 0
                                    

,,nejkrásnější noc v mém životě" políbil mě lehce na mé rty, a začal s nimi jemně kroužit. Moje ruce se přemístili za jeho krk, tím jsem si ho přitáhla víc blíže k sobě. Odtrhli jsme se od sebe a usmáli se, nejvíc mě rozesmálo to že jsme byli pořád nahý a neuvědomili si že už je ráno. Kookie vyskočil z postele a začal se převlíkat, nejprve hledal svoje džíny které byli až na druhé straně pokoje. Potom našel i svoje tílko no je to něco jako tričko. Nemohla jsem se přestat smát. ,,hele moc se nesměj ty na tom nejsi o moc líp" mrkl na mne takovým tím posměšným úšklebkem. Jen jsem nad tím zavrtěla hlavou a našla pod sebou svoje džíny a na pěšině tričko. Moje oči se přemístili na tričko jenže Kookie aby mi to nějak nezlehčil mi ho ukradl a položil ho na komodu ze spodním prádlem. ,,To je moje tričko tak mi ho dej" začla jsem si oblékat džíny a naštěstí jsem měla podprsenku už na sobě, tak jsem po něm vyjela a snažila se to tričko mu sebrat z ruky. Jen že on je tak vysoký tak já jsem pro něj maličký človíček který není nebezpečný a to mě štve, jsem malá a proto jsi myslí že jsem nebezpečná. Tak jsem ho zlochtila tak že se jeho nohy podlamali a my zůstali ležet na zemi jako dva blázni.
,,měl bych už jít, tak se uvidíme večer" políbil mě a já ho pevně objala až jsem myslela že ho nepustím, ale nakonec jsem musela. Rozloučil se semnou a odešel z pokoje. Já jsem si lehla na postel a zadívala se do zdi kde jsem popřemýšlela co vlastně k Jungkookovi vlastně cítím, asi jsem se zamilovala a jsem ráda aspoň Shawn nebude mít žádný keci, no tedy aspoň doufám.

Svůj pokoj jsem vyklidila a po upravila, šla se vysprchovat a oblékla si černé džíny s proužkovaným černým tričkem. Nalíčila se a šla do kuchyně kde byl Shawn který dělal snídani. ,,dobré ráno" pozdravila jsem ho, a on se na mě hned usmál. ,,dobré, sedni si"
,,potřebuji s tebou mluvit" začala jsem
,,no tak mluv"
,,znáš Jungkooka?"
,,jo proč?"
,,chodím s ním" odpověděla jsem a vydechla poslední slovo. ,,cože? Tak s nim nevydržíš ani měsíc, je to děvkař jen tě využije pomazlí se s tebou a odjede" řekl a sedl si přede mne. ,,nemusí být takový na každou holku, třeba se zamiluje hodně a nebude mě chtít opustit"
,,třeba je třeba, jde vidět že ho pořádně neznáš no"
,,poznám" odešla jsem od Shawna z kuchyně a doufala že to Nemyslel vážně.

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat