Shawn upřel jeho pohled na mě, a já se rozhlédla po autě.
,,vážně si myslíš že jsem si toho nevšiml?" Začal a díval se na mě s jeho pronikavýma očima.,,promiň jen jsem se zadívala.." prohlásila jsem nekompromisně.
,,proč se omlouváš, mě to od tebe vůbec nevadí, spíš na opak, líbí se mi to" odpověděl mi tiše.
A já se na něj podívala znovu, ale tentokrát z úsměvem na tváři.Po úsměvu se mi poté udělal úšklebek na tváři, když jsem uslyšela Justina jak hlasitě chrápe. ,,to už spí??" Zeptala jsem se překvapeně. ,,myslím že jo, to by asi nechrápal" uchechtla se Emily. Já si vytáhla telefon, projížděla sociální sítě a nudila se.
Byl už večer a já si všimla Shawna jak se na mě dívá.
Jeho pohled mi vždycky změnil náladu nal lepší, protože se potom cítím prostě lépe. ,,Charlie vyměním si to s tebou" ozvala se Emily, a Charlie ji na tilo kývnul, a zastavil. Prohodili se. ,,Charlie Camila jede taky do New Yorku nebo už tam je?"
,, ona už tam dávno je, odjela včera tak proto" řekl unaveně, a už jsem uslyšela jeho zívnutí.,,hele myslím že už jsme tady" zvolala Emily, a já otevřela oči.
Bylo už ráno, ani jsem si nevšimla že bych usla a Shawn se prohodil s Emily. ,,jo, jsme tu" zastavl Shawn na parkovišti a já probudila Justina a Charliho. ,,vstávat! Jsmee tady" prohlásila jsem, pokud bych je nevzbudila tak bych ani nevystoupila.První se vzbudil Charlie s unaveným úšklebkem.
Vystoupil z auta, a já začla do Justina takměř strkat. ,,co je!?" Zamumlal s otevřenýma očima. ,,už jsme tady" vystoupila jsem, a následně i Justin. ,,to ti to trvalo" řekl Shawn se zasmátým výrazem. ,,teď jsme u našeho domu Justine, pojď" chytla ho za ruku a rozloučila se s námi.
Podívala jsem se vedle a uviděla Charliho jak vstupuje do jeho domu.
,,tadyten je náš" ukázal na dům vedle, a já se zářivě usmála, a objala ho.
,,je krásný!!" Řekla jsem a Shawn mě vedl do našeho domu.Vstoupili jsme dovnitř a já uviděla krásně vystavěné schody až nahoru, a velikou chodbu.
V prvním patře byli 3 pokoje a kuchyň.
Hned jsem se vydala ke kuchyni a vzhlédla. Byla poměrně dlouhá a vysoká, všechno tam bylo vybavené, což jsem nechápala. ,,jak jsi to stihl i vybavit?" Zeptala jsem se ho. ,,zařídil jsem to, líbí se ti to?" ,,moc" objala jsem ho. ,,to ještě ale není všechno, pojď" chytil mě za ruku a vedl do pokoje.Pokoj byl pro naše dítě! Byla tam postýlka a různé věci které potřebujeme. ,,není to tady ještě vybílený, protože nevíme co to bude" pousmál se a já se rozbrečela. ,,tohle jsem nečekala, je to krásný Shawne" přivinul si mě do objetí.
,,miluji tě, a jsem neskutečně rád že jsem tě poznal Deb, jsi moje světlo do života!" Vykřikl s úsměvem.Další pokoje byli pro hosty, ty byli taky tak krásný a hezky zařízený.
Sešli jsme schody nahoru, a dostali se do našeho pokoje.
Otevřela jsem dveře, a tenhle pokoj je ze všech největší.
Veliká postel, prostě bylo to tam nádherný! ,,je to dokonalý!" Lehla jsem si na postel, a užívala si měkkou matraci.
,,jsem rád že se ti líbí, popravdě jsem byl nervózní i z toho že se ti to nebude líbit" oznámil mi, a já se na něj usmála.
,,je to nádherný Shawne, jsi skvělý!" Políbila jsem ho. Přešla jsem k oknu, a uviděla ten krásný výlet.. upřímně tady se mi bude spát o hodně líp než v hotelu.Všechno jsem si tam prohlédla a všechno se mi i líbilo.
Zívla jsem, byla jsem takměř unavená i když jsem prospala celou noc. Nespalo se mi příliš pohodlně.
,,jdi si lehnout" ,,pojď taky" přešla jsem k němu, a usmála se na něj.
,,dobře, ale nejprv by jsme měli dát věci z kufrů do skříně" povytáhl kufr na postel a otevřel ho.
Pomohl mi s tím, naskládali jsme to do skříně. ,,tohle byl tvůj kufr, tadyhleta skříň vedle je moje skříň" povytál další veliký kufr.Pousmála jsem se, a poskládala mu to tam. ,,jdu se obléct" oznámila jsem a vytáhla si pyžamo ze skříně, sice není večer, ale stejnak asi už nepůjdu ven, a v pyžamu se cítím nejlíp.
Oblékla jsem se do pyžama a lehla si do postele.
Shawn se poté oblékl taky, a já už pomalu usínala.
Ucítila jsem jak si lehá vedle mě, a objímá mě okolo pasu.
Nejlepší poloha na spaní je tahle! Nebude mi zima, a takhle se budu víc cítit v bezpečí.
Moje oči už pomalu zavírali oční víčka a já už jen uviděla pouhou tmu..Trochu kratší😂😱
Snad se bude líbit❤☺
Budu ráda za každý votes nebo koment, děkuju!👋
KeyshiaCole🐾
ČTEŠ
Together forever..
Fiksi PenggemarPokračování příběhu "Jen jsem se zamilovala.." #mendesarmy ❤❤