,,pojď úkažu ti tvůj pokoj" popotáhl mi kufr na horu, a já ho následovala.
Vůně mi připomíná pocit domova, strašně mi to tu chybělo. ,,nebyla jsem tu dost dlouho.." uchechtla jsem se, a zahlédla Shawnovo úsměv který ve mě vzbuzoval elektřinu, a rychlé bušení mého srdce, jako vždycky. ,,dobře, tak se tu zabydli, jdu zatím udělat oběd kdyby jsi něco potřebovala přijď dolů" pousmál se a zavřel za mnou dveře.
Já si položila kufr na postel a zašla vybalovat věci. Otevřela si skříň, a skládala.
Trvalo mi to asi půl hodiny, a já se převlékla do něčeho domácího.
,,Debbie?" uslyšela jsem. ,,oběd je hotovej pojď dolů" zavolal na mě Shawn. Někdy si připadám jako jeho dcera.Došla jsem schody až do chodby, a z chodby do kuchyně. ,,je Shawne, to tak hezky voní" pochválila jsem ho, a pousmála se na něj. On mi věnoval hezký úsměv. Sedla jsem si a on si hned sedl na proti mě. ,,a ty teď jako nikoho nemáš?" zeptala jsem se, narovinu. ,,nemám" zakousl první sousto od jídla, a já jsem nevěděla co říct.
Když jsme dojedli, nabídla jsem že umyju nádobí, ale nesouhlasil, já ho stejná k vyhodila z kuchyně a řekla mu že to uklidim. ,,dobře, nebude ti vadit když si půjdu něco zařídit?" zeptal se, a já se hlasitě usmála. ,,děláš si srandu? Nejsem tvoje žena abych potřebovala každou chvíli vědět kde jsi" mrkla jsem na něj a on se uchechtl a objal mě. ,,mám tě rád, doufám ze to tady se mnou vydržíš" řekl vystrašeně. ,,zvládnu to, a ty taky" nahodila jsem úsměv. ,,tak teda zatím bye"
,,ahoj" odpověděla jsem, a dávala nádobí do myčky.Po uklízení kuchyně jsem se rozhodla jít do pokoje, a napsat Emily, určitě bude zvědavá co všechno se tu děje.
Emily: proč neodepisuješ???
Emily: haló, jsi strašná mám o tebe strach a ty nenapíšeš a ani nezavoláš..
Já: ahoj, promiň teprve se zabydluju, ale je to tu pořád stejný, a nevím jak se k Shawnovi chovat, řekl mi že mě má rád a já byla ticho jako myška.Emily: no konečně tyjo, ty si nepamatuješ co ti naposled udělal? Jo vim změnil se, ale nemůžeš a nim být, jen by vám to neklapalo jako minulý vztah
já: ale já nemluvím o tom že s ním chci bejt, jen mám strach že jeden z nás to odnese špatně chápeš..
Emily: jo vim, a co jinak dobrý?
Já: jo je to tu fajn, hele už musím tak se měj, jsem docela unavená tak ahoj, potom ti zavolán
Emily: JoJo ahoj, měj se. ❤❤
Položila jsem si telefon na noční stolek, a lehla si do postele. Někdy mám pocit jakoby se život vrátil na starý koleje, a já prožívám stejný život jako předešlý..
Jak to asi mezi nimi bude??😼👠👑
#KeyshiaCole🔝