#35

207 14 0
                                    

Ucítila jsem štiplavou bolest v mém krku, a šla do kuchyně, pro trochu vody.
Naštěstí tam už nikdo nebyl, a já se mohla v klidu napít.
Vytáhla jsem si skleničku a nalila si do ní vodu z kohoutku.  ,,konečněě" ulevila jsem  si a položila sklenku do dřezu.
Uslyšela jsem pípnutí v mé kapse, tak jsem  si vytáhla telefon a divila se. Kookie vám volá.
Zvedla jsem to, a pozdravila. ,,Ahoj" předběhl mě, a do telefonu se usmál. ,,ahoj, copak že najednou tak voláš?"
,,vyrušil jsem tě? Tak to promiň nevěděl jsem.."
,,neee já to tak nemyslela, jen že ses ozval po dlouhý době což jsem ráda, že ses vůbec ozval" dořekla jsem do telefonu, a začervenala se, a ucítila jsem jak se mi třepe moje levá ruka. Snažila jsem se nějak uklidnit ale nešlo to, ten hlas a ten smích mi dokázal oslabit skoro celé tělo, až jsem si na to musela sednout. ,,co se děje?" zeptal se starostlivě, a já to už radši vypla, způsoboval mi bomby v těle, které když vybouchnou neudrží se, a půjdou do boje.
Moje motýlky v břiše se čím víc rozmnožovali, a já jsem se rozhodla že si půjdu lehnout, ale nejdřív se půjdu vysprchovat. No jo, to by nebyl Kookie aby mi nenapsal.

Kookie-  děje se něco?
Já- Ne, jen mě zabolela hlava v pohodě :) pak ti zavolám pa

Už mi neodepsal a já mám strach že se na mě kvůli tomu nazlobil.
Šla jsem do koupelny a na pustila si horkou vanu.

---------------

,,Deb?" uslyšela jsem Shawna zpoza dveří.
,,to snad neumíš klepat?" vykřikla jsem a zatáhla za závěs nad vanou. Uff ještě že tady ten závěs je. ,,už jsem tě nahou viděl" pousmál se a přistoupil blíž. ,,ale už neuvidíš tak sbohem" řekla jsem naštvaně, ale on asi jaksi naschvál neslyšel tak si prostě jen tak ještě půjde k závěsu a opře se o něj. ,,co to děláš?" vyděšeně jsem ho strkla od závěsu pryč, ale on ji stejnak  shodi. a díval se mi přímo do očí. Já si na sebe rychle nabalila ručník a vyběhla z vany do svého pokoje.
Co ho to asi tak popadlo? Nejsem jeho konina aby si zapískl a já mu na vše skočila, tohle mi ještě nikdo nikdy neudělal aby mi shodil závěs od koupelny a ještě když ten člověk ví že tam někdo je.

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat