#36

221 16 2
                                    

Uslyšela jsem jemné klepání na mé dveře od pokoje. ,,pojď dál" sedla jsem si na postel a dívala se na Shawna a propalovala ho pohledem, ten se mi ani nepodíval do očí a radši se díval do země. ,,omlouvám se, nebyl jsem nadrženej to si hlavně nemysli, chtěl jsem tě jen vidět nic víc. Myslel jsem že nejsi stydlivá když už jsme spolu něco předtím měli, nic jsem neviděl přísahám" řekl s oddechnutím. A na konec se mi do těch očích podíval, byl to upřímný pohled. ,,jo fajn" přikývla jsem a stoupla si před něj. ,,jsem ráda že jsi mi to vysvětlil" pousmála jsem se na něj a čekala co na to řekne, jen se zářivě usmál. ,,už půjdu, tak dobrou noc" zavřel za mnou dveře, než jsem stihla cokoliv říct.
Zhasla jsem a rychle jsem to doběhla do postele. A neříkejte že to neděláte, aby vás náhodou nezatáhla nějaká "příšera pod postel".
Schumlala jsem se do peřiny a zavřela oči.
Ale on mi prostě někdo musí, házet kamínky do okna. Leknutím jsem povyskočila a rozsvítila světlo, šla k oknu a podívala se kdo tam je.
Otevřela jsem okno, a zrovna mi jeden kámen přistál na ksichtě. ,,ouu promiň, omlouvám se, jsi v pohodě?" uslyšela jsem Jungkookův hlas. Vzpamatovala jsem se z toho. ,,jo, co tu děláš?"
,,no víš, potřebuji s tebou o něčem mluvit" nervózně se poškrábal na zátylku a pousmál se. ,,ale jak sem asi tak vylezeš?"
,,pojď normálně dveřmi, vždyť Shawnovi to snad vadit nebude" řekla jsem. ,,snad?"
protočila jsem oči, to je takovej posera nebo se mi to jen zdá. Šla jsem ke dveřím a otevřela mu je.
Shawn tady naštěstí už nebyl, spal, slyšela jsem jak ještě chrápe, a to takhle trpím s tím jeho chrápaním už 2 měsíce a až teď jsem si to uvědomila.
Jungkook mě objal a nervózně se na mne usmál.
Šli jsme společně do mého pokoje a sedli si na postel. ,,no povídej" začla jsem a on se začal dívat na mé rty až se mi z toho udělala husí kůže na rukou. Už jsem asi říkala že Jungkook ve mě vyvolává takový ten divný pocit. Jako jsou motýlci v břiše, červenání se, předvádění se a další věci které ani nevím jak se jmenují. ,,no víš, zamiloval jsem se do tebe" vyslovil a já jsem v tu chvíli zkameněla. Co bude se mnou a ze Shawnem? A proč nad tím tak sakra přemýšlím když nejsem ze Shawnem, a to už si představuju jak by Shawn zareagoval. ,,posloucháš mě?" řekl a tím mě vzbudil z takového si tranzu kdy nevím co se děje  reálným světě a je mi to jedno, a řešim spíš všechno v mé hlavě kde si to uspořádávám abych neřekla nějakou blbost.   ,,hm-m jo-o, promiň jen jsem se zamýšlela, myslíš to vážně?" zeptala jsem se s lehkým odkašláním. ,,ano" odpověděl a udělal věc která mi naprosto zamotala celou moji hlavu. Políbil mě, jeho rty se otírali o ty mé, a já zas pocítila chvění motýlků v mém břiše. Když přestal, čekal co na to řeknu, ale já nečekala a přitáhla si ho víc k sobě, a začla ho líbat zase já. Jeho ruka se přesunula na mé boky které stisknul, začal mě jemně líbat na mém krku kde jsem trochu i zasténala a chtěla víc než je tohle.
Rychlým způsobem jsem mu sundala tričko, hladila ho po zádech a lehce ho líbala na krku. Ten to asi nemohl vydržet tak mi stáhl kraťasy a tílko. Povyskočil nade mě. A  začal si stahovat svoje džíny, mě spodní prádlo a jeho boxerky.
A poté to začlo..


Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat