#23

198 18 1
                                    

,,Shawne já nevím, neměla jsem náladu." Odpověděla jsem. ,,náladu? Aha, takže když já nebudu mít náladu tě někdy obejmout a nebo tě políbit, nebo se tě jakkoliv dotknout, nebude ti to vadit? Tím pádem tady vlastně nemám co dělat, nelíbim se ti, nejsem pro tebe dost dobrý, já nevím co.víc ode mě chceš" vykřikl naštvaně.
,,takhle jsem to nemyslela já jen.." řekla jsem, ale to už bylo pozdě Shawn za sebou zavřel dveře a odešel.
,,tohle jsem nechtěla, myslel si to špatné, ale ono to tak není" sedla jsem si na gauč a položila si ruce do dlaní.

XxxxxxxX

Oblékla jsem se, nasadila jsem di boty a vyšla ven hledat Shawna. Musím se mu omluvit, nechci aby jsme zůstali pohádaný. Nejprve jsem zaklepala u Emily a Justina. ,,ahoj" objal mě Justin. Neviděl jsi Shawna? Nebyl tady?" Zeptala jsem se. ,,jo řekl že letí do Californie, přišel se rozloučit. Když jsme se ptali na tebe neodpověděl" řekl udiveně.
,,a sakra" vykřikla jsem a půjčila si auto. Od securiťáka.

Rychlostí jsem vjela na silnici, a snažila se být v klidu, doufat že to Shawn nestihne ale já jo.
To se naštval až tak že musí odjet? Tohle jsem nechtěla!
Myslím že bych mu měla říct, co jsem právě v tu chvíli myslela měla jsem strach z Marka, že se zase vrátí a dá mi co proto.

Zastavila jsem se u letište a prudce vystoupila, hledala jsem někde Shawna jestli ho tam nepotkám, ale ne.
Přešla jsem k letišti, kde bylo mnoho lidí. Někdo si kupoval lístek, nebo přestupovali do letadla.
A potom jsem spatřila jeho tvář, byl smutný ale zároveň jsem nechápala proč to dělá.
Snažila jsem se dostat k němu, před ty davy lidí.
Nakonec jsem ho uviděla jak se na mě překvapeně dívá. Moje oči se věnovali kufru, vůbec nevím jak za tak malou
Chvíli to mohl všechno stihnout. ,,Shawne!" Zvolala jsem a přitáhla si ho do objetí. ,,prosím nechoď nikam. Omlouvám se."
,,Debbie, nech mě být. Vůbec nic jsem ti neudělal, jsi na mě strašně zlá a vůbec mě nechápeš, myslím že by jsme se měli rozejít. To dítě které čekáš mi bude chybět, budu k němu jezdit. Už musím jít" řekl a já ho odstrčila z objetí.
,,tak si běž!" Běžela jsem ven, rovnou k autu, a ani se neopovážila se otočit.

Nastoupila jsem do auta, a moje očí se hned zaplnili slzami. Nedokážu si bez něj představit život, naštval se za něco, čemu nechápe. Ráda bych mu to vysvětlila ale řekl že to se mnou prostě jen tak skončí. Chtěla jsem nastartovat auto, ale ten křáp prostě nespolupracoval.
,,kurva!" Bouchla jsem do volantu a přiložila si ruce do dlaní.
Nezbývá mi nic jiného, než zavolat Emily.

,,Ahoj co se děje?"
,,Shawn mě tu nechal.."
,,cože? Co se stalo?"
,,vše ti řeknu, přijela by jsi pro mě na první parkoviště u letište?"
,,jo jo už jdu!" Řekla a já zůstala sedět v autě. Pevně jsem svírala volant, a vzpomněla si na všechny naše vzpomínky.  Ještě víc se mi do očí tlačili slzy, a já jd nemohla nijak zastavit.
Uslyšela jsem klepání na okno od auta, a uviděla Emily.
Vystoupila jsem, a pevně ji objala. ,,jsem tady s tebou" šeptla mi do ucha. ,,už mě nemiluje, najde si jinou a bude s ní mít jiné dítě, to nezvládnu.."
,,co se mezi vámi vlastně stalo?" 
,,v tu chvíli co mě chtěl políbit jsem uhla, vzpomněla jsem si na Marka, jak mi vyhrožoval, a on to špatně pochopil. Vůbec si to nenechal vysvětlit." Vzlykla jsem a utřela si slzy.
,,tak pojď" vzala mě k jejímu autu, a nasedli jsme si.

XxxxxxX

,,už půjdu domů" objala jsem ji. ,,nechceš radši ještě zůstat u mě?"
,,ne to ne, ještě mám něco na práci." Řekla jsem a pousmála se. ,,fajn, klidně můžeš kdykoliv přijít, tak ahoj" rozloučila se se mnou. ,,ahoj" odpověděla jsem a otevřela dveře od domu.
A když jsem uviděla někoho stát přede dveřmi moje srdce se málem rozbilo na miliony kousků.
,,Margaret! Lekla jsem se!" Povyskočila jsem. ,,je tak to se moc omlouvám, nevšimla jsem si že někdo vchází do domu" omluvila se. ,,kde je Chris a Cameron?"
,,ti letěli z panem Shawnem do Californie" hlas ji poklesl.
,,aha" překvapeně jsem se pousmála a vešla do pokoje.
Zavřela jsem za sebou dveře.
Sklouzla jsem po dveřích na zem, a dala si duce do dlaní.
Utápěla jsem se ve svých myšlenkám a přemýšlela co bude dál.
Jestli se vůbec dokážu postarat o naše dítě sama, a jestli e to vůbec naučím.
Shawn je neskutečnej zbabělec! Je mi z něho zle, už ho nechci nikdy v životě vidět!!!!




Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat