#24

242 18 2
                                    

,,paní Kirstenová, oběd je hotov" zaklepala mi na dveře Margaret.
,,ano už jdu" odpověděla jsem a utřela si všechny slzy.
Poupravila jsem si vlasy, a snažila se být v klidu.
Sešla jsem schody do kuchyně, a ucítila tu krásnou vůni.
,,dneska jsou špagety" položila mi na stůl talíř ze špagetama.
,,děkuji" poděkovala jsem ji a pustila se do jídla.
,,je to opravdu výborné" vychutnala jsem si to. ,,děkuji" usmála se na mě. ,,bylo by od vás hezké, kdyby jste mě pár jídel naučila, skoro vůbec nic neumím."
,,samozřejmě" kývnutím souhlasila. ,,jste milá."

XxxxxX

,,Emily já prostě nevím co mám dělat, všechno se to obrátilo proti mě, a teď jsem já ta nejhorší.." Řekla jsem ji a sedla si na její postel.
Naposledy jsem tady byla asi před týdnem, a musím říct že se ji to tady hodně změnilo. ,,měla bys na něj zapomenout, sice to půjde těžce ale furt lepší než na něj pořád myslet" poradila mi.
,,máš pravdu, zkusit to můžu."
,,dneska jdeme z Justinem se někam projít na pláž, chceš jít s námi?" Zeptala se a vybírala si oblečení ze skříně.
,,klidně jo" souhlasila jsem. ,,co ta Margaret je dobrá zaměstnankyně?"
,,jo je úžasná! Dokonce mě naučí i pár receptů"
,,to máš dobrý. Hele a Shawn ti jako řekl do očí že je konec?" Zeptala se opatrně. ,,nevím jestli to tak řekl, ale něco v tom smyslu že bude chodit navštěvovat naše dítě, a že to prostě nezvládá" vysvětlila jsem ji.
,,a nešlo by to ještě spravit kdyby jsi mu řekla o Markovi?"
,,možná jo, ale já nevím. Vůbec mi nezavolal jak se cítím nebo tak něco, prostě si odjel a myslel si že na něj za minutu zapomenu." Odpověděla jsem.
,,hele ale Justinovi prostě skoro nic neřekl, jen se s ním  rozloučil a to je všechno" ,,jo to mi říkal Justin, u dveří. Jen se rozloučil a odešel, je to jeho kamarád někdy Shawna nechápu" dořekla jsem a Justin vlítl do dveří.
,,ty Shawna podvádíš?" Zeptal se naštvaným tónem, takhle naštvaného jsem ho ještě neviděla.
,,cože? Ne!" Udiveně jsem odpověděla. ,,a proč si ho tedy odmítla? Jako myslíš že jsem blbej nebo co?" Podívala jsem se na Emily, která se na něj vyděšeně dívala a snažila ho uklidnit.
,,nemáš slov? Víš co? Běž! Už sem nikdy nevkročuj!! Ty děvko!" Řekl a Emily se na mě lítostivě podívala.
Jen jsem bez odpovědi odešla a zavřela za sebou dveře.
Rozbrečela jsem se, a šla domů. ,,co se děje?" Zeptala se Margaret. ,,všichni mě nenávidí. Jsem tady zbytečná, jdu na potrat" řekla jsem ale v tom mě Margaret zastavila. ,,to ne! Nedělejte to! To dítě přijde o život, a už ho nikdy neuvidíte, on za to nemůže, prosím nechte si ho, všechno se spraví." Objala mě.

,,nebude mít tátu."
,,bude, jen ho neuvidí"
,,co budu dělat?"
,,zvládnete to, buďte silná, a hlavně buďte sama sebou" řekla s úsměvem na tváři. 

XxxxxX

,,strašně rychle rosteš" dívala jsem se do zrcadla.

Ani nevím jak jsem mohla přijít na nápad že přijdu o moje první dítě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ani nevím jak jsem mohla přijít na nápad že přijdu o moje první dítě.
Nikdy bych to neudělala, je to jediné co mám, budu se snažit o něj starat jak nejvíc to půjde. Moje láska k němu nebo k ní, nikdy nepřejde.
Dnes jdu k doktorovi, a konečně zjistím jestli to je holka nebo kluk.

,,Margaret, šla by jste prosím se mnou?" Zeptala jsem se jí, a ona se na mě hned usmála. ,,jistě z radostí."
Vyšli jsme ven, a nastoupili hned do auta. A ano mám nové auto.
,,těšíte se?" Zeptala se mě.
,,ani nevíte jak moc" usmála jsem se.

Vstoupili jsme do nemocniční budovy, a čekali až si nás pan doktor zavolá.
Když jsme tam konečně mohli jít, musela jsem se svléknout do půl těla.
Byla jsem hrozně zvědavá! Když mě doktor zkontroloval, řekl mi že to bude holčička! Byla jsem šťastná! Samozřejmě kdyby to byl kluk, nevadilo by mi to hlavně aby bylo zdravé.

XxxxxxX

,,jaké ji dám jméno?" Zeptala jsem se Margaret. ,,Maggie!" Vykřikla jsem, když jsem si vzpomněla na jméno. ,,to je hezké jméno" zvolala Margaret. ,,myslíte že bych to měla říct Shawnovi?."
,,ano, zavolala jsem mu"
Poslechla jsem ji a vytočila jeho číslo. Chvíli to zvonilo, ale hned to potom zvedl. ,,haló?" Uslyšela jsem nějaký ženský hlas. To mi ještě chybělo. ,,ehmm.. je tam Shawn?"
,,jo" řekla otráveně. ,,ano?"
Jeho hlas, prostě mi tak strašně moc chybí. ,,já.. já ti musím něco říct.."
,,Deb?" Odkašlal si. ,,budeme mít holčičku" řekla jsem naráz. ,,to jsem rád.." řekl chraplavým hlasem. ,,zlato, už musíme jít tak to ukonči" uslyšela jsem. Tak zlato jo? A pa že kdo koho zklamal. Hned jsem to vypla. A zůstala jako přikovaná..

Together forever..Kde žijí příběhy. Začni objevovat